Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.
Dat is ruim twee heloefjes erbij. Doe maar wild.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!
Slaap vredig dan maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Ja euhh dumpert kijk ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_video_syndrome.html
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrochtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Over iPhones gesproken ik ga dit hoesje bestellen.
[ afbeelding ]
twi kom haten, ik zit met de broek op de enkels en vaseline in de hand.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor het slapen gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een uitzondering, leuk filmpje
Haten op albumart van Muse, bitch please.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrocht
quote:
Ik haat op het uiterlijk, niet op de makerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Haten op albumart van Muse, bitch please.
Jakkes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom knipogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik haat op het uiterlijk, niet op de maker
Omdat je leuk bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom knipogen?Tevens youtube versie gekeken.
Smoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Smooth hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
jij nummerhaatsterquote:
ach wel leuk om na een paar dagen te zien hoeveel topics er zijn stukgeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wat onzinnig. Ik haat het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |