Alphastudies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verplicht aanwezig, anders geen tentamen.
Deze man weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen autodidact zijn.
Beste gewoon wajong toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef Ambipur het volgende:
JFM, goed van je dat je netjes naar school gaat.
Je kunt ook op het werk zitten, niets te doen hebben. You go girl!
Doei, succes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een eckte G ben je ookDagdag.
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef Ambipur het volgende:
Beste is gewoon hard hard werken. Kut recessie.
Ik vraag me af wat ik straks zal eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef Eagle_99 het volgende:
ik vraag me af waar ik 10 jaar later zal zijn
Is de wetenschap niets voor jou? Maar ja, dan krijg je ook weer met deadlines en publicatiedruk te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.
Momenteel is mijn plan om leraar te worden. Is het chillst (en leuk).
Dat laatste dus. Het is wel leuk, maar ik haat druk. Sowieso is de werkcultuur hier altijd met veel druk erachter. Alles moet op tijd enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is de wetenschap niets voor jou? Maar ja, dan krijg je ook weer met deadlines en publicatiedruk te maken natuurlijk.
mama's poaçaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik straks zal eten.
Echt?...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.
Momenteel is mijn plan om leraar te worden. Is het chillst (en leuk).
Hell yes.quote:
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.quote:Ik wil met mannen werken. Doe ik nu ook. Perfect.
Ik wist het.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hell yes.
[..]
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.
To easy dit...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.
Je moet je kat opvoeden. Spuit hem ff nat met water.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Ik had mijn plantje netjes ingepakt om hem mee te nemen (hij moet verhuizen), zonder dat hij kapot kan. Leg ik hem even neer.
Gaat de kat met haar kop in de plastic tas hangen en blijft ze vastzitten. In paniek rent ze met zak en al de hele kamer door.
Plant kapot.
Günah man.quote:
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet je kat opvoeden. Spuit hem ff nat met water.
Hoe oud is je kat? Een kat valt wel degelijk op te voeden, mits je dat doet met een week of 11.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Günah man.
[..]
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.
Je hebt gew die swagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:35 schreef Eagle_99 het volgende:
zit ik weer te flirten![]()
adam olmam ben
Gastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:42 schreef Eagle_99 het volgende:
memleket mi, yildizlar mi, gençligim mi daha uzak?
Ja! we wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey, jij zou nog een liedje coveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |