het liefst zo scheef mogelijk wegens het gebrek aan goede lendesteun.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Van die mensen die in hun golfje zitten alsof ze vet soter zijn enzo
Een bekende van mij heeft een heel jaar lang zo'n beaniemuts opgehad, de maden kropen nog net niet door zn harenquote:
Inderdaad, gewoonquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het liefst zo scheef mogelijk wegens het gebrek aan goede lendesteun.
Mooi ding, maar die websitenaamquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze komt aan mijn kapstok te hangen.
http://www.canadagoosejac(...)-parka-mens-blue.jpg
haha. Google.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi ding, maar die websitenaam
http://www.canadagoosejacketonsaleintoronto.com
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sprak laatst nog zo'n kneusje. Het is dat zijn zus lekker is (via haar ken ik hem ook), anders wisselde ik mooi geen woord met hem uit. Continu geklets a la "straks nog even lekker uitgaan, beetje bier drinken en wiet roken" of "ja deze petten zijn zeldzaam zijn wel honderdtwintig euro per stuk en ik heb er wel veertig of vijftig van".
Tuig van de richel, wat heb ik een hekel aan die kerel
En dan CONTINU zeiken hoeveel hij wel niet kan drinken (veertien biertjes, poeh, nou), en zaniken dat "jij ook wel zoveel aankunt als je zovaak uitgaat als ik". En dat zegt hij dan zo even tussen neus en lippen door tegen zowel mij alsook de boeren waar ik op dat moment mee klets.
Natuurlijk jongen.
Goed en daarbuitenom heeft hij geen geld, schooit hij om wiet bij zijn "vrienden" en heeft ruzie met zijn vader "omdat hij niks mag en een kutpa heeft"
Lelystedelingen__________________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef TJV het volgende:
Mijn nichtje van 16 is 3 maanden zwanger.Ahahaha, dat is wel echt ernstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, mijn neef van anderhalf jaar ouder testte een jaar geleden ook positief op een vaderschapstest, dus dat is niet enorm veel beter
Al woont hij wel gelukkig samen, dat dan weer wel
Sommige klasgenoten zijn zo, maar dan als ze hun ouwe SNES of N64 hebben teruggevonden op zolder, denkend dat ze goud in handen hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sprak laatst nog zo'n kneusje. Het is dat zijn zus lekker is (via haar ken ik hem ook), anders wisselde ik mooi geen woord met hem uit. Continu geklets a la "straks nog even lekker uitgaan, beetje bier drinken en wiet roken" of "ja deze petten zijn zeldzaam zijn wel honderdtwintig euro per stuk en ik heb er wel veertig of vijftig van".
Tuig van de richel, wat heb ik een hekel aan die kerel
En dan CONTINU zeiken hoeveel hij wel niet kan drinken (veertien biertjes, poeh, nou), en zaniken dat "jij ook wel zoveel aankunt als je zovaak uitgaat als ik". En dat zegt hij dan zo even tussen neus en lippen door tegen zowel mij alsook de boeren waar ik op dat moment mee klets.
Natuurlijk jongen.
Goed en daarbuitenom heeft hij geen geld, schooit hij om wiet bij zijn "vrienden" en heeft ruzie met zijn vader "omdat hij niks mag en een kutpa heeft"
Lelystedelingen__________________________!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Onze gemeente is groter
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
Dronten: 423,86 km²
Lelystad 765,39 km²
Lelystad is de op een na grootste gemeente van Nederland, was de grootste totdat in 2011 paar gemeentes samengingen in Súdwest-Fryslân.
Je woont boven op wat eens water was, dus ja dat is mooi. Ga niet ons water dissen brahquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder wel mooi hoor, al dat water
Dat mag je meetellen zodra je het hebt ontpoldertquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je woont boven op wat eens water was, dus ja dat is mooi. Ga niet ons water dissen brah
Het telt nu ook, niet haten. Pure jaloezie dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat mag je meetellen zodra je het hebt ontpoldert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |