Dank u voor deze mental image, ik zal heerlijk slapen nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aan in bed, dus in dit geval ook wel een loze opmerking van mij.
Neem aan dat je het niet leuk zal vinden als ik van alles uit trek in je caféquote:
Slaap lekker, danquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank u voor deze mental image, ik zal heerlijk slapen nu
Dat ligt eraanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Neem aan dat je het niet leuk zal vinden als ik van alles uit trek in je café
Behoorlijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aan in bed, dus in dit geval ook wel een loze opmerking van mij.
Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan of je heel erg ongesteld bent of niet.
Strippen zou wel klanten op moeten leverenquote:
Ik denk niet als ik ga strippen, dat het klanten oplevertquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strippen zou wel klanten op moeten leveren.
Wel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk niet als ik ga strippen, dat het klanten oplevert
Ik kom wel kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, nou. Mij niet, maar je zou toch wel mannen moeten kunnen lokkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Samenvatting pleasequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Uhuh.
Ja.
Echt wel.
Dat ben ik.
Ja tog?
Ja echt.
Mooi hè?
Best wel.
Wat goed.
Top.
Soms ben je al best wel een zure oude man hequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Uhuh.
Ja.
Echt wel.
Dat ben ik.
Ja tog?
Ja echt.
Mooi hè?
Best wel.
Wat goed.
Top.
Ja, daarom is het beter als dat soort dingen niet gebeuren als het café open is.quote:
Best wel ja, ik word een beetje recalcitrant van publiekelijke MSN-gesprekjes waar geen nieuwe gespreksstof uit voortkomt. Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms ben je al best wel een zure oude man he
Allicht. Kan je zoveel zuipen als je wilt, je wordt toch thuis wakker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ergens lijkt het me wel tof een kroeg te hebben.
Tegenvraag: Als hij zo weinig indruk heeft gemaakt dat je überhaupt niet meer weet wie het is, waarom zou je hem dan in hemelsnaam een berichtje sturen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
Tijd terug een nummer van een jongen gefixt en weet niet eens meer wie het was.. Zal ik m nu nog smsen om te vragen wie het is of is dat niet vrij laat?
Daarom is het ook een slow chat hequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Best wel ja, ik word een beetje recalcitrant van publiekelijke MSN-gesprekjes waar geen nieuwe gespreksstof uit voortkomt. Mijn welgemeende excuses.
Het lijkt me ook gewoon gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Kan je zoveel zuipen als je wilt, je wordt toch thuis wakker.
Nou omdat ik toen vrij veel gedronken had en ik me al een tijdje afvraag wiens nummer ik nou eigenlijk heb..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvraag: Als hij zo weinig indruk heeft gemaakt dat je überhaupt niet meer weet wie het is, waarom zou je hem dan in hemelsnaam een berichtje sturen?
Ik ben het, dan weet je dat ook weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
Tijd terug een nummer van een jongen gefixt en weet niet eens meer wie het was.. Zal ik m nu nog smsen om te vragen wie het is of is dat niet vrij laat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je mag me gerust bellen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het, dan weet je dat ook weer.
Wanneer heb je tijd?Ik had al zo'n vermoeden.. Morgen ben ik vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.. Morgen ben ik vrijDan kom ik morgen wel even langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom rechtop? Maak je anders schuin een filmpje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK PAK SNEL MIJN IPHONY OM RECHTOP EEN FILMPJE TE MAKEN KIJK MIJ HIPSTER ZIJN
quote:
Neen, je toestel kantelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom rechtop? Maak je anders schuin een filmpje?
Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.
Dat is ruim twee heloefjes erbij. Doe maar wild.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!
Slaap vredig dan maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Ja euhh dumpert kijk ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_video_syndrome.html
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrochtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Over iPhones gesproken ik ga dit hoesje bestellen.
[ afbeelding ]
twi kom haten, ik zit met de broek op de enkels en vaseline in de hand.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor het slapen gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een uitzondering, leuk filmpje
Haten op albumart van Muse, bitch please.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrocht
quote:
Ik haat op het uiterlijk, niet op de makerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Haten op albumart van Muse, bitch please.
Jakkes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom knipogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik haat op het uiterlijk, niet op de maker
Omdat je leuk bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom knipogen?Tevens youtube versie gekeken.
Smoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Smooth hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
jij nummerhaatsterquote:
ach wel leuk om na een paar dagen te zien hoeveel topics er zijn stukgeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wat onzinnig. Ik haat het niet.
In één woord: geweldigquote:
HOSSELBAAS DAT JE BENT!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
I see what you did there.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In één woord: geweldigHet was echt een hele chille avond (+nacht
), in tijden niet zoveel gelachen als gisteravond.
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens
Vertel me allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzondering
Dus er al overheen gegaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zeker gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gezellig.
Dan zal ik mijn hosselpogingen moeten staken.![]()
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |