Ja, daarom is het beter als dat soort dingen niet gebeuren als het café open is.quote:
Best wel ja, ik word een beetje recalcitrant van publiekelijke MSN-gesprekjes waar geen nieuwe gespreksstof uit voortkomt. Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms ben je al best wel een zure oude man he
Allicht. Kan je zoveel zuipen als je wilt, je wordt toch thuis wakker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ergens lijkt het me wel tof een kroeg te hebben.
Tegenvraag: Als hij zo weinig indruk heeft gemaakt dat je überhaupt niet meer weet wie het is, waarom zou je hem dan in hemelsnaam een berichtje sturen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
Tijd terug een nummer van een jongen gefixt en weet niet eens meer wie het was.. Zal ik m nu nog smsen om te vragen wie het is of is dat niet vrij laat?
Daarom is het ook een slow chat hequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Best wel ja, ik word een beetje recalcitrant van publiekelijke MSN-gesprekjes waar geen nieuwe gespreksstof uit voortkomt. Mijn welgemeende excuses.
Het lijkt me ook gewoon gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Kan je zoveel zuipen als je wilt, je wordt toch thuis wakker.
Nou omdat ik toen vrij veel gedronken had en ik me al een tijdje afvraag wiens nummer ik nou eigenlijk heb..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvraag: Als hij zo weinig indruk heeft gemaakt dat je überhaupt niet meer weet wie het is, waarom zou je hem dan in hemelsnaam een berichtje sturen?
Ik ben het, dan weet je dat ook weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
Tijd terug een nummer van een jongen gefixt en weet niet eens meer wie het was.. Zal ik m nu nog smsen om te vragen wie het is of is dat niet vrij laat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je mag me gerust bellen hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Hai vraagje.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het, dan weet je dat ook weer.
Wanneer heb je tijd?Ik had al zo'n vermoeden.. Morgen ben ik vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.. Morgen ben ik vrijDan kom ik morgen wel even langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom rechtop? Maak je anders schuin een filmpje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK PAK SNEL MIJN IPHONY OM RECHTOP EEN FILMPJE TE MAKEN KIJK MIJ HIPSTER ZIJN
quote:
Neen, je toestel kantelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom rechtop? Maak je anders schuin een filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |