Doe die ook aan custom orders? Dan kan ik proberen of zij hem te pakken kunnen krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maison de bonneterie.
Fijne winkel.
quote:Hi AlDie,
Mag ik vragen waar je woont dan kan ik de dichtstbijzijnde winkel doorsturen.
Kind regards,
Vriendelijke man
Account Manager
Ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag maar eens druk aan 't werk.
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat waren jullie saai op MenderV.
Ik zit dus een beetje rond te graven enz, maar vrijwel NIEMAND heeft toffe geheime kelders enz onder hun huis, valt me tegen van jullie!
Hij heeft het niet over IRL, domme twentquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.
ah sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IRL, domme twent
twentenaar ofcquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben jij twentenaar of Sallander? Scheelt daar helemaal niks, toch?
Mij niet direct vragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil Nacht der Untoten nabouwen in Minecraft
Die van mij is zo geheim dat je hem niet kunt vinden. jwtquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had een enorme cave onder mijn huis waar ik eigenlijk vooral leefde. Is denk ik even zoeken maarja.
bijna. hoezo weet je dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar qua afstand zit je dan direct tegen Salland aan, is het niet?
R-town.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, je had eens aangegeven waar je woont, weet je niet meer? R-town toch?
En hoe die grenzen ongeveer lopen weet ik natuurlijk, dat is basiskennis.
Echt wel. Eigenlijk heb je gewoon een lijst op je pc met daarop alle gegevens van iedereen net als bobber.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon zo goed, hé!
Ja? Zal ik je NAMEN+ADRESSEN.rar.zip.exe sturen? Staat mijn documentatie van de hele SC inquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef maurisioo het volgende:
Nee grapje hoor aldiewillentekaaprenvaren ik vind het heel interessant.
The Sunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heb je gewoon een lijst op je pc met daarop alle gegevens van iedereen net als bobber.
...quote:
lekker handig ben jij met je persoonlijke informatie zegquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef maurisioo het volgende:
Nee grapje hoor aldiewillentekaaprenvaren ik vind het heel interessant.
kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon zo goed, hé!
oh ach wie kent er nou een maurisioo uit twentequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lekker handig ben jij met je persoonlijke informatie zeg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
oh ach wie kent er nou een maurisioo uit twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |