In één woord: geweldigquote:
HOSSELBAAS DAT JE BENT!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
I see what you did there.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In één woord: geweldigHet was echt een hele chille avond (+nacht
), in tijden niet zoveel gelachen als gisteravond.
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens
Vertel me allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzondering
Dus er al overheen gegaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zeker gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gezellig.
Dan zal ik mijn hosselpogingen moeten staken.![]()
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |