fuuuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan mijn pc tot een uur op hold zetten
samequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Tchock het volgende:
Die vliegende dingen zijn heel irritant, ik denk steeds dat er iets op m'n scherm zit
En bitterballen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zorg ik voor ijsjes en pops
Op het dak klimmen en de ballonnetjes eraf knippen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Mercer het volgende:
In die capsule durf ik ook nog wel naar beneden
Ik zou gewoon met een parachute gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Op het dak klimmen en de ballonnetjes eraf knippen?
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef killfrenzy het volgende:
604,250 aan het kijken
hoelaat begint de zelfmoordpoging?
Alsof ze dat laten zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.
SPLASH
Dat krijgen we niet te zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ruim 600.000 mensen hem op de grond zien klappen.
SPLASH
Gelukkig maar, er is niets leuker dan iemand die uit elkaar spat !!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
gelukkig komt het dan wel op andere sites![]()
![]()
het is wel interessant om te zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er is niets leuker dan iemand die uit elkaar spat !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And remember, respect is everything!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |