quote:
quote:
Hey! Ik kon het niet helpen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey! Ik kon het niet helpen!De arme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukere anekdote voor de kleinkinderen. Jij had een klein dertien-in-een-dozijn ongelukje, ik ramde een urkse viskar frontaal.*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Dat vind ik nog erger dan op een compleet lege weg op je plaat gaan en bijna de sloot in schuiven.
Ik al heel vaak. Kutmuggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Lorrelies het volgende:
Zelfs ik heb nog geen bloed aan de muur bezorgd
Nou, ik overdrijf nu flink hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Hoe flik je dat dan? Je wilde remmen maar je had je voet op het gaspedaal?
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef maurisioo het volgende:
Ah ik ga denk ik company of heroes kopen. Toevallig net toen ik keek in de aanbieding.
Maar zal ik gewoon los kopen voor 4 euro of +1 uitbreiding voor 7,50 of +2 voor 12,50?
oh. maar ik game bijna nooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.
Heb je daarom geen auto meer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Wat een brokkenpiloten hier
Waaronder ik.
Ik had met rijlessen ook bumperklevers. Moest er ineens een auto voor me afslaan (gaf geen richting aan) en ging hard in de remmen. Dus ik ook vrij hard remmen. De auto achter ons remde nog op tijd. Maar daarachter niet.
En twee jaar geleden ofzo ben ik aangereden door een vrachtwaren.Auto total los. Zat nog een auto tussen mij en de vrachtwagen. Maar die schoot van de weg en zat goed in de kreukels. Vent die er in zat maakte het niet zo goed
Nee ik had daarna wel andere auto gekocht. Maar die is pas stuk gegaan, niet meer rendabel om te laten maken. Geen geld voor een nieuwe atm. Maar vind het ook prima zo zonder auto, bespaart veel geld.quote:
Tot het kutweer wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee ik had daarna wel andere auto gekocht. Maar die is pas stuk gegaan, niet meer rendabel om te laten maken. Geen geld voor een nieuwe atm. Maar vind het ook prima zo zonder auto, bespaart veel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |