SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan soms echt dubbel liggen om die Turkse YT-comments.quote:
Half, ben 100 procent Fokker maar dat terzijdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Bilge het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij Circassisch was?
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan soms echt dubbel liggen om die Turkse YT-comments.
Dat doet zarGon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Ga ik nog in die memleket foto of nie dan?
Ik kijk ook al tijden geen TV; ook geen Nederlandse. Slechts één Turkse serie, maar die volg ik op YouTube.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb al maanden geen Turks TV gekeken. Is er nog iets wat ik moet zien?
Dit soort wil ik zien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Digitaal Turks neem.. Ik mis het nml wel, maar als er toch geen slettebak serie op TV is.. Dan doe ik het niet.
Oude series staan allemaal op YouTube. De nieuwere series zijn niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Digitaal Turks neem.. Ik mis het nml wel, maar als er toch geen slettebak serie op TV is.. Dan doe ik het niet.
Saka is nu kaka geworden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Die staan ook op yourube zonder reklam dus zou er geen extra geld voor betalen.
In Turkije ook niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven Turks TV gekeken - yani zelf aangezet en gekeken. Maar nu ik Adnan Oktar's programma heb ontdekt overweeg ik canak te kopen.
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes wordenquote:
Die eerste mag ook wel in het tweede rijtje hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes worden
Gewoon leuk liedje
Klik je verder, krijg je dit
Ga je mond spoelen. Hier ben ik mee opgegroeid!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes worden
Gewoon leuk liedje
Klik je verder, krijg je dit
Ik ook maar dan blijft het alsnog slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Hier ben ik mee opgegroeid!
Ken je deze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ook maar dan blijft het alsnog slecht
Die roze achtergrond het hele clipje lang en Mustafa Sandal die danstDat moeten ze gewoon verbieden
Nee gelukkig nietquote:
Ja, zocht ik een tijdje terug nog naar, maar kwam niet op de naam van het liedje en de artiest.quote:
Ik ook..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, zocht ik een tijdje terug nog naar, maar kwam niet op de naam van het liedje en de artiest.
Jullie bezorgen mij een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken de artiest wel, die clip niet![]()
Leugens waarover?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jullie bezorgen mij een minderwaardigheidscomplex.
Wanneer komt die meet er? Kan ik es beoordelen of er gelogen wordt
Voor haar is het wel snel heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we eerst maar eens topic nummer 1000 afwachten.
Oh, my bad. Dan is het ook wel logisch dat je Nederlandse normen en waarden hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Half, ben 100 procent Fokker maar dat terzijde
quote:
Wat is snel? Kan morgen al dood onder een auto liggen. Dan is overmorgen meeten al te laat hee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |