Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Pak die vijf minuten van fantasie, jongeman.
Dat is ruim twee heloefjes erbij. Doe maar wild.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien maak ik er wel vijf en een half van!
Slaap vredig dan maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh Flipsels, nu kan ik vredig slapen
Ja euhh dumpert kijk ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_video_syndrome.html
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrochtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Over iPhones gesproken ik ga dit hoesje bestellen.
[ afbeelding ]
twi kom haten, ik zit met de broek op de enkels en vaseline in de hand.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor het slapen gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een uitzondering, leuk filmpje
Haten op albumart van Muse, bitch please.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel hoor, wat een gedrocht
quote:
Ik haat op het uiterlijk, niet op de makerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Haten op albumart van Muse, bitch please.
Jakkes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom knipogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik haat op het uiterlijk, niet op de maker
Omdat je leuk bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom knipogen?Tevens youtube versie gekeken.
Smoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Smooth hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
jij nummerhaatsterquote:
ach wel leuk om na een paar dagen te zien hoeveel topics er zijn stukgeslagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wat onzinnig. Ik haat het niet.
In één woord: geweldigquote:
HOSSELBAAS DAT JE BENT!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je leuk bent![]()
I see what you did there.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In één woord: geweldigHet was echt een hele chille avond (+nacht
), in tijden niet zoveel gelachen als gisteravond.
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens
Vertel me allesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vandaag heeft een uitzondering
Dus er al overheen gegaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zeker gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gezellig.
Dan zal ik mijn hosselpogingen moeten staken.![]()
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een date van hier, las ik? WIE IS HET!? VERTEL OP!
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.quote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je invullen. Beetje voelen, daarna misschien een beetje orale seks, vervolgens keihard neuken. Even uitrusten, nog een keertje neuken, condoom volgespoten, omdraaien en slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |