Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.quote:Missie vertraagd: Vroegste lancering 15:30 uur.
Eerst eens zien of hij heel boven blijkt te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zal hij het heelhuids halen denk je?
Ik denk het wel, er zitten twee camera's aan de Stratos vast..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kunnen we ook live mee kijken vanuit de lucht?
Ah, dat is wel gaaf dan, kijk je dan ook mee als hij naar beneden flikkert of alleen op dat gevaarte waarmee hij omhoog gaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zitten twee camera's aan de Stratos vast..
Haha, ik hoop dat eerste!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, dat is wel gaaf dan, kijk je dan ook mee als hij naar beneden flikkert of alleen op dat gevaarte waarmee hij omhoog gaat?
Nou ja, dan is het maar volledig.quote:
De 1e had geen klikbare link, die heeft het snel aangepast. Toen kwam ik aankakken en daarna jij nog eens. Het is maar goed dat wij die sprong niet hoeven te maken.quote:
Ik denk ik zet hem er maar bij voor die knul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Apuleius het volgende:
[..]
De 1e had geen klikbare link, die heeft het snel aangepast. Toen kwam ik aankakken en daarna jij nog eens. Het is maar goed dat wij die sprong niet hoeven te maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk ik zet hem er maar bij voor die knul.
Felix Baumgartner, de man die een vrije val van 36km hoog gaat maken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef killfrenzy het volgende:
Oostenrijker wil van recordhoogte parachutespringen
Haha, en dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef killfrenzy het volgende:
ja en daar past het meer bij + is eerder geopend
dus wegwezen hier en hup naar NWS
broertje dat zijn de regelsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, en dat bepaal jij?
Laat een mod dat lekker bepalen.
Ja ik vind het ook geen probleem als deze word gesloten, maar laat dat een mod doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
broertje dat zijn de regels
report is gemaakt dus hopelijk zal democratie zegevieren
dat claimt niemand ook foolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook geen probleem als deze word gesloten, maar laat dat een mod doen.
Zolang jij geen mod bent, heb je evenveel rechten als mij, niets.
Zeg, doe even relaxed, er gaat niemand dood, hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef killfrenzy het volgende:
ja en daar past het meer bij + is eerder geopend
dus wegwezen hier en hup naar NWS
Dat denk jij.. Misschien zit er wel een gaatje in zijn pak..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeg, doe even relaxed, er gaat niemand dood, hoor.
Dat weten we nog helemaal nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
mijn pillen werken niet helemaal goed meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij had geen fipo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weten we nog helemaal niet
Maar waarom wordt dit dubbele topic eigenlijk open gelaten? Ik zei al in de fipo dat het dubbel was.. maar die is nu weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |