quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bohh net zo ranzig;
@mender;
trek dat telefoontje niet van je pauze af dan. ,, ?prive telefoontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay.jpgquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
ik opper voor de sluiting van dit topic, het is niets meer dan bagger...
Hoezo? Noem eens voorbeelden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
ik opper voor de sluiting van dit topic, het is niets meer dan bagger...
zie de posts boven mijn postquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoezo? Noem eens voorbeelden?
bagger+ posts dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn normale pauze-reviews
[GAM SC #3] Shar + Koffie = Awesomenessquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dit is de SC, niet het Minecraft topic
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
Is het mark of mike schol? Kan je niet vinden op facebook
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
[GAM SC #3] Shar + Koffie = Awesomeness
dat is het SC topic..
als dit topic nou in ONZ stond, prima...
dit topic niet saai noemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Gam SC is saai, dit topic niet. Serieus, wat is het probleem er mee? Dit topic is voor de SC, je hoeft het niet te volgen
Ah je bent undercover mod!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dit topic niet saai noemen
2 vaste posters die random brainfartz posten
dat is baggeren, zou het nog enigsinds ergens over gaan oke...
ik moet wel, want ik moet jullie in de gaten houden...![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
huib has left the building?![]()
permanent that is
wat heb ik gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |