Dank u voor deze mental image, ik zal heerlijk slapen nuquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aan in bed, dus in dit geval ook wel een loze opmerking van mij.
Neem aan dat je het niet leuk zal vinden als ik van alles uit trek in je caféquote:
Slaap lekker, danquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank u voor deze mental image, ik zal heerlijk slapen nu
Dat ligt eraanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Neem aan dat je het niet leuk zal vinden als ik van alles uit trek in je café
Behoorlijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets aan in bed, dus in dit geval ook wel een loze opmerking van mij.
Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan of je heel erg ongesteld bent of niet.
Strippen zou wel klanten op moeten leverenquote:
Ik denk niet als ik ga strippen, dat het klanten oplevertquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strippen zou wel klanten op moeten leveren.
Wel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk niet als ik ga strippen, dat het klanten oplevert
Ik kom wel kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, nou. Mij niet, maar je zou toch wel mannen moeten kunnen lokkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Samenvatting pleasequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Uhuh.
Ja.
Echt wel.
Dat ben ik.
Ja tog?
Ja echt.
Mooi hè?
Best wel.
Wat goed.
Top.
Soms ben je al best wel een zure oude man hequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Uhuh.
Ja.
Echt wel.
Dat ben ik.
Ja tog?
Ja echt.
Mooi hè?
Best wel.
Wat goed.
Top.
| Forum Opties | |
|---|---|