sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja gewoon je postte alweer drie uur niet.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php $args=array( 'orderby' => 'name', 'order' => 'ASC' ); $categories=get_categories($args); foreach($categories as $category) { echo '<p>Category: <li><a href="' . get_category_link( $category->term_id ) . '" title="' . sprintf( __( "View all posts in %s" ), $category->name ) . '" ' . '>' . $category->name.'</a></li> </p> '; echo '<p>Description:'. $category->description . '</p>'; echo '<p>Post Count: '. $category->count . '</p>'; } ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Java of javascript? Java vind ik wel klote.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs HTML en CSS snap ik niet meer, terwijl ik het twee jaar op de middelbare en driekwartjaar op het HBO hadWaar ik dus ook sites ermee moest maken
Ja en dat kut PHP en dat kut Java dan
Nou, niet als je canvas etc gaat doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Java natuurlijk, javascript is echt schijtsimpel.
Blijf eens van de LSD af man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Check de rooie bolletjes die mijn muis volgen dan
We volgen aldie alsof hij honing aan zijn reet heeft. Har har.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja al mijn colleges zijn uitgevallen deze week. Dan heb je niets te doen he
Was per ongeluk een quote, ik zat een beetje te internetten vanaf mijn telefoon en drukte slaapdronken wat verkeerde knopjes waardoor ik je ineens quotte. Mi scusiquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
EY Wat stond daar, beetje wegediten voordat ik het kon zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Gewoon loog werkt ook heur.
Hier nog een hoogvlieger:
Hoe noem je een Marokkaanse pan?Ik had archeolieg nog in mijn hoofd omdat de eerste versie van de grap zou gaan a la "Hoe noem je Loon als hij in de tegenwoordige tijd eh... hoe noem je hem als hij nu iets doet... ehm"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....
Dat ging hem natuurlijk niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |