Toen mijn broer dat lintje bij mij omdeed, was de hele kamer stil, ik aan ''t huilen, papa aan het vechten tegen zijn tranen en mama hard aan 't huilen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Nooit geweten dat die rode lint daarvoor stond.
Dit verhaal is mij onbekend. Ik ken niemand die echt anti-rode lint is, misschien omdat ik weinig bruiloften van echt dichtbij heb meegemaakt, maar toch. En ik heb trouwens ook genoeg 'sane educated woman' met een rode lint gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
The red virginity ribbon over the wedding dress: No sane urban educated Turkish woman would ever wear it. It is a village practice, it’s backward, it’s a disgrace to womanhood, we have been fighting to get rid of it and never to remember it for the past 80 years… And here comes a foreign bride who is ready to find everything surrounding her very exotic, (I wonder what she is told), and wears the horrible red ribbon over her beautiful white wedding dress, to announce that she is a virgin, (Aha, you bet…), taking us thousands of kilometers back…
Sowieso maagd trouwen, de seks zal maar tegenvallen en daar moet je het dan de rest van je leven mee doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ikzelf vind het wel een dom iets, trouwens.Wat gaat iemands maagdelijkheid anderen nou aan? Belachelijk dat je zoiets zou moeten omdoen om anderen te laten zien dat je maagd bent.
Maar ik dacht altijd dat ik hier alleen in stond.
Trek je niet.. Als dat slecht is, ben je weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso maagd trouwen, de seks zal maar tegenvallen en daar moet je het dan de rest van je leven mee doen.
Ik bedoel maar. Hoewel de seks moeilijk kan tegenvallen als je echt van iemand houdt. Dat vormt zich wel naar elkaar toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trek je niet.. Als dat slecht is, ben je weg.
Wedje dat het kan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoewel de seks moeilijk kan tegenvallen als je echt van iemand houdt. Dat vormt zich wel naar elkaar toe.
Jij hebt blijkbaar ervaring. Hij moet dan wel erg zijn best doen om het te verneuken. Binnen 2 minuten komen en jou niet laten komen ofzo.quote:
Laat ik 't zo zeggen: gefocust op zichzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ervaring. Hij moet dan wel erg zijn best doen om het te verneuken. Binnen 2 minuten komen en jou niet laten komen ofzo.
Zoiets dus. Tja, dat is lullig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: gefocust op zichzelf.
Je beschrijft mijn ex. Kappen nou hoor..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoiets dus. Tja, dat is lullig.
En daarom ben ik voorstander van samenwonen en alles uitproberen met elkaar. Dan weet je tenminste wat je van het huwelijk kan verwachten of je blaast het tijdig af.
Sowieso te veel Turkse mannen die 'op zichzelf gefocust' zijn, of die nooit een keer koken of de was draaien. Dat risico zou ik niet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |