Zo bedoel ik het niet hequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks gewonnen, maar 90% van wat ik doe vind ik al leuk. Dat ga je toch niet laten afhangen van miljoenen?
Welterusten!quote:
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef dawg het volgende:
ik zou dat geld gebruiken om de wereld beter te maken. bijv iets met duurzaamheid.
Het beste is een lat van 6 mm dik en 9,5 cm breed wengehout.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg WT, is dit nu de beste methode om tegen billetjes te slaan? Of zijn er betere manieren?
Wengehout godverquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beste is een lat van 6 mm dik en 9,5 cm breed wengehout.
Kwartiers gezaagd zitten er geen vlammen in bovendien trekt 'ie niet krom van bij een billenpetsen wel fijn is.quote:
Dat is wel fijn ja, kun je er lang van genieten pets petsquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwartiers gezaagd zitten er geen vlammen in bovendien trekt 'ie niet krom van bij een billenpetsen wel fijn is.
Voeten boven de dekensquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
In bed. Drie tellen. Nu alweer bloedheet.
Ik heb nooit iets aan in bed, dus in dit geval ook wel een loze opmerking van mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde het zeggen maar deed het niet want dit zouden dan de reacties zijn:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Take your pick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |