SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door tuut-chips op 07-10-2012 22:21:04 ]
dat ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
Ga verdomme eens een nieuwe chick zoeken.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Timwonnacott het volgende:
TopickaapersStaan voor alles wat er mis is met de wereld.
heeft wel wat pluspunten jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Ame_thyst het volgende:
de grootste? Wel kleinere schaal maar wel episch wil ik nog wel eens heen
In arnhem in de steenstraat zit een vet mooie grote modelwinkel, gingen mn pa en ik altijd heen als we in de buurt warenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Daarvoor hoef je niet naar de US hoor
Daar was ik nogal eens te vinden vroeger
Het enige wat nog een beetje betaalbaar is van de Modelspoor, is een starterset, is ongeveer ¤300 ofzo, sommige losse treinen gaan richting de >¤250quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ging ook altijd naar van die beurzen met mijn pa, en had op zolder modelbaantje
Uiteindelijk ben ik daar wel uitgegroeid / fucking dure hobby
Heb je nou al ondergoed uitgezocht?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja ik kreeg een Friendly Honor
Dacht eerst van: wtf is dat nou weer
Maar ik had hele leuke gasten waarmee ik speelde dus die heb ik allemaal ook honor gegeven
Huh neequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je nou al ondergoed uitgezocht?
maison de bonneterie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu maar hopen dat ze die jas op de één of andere manier kunnen leveren
Doe die ook aan custom orders? Dan kan ik proberen of zij hem te pakken kunnen krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maison de bonneterie.
Fijne winkel.
quote:Hi AlDie,
Mag ik vragen waar je woont dan kan ik de dichtstbijzijnde winkel doorsturen.
Kind regards,
Vriendelijke man
Account Manager
Ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag maar eens druk aan 't werk.
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat waren jullie saai op MenderV.
Ik zit dus een beetje rond te graven enz, maar vrijwel NIEMAND heeft toffe geheime kelders enz onder hun huis, valt me tegen van jullie!
Hij heeft het niet over IRL, domme twentquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.
ah sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IRL, domme twent
twentenaar ofcquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben jij twentenaar of Sallander? Scheelt daar helemaal niks, toch?
Mij niet direct vragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil Nacht der Untoten nabouwen in Minecraft
Die van mij is zo geheim dat je hem niet kunt vinden. jwtquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.
bijna. hoezo weet je dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar qua afstand zit je dan direct tegen Salland aan, is het niet?
R-town.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, je had eens aangegeven waar je woont, weet je niet meer? R-town toch?
En hoe die grenzen ongeveer lopen weet ik natuurlijk, dat is basiskennis.
Echt wel. Eigenlijk heb je gewoon een lijst op je pc met daarop alle gegevens van iedereen net als bobber.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon zo goed, hé!
Ja? Zal ik je NAMEN+ADRESSEN.rar.zip.exe sturen? Staat mijn documentatie van de hele SC inquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef maurisioo het volgende:
Nee grapje hoor aldiewillentekaaprenvaren ik vind het heel interessant.
The Sunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heb je gewoon een lijst op je pc met daarop alle gegevens van iedereen net als bobber.
...quote:
lekker handig ben jij met je persoonlijke informatie zegquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef maurisioo het volgende:
Nee grapje hoor aldiewillentekaaprenvaren ik vind het heel interessant.
kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon zo goed, hé!
oh ach wie kent er nou een maurisioo uit twentequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lekker handig ben jij met je persoonlijke informatie zeg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
oh ach wie kent er nou een maurisioo uit twente
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]ik zeg maar niks. Als ze je ooit vinden post ik de foto van zat. avond. gr gr
nee over 5 min weer aan de bakquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi mendert; komende 22 minuten dit topic even volrammen?
half uur. Maar had eerst 15min in de kantine zitten eten. Toen even een telefoontje gepleegd. En nu is de pauze al weer bijna voorbijquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:13 schreef drumstickNL het volgende:
Had je maar een kwartier pauze ofzo?
ok is goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
ik opper voor de sluiting van dit topic, het is niets meer dan bagger...
bohh net zo ranzig;quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lekker voor de c1000 chillen met frikandelbroodje en energy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bohh net zo ranzig;
@mender;
trek dat telefoontje niet van je pauze af dan. ,, ?prive telefoontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay.jpgquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
Hoezo? Noem eens voorbeelden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
zie de posts boven mijn postquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoezo? Noem eens voorbeelden?
bagger+ posts dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn normale pauze-reviews
[GAM SC #3] Shar + Koffie = Awesomenessquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dit is de SC, niet het Minecraft topic
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
Is het mark of mike schol? Kan je niet vinden op facebook
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[GAM SC #3] Shar + Koffie = Awesomeness
dat is het SC topic..
als dit topic nou in ONZ stond, prima...
dit topic niet saai noemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgen
Ah je bent undercover mod!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dit topic niet saai noemen
2 vaste posters die random brainfartz posten
dat is baggeren, zou het nog enigsinds ergens over gaan oke...
ik moet wel, want ik moet jullie in de gaten houden...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
huib has left the building?![]()
permanent that is
wat heb ik gemistquote:
sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja gewoon je postte alweer drie uur niet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php $args=array( 'orderby' => 'name', 'order' => 'ASC' ); $categories=get_categories($args); foreach($categories as $category) { echo '<p>Category: <li><a href="' . get_category_link( $category->term_id ) . '" title="' . sprintf( __( "View all posts in %s" ), $category->name ) . '" ' . '>' . $category->name.'</a></li> </p> '; echo '<p>Description:'. $category->description . '</p>'; echo '<p>Post Count: '. $category->count . '</p>'; } ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Java of javascript? Java vind ik wel klote.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs HTML en CSS snap ik niet meer, terwijl ik het twee jaar op de middelbare en driekwartjaar op het HBO hadWaar ik dus ook sites ermee moest maken
Ja en dat kut PHP en dat kut Java dan
Nou, niet als je canvas etc gaat doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Java natuurlijk, javascript is echt schijtsimpel.
Blijf eens van de LSD af man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Check de rooie bolletjes die mijn muis volgen dan
We volgen aldie alsof hij honing aan zijn reet heeft. Har har.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja al mijn colleges zijn uitgevallen deze week. Dan heb je niets te doen he
Was per ongeluk een quote, ik zat een beetje te internetten vanaf mijn telefoon en drukte slaapdronken wat verkeerde knopjes waardoor ik je ineens quotte. Mi scusiquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
EY Wat stond daar, beetje wegediten voordat ik het kon zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Gewoon loog werkt ook heur.
Hier nog een hoogvlieger:
Hoe noem je een Marokkaanse pan?Ik had archeolieg nog in mijn hoofd omdat de eerste versie van de grap zou gaan a la "Hoe noem je Loon als hij in de tegenwoordige tijd eh... hoe noem je hem als hij nu iets doet... ehm"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....
Dat ging hem natuurlijk niet worden.
zo herkenbaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs HTML en CSS snap ik niet meer, terwijl ik het twee jaar op de middelbare en driekwartjaar op het HBO hadWaar ik dus ook sites ermee moest maken
Ja en dat kut PHP en dat kut Java dan
Nee joh, is easy peasy.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef Lorrelies het volgende:
Weet er iemand een lekkere bolognese pastasaus?
Zelf maken met tomatenprut duurt best wel lang.
gezegdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Spreekwoorden en gezegdes in de randstad
Onbetrouwbare vent wel met zn louche linkjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
forum.fok.nl bevat inhoud van ww.conwaygaming.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
dat krijg ik als ik op de laatste link in Aldies signature klik
Ohja, vimeo. Thanks voor de tip, meteen even de accounts "Bobbernaut" en "CedricVids" aangemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef Ame_thyst het volgende:
yeah piano
https://vimeo.com/11681935#at=0
fok meet doen in paradiso volgende week?
Wat is nou de punchlinequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen huib zijn bed en een massagraf?
even on topic, wat doe jij in mijn bedquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef vogelkooi het volgende:
Ja ook maar huibje heeft allemaal lijken in zijn bed, perv.....
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
even on topic, wat doe jij in mijn bed
On-topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
even on topic, wat doe jij in mijn bed
Het is dat je er zelf over begint, ik was al een opzetje aan het tikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Er lag gisteravond nog een geile kerel in mijn bed.
Haha ik was er niet ingetrapt johquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Ga je lakens vaker verschonen jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel waar overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ohja, vimeo. Thanks voor de tip, meteen even de accounts "Bobbernaut" en "CedricVids" aangemaakt
quote:
quote:
Hey! Ik kon het niet helpen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey! Ik kon het niet helpen!De arme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukere anekdote voor de kleinkinderen. Jij had een klein dertien-in-een-dozijn ongelukje, ik ramde een urkse viskar frontaal.*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Dat vind ik nog erger dan op een compleet lege weg op je plaat gaan en bijna de sloot in schuiven.
Ik al heel vaak. Kutmuggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Lorrelies het volgende:
Zelfs ik heb nog geen bloed aan de muur bezorgd
Nou, ik overdrijf nu flink hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Hoe flik je dat dan? Je wilde remmen maar je had je voet op het gaspedaal?
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef maurisioo het volgende:
Ah ik ga denk ik company of heroes kopen. Toevallig net toen ik keek in de aanbieding.
Maar zal ik gewoon los kopen voor 4 euro of +1 uitbreiding voor 7,50 of +2 voor 12,50?
oh. maar ik game bijna nooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.
Heb je daarom geen auto meer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Wat een brokkenpiloten hier
Waaronder ik.
Ik had met rijlessen ook bumperklevers. Moest er ineens een auto voor me afslaan (gaf geen richting aan) en ging hard in de remmen. Dus ik ook vrij hard remmen. De auto achter ons remde nog op tijd. Maar daarachter niet.
En twee jaar geleden ofzo ben ik aangereden door een vrachtwaren.Auto total los. Zat nog een auto tussen mij en de vrachtwagen. Maar die schoot van de weg en zat goed in de kreukels. Vent die er in zat maakte het niet zo goed
Nee ik had daarna wel andere auto gekocht. Maar die is pas stuk gegaan, niet meer rendabel om te laten maken. Geen geld voor een nieuwe atm. Maar vind het ook prima zo zonder auto, bespaart veel geld.quote:
Tot het kutweer wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee ik had daarna wel andere auto gekocht. Maar die is pas stuk gegaan, niet meer rendabel om te laten maken. Geen geld voor een nieuwe atm. Maar vind het ook prima zo zonder auto, bespaart veel geld.
Mor zegt: "Koop gewoon alles."quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef maurisioo het volgende:
EVEN SNEL ANTWOORDEN OP MIJN VRAAG HEB NOG MAAR 2,5 UUR OM TE BESLISSEN SNEL SNEL GRAAG AUB
Hij speelt het best wel vaak. Weet niet of het je leuk lijkt maar de uitbreidingen zijn wel nice.quote:
koop rome total war en ga tegen mij spelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef maurisioo het volgende:
Ah ik ga denk ik company of heroes kopen. Toevallig net toen ik keek in de aanbieding.
Maar zal ik gewoon los kopen voor 4 euro of +1 uitbreiding voor 7,50 of +2 voor 12,50?
haha neequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
koop rome total war en ga tegen mij spelen
zo naar huis btw
"Nee."quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef maurisioo het volgende:
maar speel dan wss geen missies. Is het dan nog slim?
WIJ GAAN TEGEN ELKAAR SPELENquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
koop rome total war en ga tegen mij spelen
zo naar huis btw
Kun je even vragen welke leuk zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"Nee."
Maar je moet zelf even kijken welke facties je krijgt bij welke uitbreiding en welke je leuk lijken
Hij gaat "zo wel even kijken"quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kun je even vragen welke leuk zijn?
Heb ooit een keer gedownload en toen had ik de US, Engeland en 2 duitse soorten. Die vond ik toen wel leuk dacht ik. Vooral de eerste 2.
ok die zuigen tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WIJ GAAN TEGEN ELKAAR SPELEN
DIBS OP DE SELEUCIDEN
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ok die zuigen toch
gr gr
parthia's horsearchers
Vond ik toen wel. Was alleen heel slecht. Ben totaal niet strategisch blijkbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja, CoH. Dat had ik in de steam sale gehaald, is dat leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |