quote:Momenteel uitgesteld tot 18:30
Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.quote:AMSTERDAM - De Oostenrijkse stuntman Felix Baumgartner doet dinsdag een poging om het record parachutespringen van grote hoogte te breken.
Het oude record staat op naam van de Amerikaan Joe Kittinger, die op 16 augustus 1960 op een hoogte 31 kilometer uit zijn capsule sprong en in een ruim vier minuten durende val net niet door de geluidsbarrière ging.
De 43-jarige Baumgartner maakte al twee oefensprongen in het Amerikaanse Roswell, van 24 en 29 kilometer hoogte. In zijn werelrecordpoging is de voormalige militair-parachutist van plan om op 37 kilometer hoogte uit zijn capsule te springen. Hij kan de eerste 'skydiver' worden die door de geluidsbarrière gaat.
De capsule wordt hoog in de atmosfeer gebracht door een enorme heliumballon van 130 meter breed en 102 meter hoog.
Een speciaal pak moet Baumgarnter beschermen tegen de omstandigheden. Hij loopt bijvoorbeeld de kans dat er door het snel wisselende drukverschil luchtbelletjes in zijn bloed ontstaan, wat een dodelijke afloop kan hebben.
Tollen
Ook bestaat de mogelijkheid dat Baumgartner tijdens zijn val de controle verliest en razendsnel gaat tollen. Door de daarbij optredende middelpuntvliegende kracht kan hij buiten bewustzijn raken.
Baumgartner begint om 14.30 uur Nederlandse tijd aan zijn recordpoging, die live is te volgen op de website van zijn sponsor Red Bull.
Ja ik weet het ook niet, kwam het toevallig tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:57 schreef Doodloper het volgende:
Wat gaan we precies zien op de livestream?
Live beeld van een gopro op z'n hoofd lijkt me wel tof namelijkterwijl een camera op de grond ofzo me niet echt kan boeien.
Redbull kennende: reken maar op meerdere camera's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:57 schreef Doodloper het volgende:
Wat gaan we precies zien op de livestream?
Live beeld van een gopro op z'n hoofd lijkt me wel tof namelijkterwijl een camera op de grond ofzo me niet echt kan boeien.
als hij dood neervalt wordt die slogan wat ongepast denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo, redbull geeft je vleugels
Redbull, geeft je drilboren??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als hij dood neervalt wordt die slogan wat ongepast denk ik
het begint over 3 kwartierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Doe eens een spoiler volgende keer ja.
sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:45 schreef Doodloper het volgende:
[..]
daarom, moet je niet nu al verklappen of ie dood gaat of niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry
maar ik heb de popcorn al klaar hoorHeb nog nooit iemand van zo hoog te pletter zien vallen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Indd, zeker niet met een livestream erbij en hopelijk een slomo op het moment van impact
en die overleefde het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Doodloper het volgende:
Val van het huidige record duurde 4 minuten staat in de OP, dus zal nu ook wel zoiets zijn.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat vandaag het wat spannender wordt
En iedereen op de grond:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En dan van de spanning per ongeluk na 10 seconde je enige parachute open doen. Mooi man, ff paar uurtjes rondvliegen
Of de verkeerde kant op springen en op de maan eindigenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En dan van de spanning per ongeluk na 10 seconde je enige parachute open doen. Mooi man, ff paar uurtjes rondvliegen
ff snel in de trein springenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
JUAH!maar dat red ik helaas niet meer in 30 minuten
heeft vast vertraging en dan mis ik de fatale landingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff snel in de trein springen
haal je best
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
heeft vast vertraging en dan mis ik de fatale landing
"LOADING EXPERIENCE (REQUIRES JAVASCRIPT)..."quote:
ff f5 drukken en hij is terugquote:
bedankt zusquote:
Hoop het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Waar is dit eigenlijk? Ergens waar het vliegverkeer even stil is gelegd mag ik hopen?
OOOHHH dat zou ook kick zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Waar is dit eigenlijk? Ergens waar het vliegverkeer even stil is gelegd mag ik hopen?
Roswell, USAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Dat dacht ik ook net jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar vliegen alleen vliegende schotels over.
Hij zit zometeen in dat ding en springt er uit op 36 km hoogtequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ie met dat gekke ding?
gaat ie daarmee naar boven, of zit hij daar in tijdens de sprong ofzo?
Dus dit ding vliegt vanaf de grond naar 36km?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Hij zit zometeen in dat ding en springt er uit op 36 km hoogte
Ja, door middel van een heliumballonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dus dit ding vliegt vanaf de grond naar 36km?
En die sterren zijn de ballonnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Ja, door middel van een heliumballon
dat duurt toch stervenslang? moet ie dan niet al opstijgen enzo? of begint om 14:30 pas het opstijgen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Ja, door middel van een heliumballon
Dat duurt best lang, op de website staat dat de ballon met +/- 300 meter per minuut stijgtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat duurt toch stervenslang? moet ie dan niet al opstijgen enzo? of begint om 14:30 pas het opstijgen?
oh er staat launch dus dat zal het wel zijn
Timelinequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Dat duurt best lang, op de website staat dat de ballon met +/- 300 meter per minuut stijgt
Dat duurt 116 minuten naar 35kmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Dat duurt best lang, op de website staat dat de ballon met +/- 300 meter per minuut stijgt
Ajoh, werken kan je hele leven nog.quote:
Is dit een nummer van Spinvis?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Er gebeurt niet zo veelEen auto rijdt...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Doodloper het volgende:
Jammer dat we geen leuk muziekje erbij hebben.
[..]
Ajoh, werken kan je hele leven nog.
Als ik me niet vergis is er al een proefsprong gemaakt vanaf een hoogte van 29 km toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef lipjes het volgende:
en dan op 25km klapt de ballon van de kou....
Nog 1 minuut!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Livestream: http://www.redbullstratos.com/live
kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is er al een proefsprong gemaakt vanaf een hoogte van 29 km toch?
Daar moest ik ook al aan denken, maar dat topic ging echt retesnel toen. Of het topic van niet zo lang geleden, met dat kistje dat werd geopend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is bijna net zo cool als die livestream op FOK! over de parkeerplaats
Die was zowaar spannender, durfde nog niet naar de wc te gaan uit angst dat ik het zou missenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
dat topicquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken, maar dat topic ging echt retesnel toen.
dat met die fietsen onder de auto of iets van voor mijn tijd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
die jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat met die fietsen onder de auto of iets van voor mijn tijd?
Dat ja, met de teleurstellende afloopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Fiets onder autoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
anticlimax was dat wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, met de teleurstellende afloop
maar wel een middag vermaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, met de teleurstellende afloop
quote:
Ja je moet je geluid stukje harder zetten danquote:
fuuuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan mijn pc tot een uur op hold zetten
samequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
Die vliegende dingen zijn heel irritant, ik denk steeds dat er iets op m'n scherm zit
En bitterballen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zorg ik voor ijsjes en pops
Op het dak klimmen en de ballonnetjes eraf knippen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Mercer het volgende:
In die capsule durf ik ook nog wel naar beneden
Ik zou gewoon met een parachute gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Op het dak klimmen en de ballonnetjes eraf knippen?
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef killfrenzy het volgende:
604,250 aan het kijken
hoelaat begint de zelfmoordpoging?
Alsof ze dat laten zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.
SPLASH
Dat krijgen we niet te zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.
SPLASH
Gelukkig maar, er is niets leuker dan iemand die uit elkaar spat !!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
gelukkig komt het dan wel op andere sites![]()
![]()
het is wel interessant om te zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er is niets leuker dan iemand die uit elkaar spat !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And remember, respect is everything!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het is wel interessant om te zienVoor veel mensen blijkbaar wel idd, ik sla het over (incl. je linkje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTAquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er is niets leuker dan iemand die uit elkaar spat !!
Werkt nog prima hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef qltel het volgende:
heb ik de verkeerde link ( www.redbullstratos.com/live ) voor de stream of doet hij het niet meer? Zelfs die youtube-pagina hierboven geeft na een tijdje een foutmelding.
[..]
het is wel interessant om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
het is wel interessant om te zienholy fuck wat een klappen maken sommigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ene op die brugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
holy fuck wat een klappen maken sommigen...
Tx, nu zie ik weer iets.quote:
twitter:RedBullStratos twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 14:52:53@GarrickBoyd You will see from cameras inside and outside of the capsule. #stratos #livejump reageer retweet
Tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Hammer20 het volgende:
twitter:RedBullStratos twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 14:52:53@GarrickBoyd You will see from cameras inside and outside of the capsule. #stratos #livejump reageer retweet
3 uurtjes opstijgen kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef killfrenzy het volgende:
ja doei
dat ik geen leven heb betekend
niet dat ik de hele dag ga kijken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef kwiwi het volgende:
ik zie aan dit topic wel hoe ver we al zijn over een paar uur
Het is al een dag uitgesteld, eigenlijk zou hij gisteren al gaan.quote:
time for actiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mn bericht over dat het dubbel was is ook weggehaald
Jammer, moet om vier uur weg en kan nu dus sowieso niet kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef GizartFRL het volgende:
Weer een halfuur later.
Dit word nachtwerk.
[..]
het is wel interessant om te zienDat geluid op die brugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
In elk geval zit er een camera op de capsule, zag ik net in een diagram. Plus een op de grond, en ik neem aan ook wel een op zijn helm, en misschien ook vliegende camera's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
Wat krijgen we eigenlijk te zien? Lijkt me sterk dat hij een GoPro camera op zijn helm heeft?
We zien dus 3 uur lang dat de capsule stijgt en dan moeten we wachten tot de camera op de grond hem oppikt?
We kunnen als het goed is ook de sprong zelf zien, er hangen twee camera's aan de buitenkant van de capsulequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
Wat krijgen we eigenlijk te zien? Lijkt me sterk dat hij een GoPro camera op zijn helm heeft?
We zien dus 3 uur lang dat de capsule stijgt en dan moeten we wachten tot de camera op de grond hem oppikt?
Het heeft met wind te maken, denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Luigi het volgende:
En wat nou weather hold?! Zo'n strakke blauwe lucht kan ik me alleen nog maar herinneren uit een ver, ver verleden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het heeft met wind te maken, denk ik.
Ohja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het heeft met wind te maken, denk ik.
Ah, slimquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk wel zeker maar om dat nou te roepen zonder enige bron
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.
Hiermee probeert hij de records van de Amerikaanse luchtmacht kolonel Joseph Kittinger te verbreken. Joseph Kittinger maakte in 1960 een sprong van 31 kilometer hoog. Niemand wist toen nog of een mens een val vanuit de ruimte kon overleven.
[ afbeelding ]
Felix Baumgartner maakte eerder al een sprong van 21 kilometer hoog. Deze keer zal hij in een heliumballon tot de grens van de stratosfeer opstijgen. Vanaf dit punt, op 36,576 kilomoter boven de aarde, zal hij zich naar beneden laten vallen. Hij doet dit onder meer om de grenzen van de atmosfeer op te zoeken. Daarnaast verschaft zijn vrije val nieuwe medische en wetenschappelijke data die van groot belang kunnen zijn voor toekomstige pioniers.
Hier alvast een voorproefje van wat gaat komen straks:
kun je het hele proces live volgen!
In dit topic gaan we deze man aanmoedigen, en kunnen we discussiëren of het fout zal gaan of niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: quest.nl
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef tralalala het volgende:
Misschien de OP van Rockiejj gebruiken volgend topic?
Best wel een groot risico nemen ze hier eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als hij dood neervalt wordt die slogan wat ongepast denk ik
"Red Bull... For an energy explosion".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Best wel een groot risico nemen ze hier eigenlijk.![]()
Als hij een grote splash doet dan kan Redbull een nieuwe slogan gaan zoeken.
ja ofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit http://www.redbullstratos.com/live/ nou gewoon de goede dan?
1 | http://www.youtube.com/watch?v=vkJ5ItzEq3M&feature=player_embedded |
Mijn topic is gesloten, dus kan niet..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:19 schreef lipjes het volgende:
Als je voor mij de OP in Code tags heb zal ik hem direct even aanpassen
ja dat is dezelfdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://videodope.net/red-(...)ratos-freefall-live/
Deze toch ook?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Red Bull... For an energy explosion".
Nee, maar misschien moet ik een carriereswitch overwegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
werk jij in de marketing ofzo?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar misschien moet ik een carriereswitch overwegen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [quote][b]Missie vertraagd: Vroegste lancering 15:30 uur.[/b][/quote] Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog. Hiermee probeert hij de records van de Amerikaanse luchtmacht kolonel Joseph Kittinger te verbreken. Joseph Kittinger maakte in 1960 een sprong van 31 kilometer hoog. Niemand wist toen nog of een mens een val vanuit de ruimte kon overleven. [img]http://static.quest.nl/uploads/media/gn29007w_nl.jpg[/img] Felix Baumgartner maakte eerder al een sprong van 21 kilometer hoog. Deze keer zal hij in een heliumballon tot de grens van de stratosfeer opstijgen. Vanaf dit punt, op 36,576 kilomoter boven de aarde, zal hij zich naar beneden laten vallen. Hij doet dit onder meer om de grenzen van de atmosfeer op te zoeken. Daarnaast verschaft zijn vrije val nieuwe medische en wetenschappelijke data die van groot belang kunnen zijn voor toekomstige pioniers. Hier alvast een voorproefje van wat gaat komen straks: http://www.youtube.com/watch?v=VCqnQq86fkY&feature=player_embedded Hier kun je het hele proces live volgen! http://www.youtube.com/embed/vkJ5ItzEq3M?autoplay=1&wmode=transparent [img]http://shinesquad.files.wordpress.com/2012/10/red-bull-stratos-the-mission-to-the-edge-of-space-infographic.jpg[/img] [img]http://comicbook.com/wp-content/uploads/2012/03/avengers-captain-america-falling.jpg[/img] [sub]Bron: quest.nl[/sub] |
Het gaat om de wind. En dus niet alleen op de hoogte waarop jij die laat zien (wat waarschijnlijk relatief dicht bij de grond is) maar ook in hogere luchtlagen.quote:
áls.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef plopkweker het volgende:
Nog 5 minuten als het niet verplaatst word
Het is een gavequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om de wind. En dus niet alleen op de hoogte waarop jij die laat zien (wat waarschijnlijk relatief dicht bij de grond is) maar ook in hogere luchtlagen.
edit: Wat Kwiwi zegt, dus. Waarom heeft die vrouw altijd gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar 2 balkjes die de boel blokkeerdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, daar kijken we al 3 uur naar..
Klopt, wegens zomertijd, maar officieel als je GMT ziet moet je +1 rekenen.quote:
In de wintertijd zitten wij in GMT +1, wij lopen 1 uur voor op de UKquote:Greenwich Mean Time, afgekort tot GMT (soms incorrect geïnterpreteerd als Greenwich Meridian Time), is de tijdzone waarin onder meer het Verenigd Koninkrijk valt
Maar we zitten in de zomertijd en de launch is toch echt 18:30quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef lipjes het volgende:
Nog even toevoeging:
[..]
In de wintertijd zitten wij in GMT +1, wij lopen 1 uur voor op de UK
In de zomertijd zitten wij in GMT +2, de UK zet hun klok niet vooruit, dus 2 uur verschil
Oid....
ouwe bokken, jonge stellen, deel 15quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef tralalala het volgende:
Filmpje kijken dan maar, iemand een leuke film van ongeveer 3 uur?
Green Mile, Titanicquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef tralalala het volgende:
Ja ik ben er ook niet helemaal lekker van, maar het is in ieder geval 18:30quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar we zitten in de zomertijd en de launch is toch echt 18:30
Doe Rose Red maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef tralalala het volgende:
Extended edition! Hoop toch echt dat het 18:30 wordtquote:
en we zitten in utc +1quote:GMT komt praktisch overeen met UTC, de gecoördineerde wereldtijd.
Ook een toffe film!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Extended edition! Hoop toch echt dat het 18:30 wordt![]()
Goodfellas staat nog op de HDD en nog nooitgekeken, dat wordt um.
Hier wel, in de VS nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ook een toffe film!
Maar goed, 18:30 de lucht in, 21:30 naar beneden.
Dan is het al donker.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ook een toffe film!
Maar goed, 18:30 de lucht in, 21:30 naar beneden.
Dan is het al donker.
Maar in Engeland (GMT-gebied) is het nu WEST, West-european Summer Timequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef Zorro het volgende:
Even voor alle duidelijkheid:
Wij zitten hier op GMT+2 omdat GMT geen gebruik maakt van DST/zomertijd. Die is altijd hetzelfde. Aangezien we hier eigenlijk op GMT+1 zitten is de extra verschuiving vanwege zomertijd dus GMT+2.
Dus die tijdsaanduiding klopt voor geen meter.
Klopt, in Engeland is het GMT+1. Dus hier GMT+2.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in Engeland (GMT-gebied) is het nu WEST, West-european Summer Time(GMT +1 dus)
Fixedquote:
Wel toevallig dan dat die updates steeda kwamen op GMT+1..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, in Engeland is het GMT+1. Dus hier GMT+2.
Ze stellen het vast uit tot de dag dat de wereld vergaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Mercer het volgende:
Misschien wordt het wel uitgesteld tot morgen, of volgende week
nee joh, 40-45ste keer pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een nazi's, stellen het al voor de 88e keer uit
Dat kan ook vandaag zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze stellen het vast uit tot de dag dat de wereld vergaat.
9-10-2012 die maya's zitten fout denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens. Of heb je dat gehoord van de Maya's
goed gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:12 schreef Mercer het volgende:
[..]
9-10-2012 die maya's zitten fout denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |