SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door tuut-chips op 07-10-2012 22:21:04 ]
dat ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
Ga verdomme eens een nieuwe chick zoeken.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Timwonnacott het volgende:
TopickaapersStaan voor alles wat er mis is met de wereld.
heeft wel wat pluspunten jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Ame_thyst het volgende:
de grootste? Wel kleinere schaal maar wel episch wil ik nog wel eens heen
In arnhem in de steenstraat zit een vet mooie grote modelwinkel, gingen mn pa en ik altijd heen als we in de buurt warenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Daarvoor hoef je niet naar de US hoor
Daar was ik nogal eens te vinden vroeger
Het enige wat nog een beetje betaalbaar is van de Modelspoor, is een starterset, is ongeveer ¤300 ofzo, sommige losse treinen gaan richting de >¤250quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ging ook altijd naar van die beurzen met mijn pa, en had op zolder modelbaantje
Uiteindelijk ben ik daar wel uitgegroeid / fucking dure hobby
Heb je nou al ondergoed uitgezocht?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja ik kreeg een Friendly Honor
Dacht eerst van: wtf is dat nou weer
Maar ik had hele leuke gasten waarmee ik speelde dus die heb ik allemaal ook honor gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |