de homo's is volgende week pas en ina was gewoon een sore loser..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wie is eruit bij de homo's en wat gebeurde er aan het einde nog bij bert? (heb de laatste 10 min niet gekeken).
Ina 'haha dus jij denkt dat we gaan botsen, denk daar nog maar eens goed over na'
Dat was een vooruitblik naar volgende week.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wat gebeurde er aan het einde nog bij bert?
Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!quote:
Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor."quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!
Nou dat is gelukt.. Onsterfelijk belachelijk helaas
ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef agentstarling het volgende:
ook gewoon serieus dat ongemakkelijke moment aan de tafel met bert en henrieke. Klop klop op de tafel oh ja ik dacht is dit nu van ijzer (over een ogenschijnlijk houten tafel)
Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor."
Ja, die kende hij geloof ik al.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?
kan me daar wel wat bij voorstellen. Nu Ina weg ging wilde hij wel zeggen dat hij haar te aanwezig vond, maar dat heeft hij dus eerder niet gedaan en tolereerde hij dat maar. Blijkbaar kon hij niet goed zichzelf zijn of de anderen leren kennen en was het een schijnbedoeling. Als die stoorzender weg is heeft de werkelijkheid de ruimte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
HIj komt nu tot de werkelijkheid?
Oh, het is geen ontbijt maar avondeten??????
lulverhalen ophangen, zoals Bert het noemt. Om het maar gaande te houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....
Aad = George W. Bushquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Molline het volgende:
Haha ik zie het nu opeens: Jacob = Lambik!
Ik denk eerder dat ze dodelijk onzeker is en denkt dat weinig mannen haar de moeite waard vinden. Daarom kiest ze maar de grootste losers uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik begin ineens te denken dat Henrieke misschien lesbisch is. Niet omdat ze een beetje mannelijk overkomt (dat doen wel meer vrouwen in die buurt), maar er is iets aan haar dat me dat op de een of andere manier ingeeft. Net zo goed als jurjen overduidelijk gay is. Het lijkt een beetje alsof ze zichzelf geroepen voelt om een kerel te vinden, en aan het programma meedoet omdat ze niet weet hoe dat moet, maar niet omdat ze dat nou zo gepassioneerd wil.
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd was.
ik denk dat Klaas wel blijft. Willem gaf aan het wel spannend met hem te vinden omdat ie niet zeker weet of Klaas hem wel echt leuk vindt enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De keuze van boer Willem is pas volgende week. Ik denk dat Klaas het veld zal moeten ruimen. Ik weet niet waarom, maar dit is mijn eerste ingeving. Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd was.
nou, ik had niet hoeven kijken, bedankt voor de samenvatting. En ik denk dat Lisa het jammer vindt dat je geen ruimte voor haar wil makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze aflevering was wel redelijk boeiend.
Boer Henk lijkt mij een boer die vooral met zijn verstand keuzes maakt. Ik heb goed gegokt dat Lisa moest vertrekken. Het grappige is dat mijn vader vroeg of zij niks voor mij was. Lisa is best leuk, maar ik wil vooralsnog geen ruimte maken voor een relatie. Ik vraag me af of Henk voor Yoni of voor Fiona gaat. Als ik het zou moeten zeggen dan denk ik dat Yoni wel een aardige kans zou maken gezien haar affiniteit met het boerenleven.
Boer Martin moest zijn keuze maken en hij stuurt Jose naar huis. Ik kan niet in het hoofd van Martin kijken wie hij gaat kiezen. Swaen is een positieve pittige dame die van aanpakken houdt en Wilma is wat rustiger.
Boerin Henrieke en Bert en Rick-Jan zijn geen babbelkousen te noemen. Het is na het vertrek van Barrie redelijk stil geworden. Zoals Henrieke het al verwoordde: zij zijn allemaal rustige types.
Het echte vuurwerk kwam van een van de vrouwen van Boer Aad. Ina liet zich echt wel kennen door te stellen dat Aad een grote fout maakt. Het afscheid nemen van Boer Aad was tenenkrommend en fascinerend tegelijk. In ieder geval hebben we wel redelijk de ware aard van Ina naar voren zien komen.
De keuze van boer Willem is pas volgende week. Ik denk dat Klaas het veld zal moeten ruimen. Ik weet niet waarom, maar dit is mijn eerste ingeving. Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo).
Ach ja, alsof Lisa op mij zit te wachten. Ik denk wel dat ze zat brieven zal krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef snellejelle het volgende:
nou, ik had niet hoeven kijken, bedankt voor de samenvatting. En ik denk dat Lisa het jammer vindt dat je geen ruimte voor haar wil maken
Ik snap dat ook niet. Ik vond José echt gezelligheid en warmte uitstralen. Een lieve vrouw. En Swaen is so stug.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
En echt élk seizoen verbaas ik me weer over de keuzes van de boeren. Hoe the fuck kun je Swaen verkiezen boven José?Ja, Swaen kan wel hard werken, maar ze benadrukken steeds dat ze geen knecht zoeken.
Ik heb er al 5 op de post gedaan, ga nog ff verder met schrijven...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ach ja, alsof Lisa op mij zit te wachten. Ik denk wel dat ze zat brieven zal krijgen.
En qua uiterlijk ziet ze er ook een stuk beter uit dan Swaen. Ze is alleen wel wat te zwaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik vond José echt gezelligheid en warmte uitstralen. Een lieve vrouw. En Swaen is so stug.
Ja, plus geen kinderen, dus geen gedoe over voortrekken van eigen kinderen, kinderen niet uit vertrouwde omgeving willen halen, dat de kinderen niet met de kinderen van de ander overweg kunnen enz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap echt niet waarom José naar huis moest..de leukste van het stel!
Dit snapte ik ook niet. Ik zat echt met een WTF uitdrukking voor de buis. Jose is een leuke dame, maar ik kan helaas niet in het hoofd van Martin kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik snap echt niet waarom José naar huis moest..de leukste van het stel!
Martin zoekt echt iemand die op het bedrijf kan werken, echt een knecht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit snapte ik ook niet. Ik zat echt met een WTF uitdrukking voor de buis. Jose is een leuke dame, maar ik kan helaas niet in het hoofd van Martin kijken.
Dat vind ik ook wel weer flauw. Er gebeurt natuurlijk veel meer dan wij in die 10 minuutjes zien. Karakters van mensen worden door knip en plak werk ook behoorlijk aangezet. Dat is met deze saaie kandidaten en boeren denk ik nog wel het meest nodig van ooit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Martin zoekt echt iemand die op het bedrijf kan werken, echt een knecht.
Leuk weerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Nou, hij is weer af. Het blijft lastig maar Aad saves the day.
Hij is weer leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Ja, ze heeft ook gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is weer leuk!![]()
Maar zei Lisa niet dat ze dacht dat Henk voor Yoni ging kiezen, maar dat Fiona beter bij hem past?
Je snap het niet hè? Ongelooflijk. Nu zijn er alleen nog maar saaie sufkutten over. José, Lisa en Ina (naja Ina tot aan de uitbarstingquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:33 schreef Viking84 het volgende:
Nog niet teruggeven, maar wat? José weg?
Ook jammer dat Ina weg is. Die had nog wel voor vuurwerk kunnen zorgen...
Eh, José en Ina hadden pit. Lisa was een muurbloempje, saai als watquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:48 schreef June. het volgende:
[..]
Je snap het niet hè? Ongelooflijk. Nu zijn er alleen nog maar saaie sufkutten over. José, Lisa en Ina (naja Ina tot aan de uitbarsting) waren veruit het leukst van de 3.
Aad heeft geen spiegel in huis? Zie je vaker, met oudere vrijgezellen. Volkomen verknipt zelfbeeld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef computergirl het volgende:
Aad toch blijft hopen op een 21-jarige blondine, met z'n 'dames van middelbare leeftijd'
TV-moment van het jaar is al dat oude vrouwtje dat bij Ali B onder de douche springt tijdens 'Bauers zigeunernacht'...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Scene tussen Aad en Ina is trouwens het TV-moment van het jaar.
Als hij een spiegel heeft dan is het er waarschijnlijk een waardoor je van die fonkelende sterren bij je tanden ziet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Aad heeft geen spiegel in huis? Zie je vaker, met oudere vrijgezellen. Volkomen verknipt zelfbeeld...
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:52 schreef Lienekien het volgende:
En ze had misschien wel een punt. Alleen had ze het niet hardop moeten zeggen.
Als Aad werkelijk X wilde had hij Ina ook niet moeten uitnodigen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.
Mijn idee is dat ze oprecht een hekel had aan Jeannet. En daarom vond ze het extra zuur dat zij naar huis moest en Aad Jeannet een geschiktere vrouw bleek te vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.
Dat idd, het was niet dat zij geschikter was voor Aad, ze heeft gewoon een hekel aan Jeannet en gunt haar daarom geen overwinning op haarzelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn idee is dat ze oprecht een hekel had aan Jeannet. En daarom vond ze het extra zuur dat zij naar huis moest en Aad Jeannet een geschiktere vrouw bleek te vinden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik krijg het beeld van Bert zijn bleke bast niet meer van mijn netvlies, laat staan toen hij in dat groene condoom binnen kwam wandelen, al grijnzend
Soms moet je iemand direct al niet, en Ina lijkt me weer wel iemand die instant een hekel aan iemand kan hebben, ze loopt ook permanent alles (af) te keuren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je toch een beetje triest als je na twee dagen al zo'n hekel aan iemand hebt die je helemaal niet kent?
Ze vergelijkt zichzelf met Jeannet in wat ze aan Aad hebben kunnen laten zien in die dagen. Als Jeannet er inderdaad maar steeds als een dooie pier bij zit, dan snap ik wel een beetje Ina haar reactie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je toch een beetje triest als je na twee dagen al zo'n hekel aan iemand hebt die je helemaal niet kent?
Jeannet heeft niet een uitstraling dat je denkt 'daar ga ik eens gezellig mee kletsen'. Ze straalt voor mij uit dat ze een zwaar, zwaar leven heeft (gehad).quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms moet je iemand direct al niet, en Ina lijkt me weer wel iemand die instant een hekel aan iemand kan hebben, ze loopt ook permanent alles (af) te keuren.
Ja, en Aad kent dat hele levensverhaal...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jeannet heeft niet een uitstraling dat je denkt 'daar ga ik eens gezellig mee kletsen'. Ze straalt voor mij uit dat ze een zwaar, zwaar leven heeft (gehad).
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Aad kent dat hele levensverhaal...
Aad gaat Jeannet redden van haar zware leven, de knight in shining armour
Een man in zijn positie heeft waarschijnlijk een vrij kleine comfortzone. Jeannet is al enigszins vertrouwd, dus minder eng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Aad kent dat hele levensverhaal...
Aad gaat Jeannet redden van haar zware leven, de knight in shining armour
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Scene tussen Aad en Ina is trouwens het TV-moment van het jaar.
Jeannet zit er altijd met een chagrijnige kop, alsof ze het absoluut niet naar haar zin heeft. Lijkt me echt verschrikkelijk daar mee samen te moeten zijn en elke ochtend naar dat chagrijnige hoofd te moeten kijken tijdens het ontbijtquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jeannet heeft niet een uitstraling dat je denkt 'daar ga ik eens gezellig mee kletsen'. Ze straalt voor mij uit dat ze een zwaar, zwaar leven heeft (gehad).
Met zijn haar is hij wel al een eind op weg..quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Zie hem al helemaal voor me, op een groot wit paard. Nee, niet echt.
Ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jeannet zit er altijd met een chagrijnige kop, alsof ze het absoluut niet naar haar zin heeft. Lijkt me echt verschrikkelijk daar mee samen te moeten zijn en elke ochtend naar dat chagrijnige hoofd te moeten kijken tijdens het ontbijt![]()
Wat Ina zei klopte dus ook wel een beetje, er zit weinig warmte en liefde in. Maar Ina liet zich wel kennen zeg
Vergis je niet, die hangende oogleden geven vrij permanent die uitdrukking aan haar gezicht. Dat heeft ze niet mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jeannet zit er altijd met een chagrijnige kop, alsof ze het absoluut niet naar haar zin heeft. Lijkt me echt verschrikkelijk daar mee samen te moeten zijn en elke ochtend naar dat chagrijnige hoofd te moeten kijken tijdens het ontbijt![]()
Wat Ina zei klopte dus ook wel een beetje, er zit weinig warmte en liefde in. Maar Ina liet zich wel kennen zeg
wat er uit haar mond komt heeft ze ook niet meequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vergis je niet, die hangende oogleden geven vrij permanent die uitdrukking aan haar gezicht. Dat heeft ze niet mee.
Die hangende oogleden dat is het niet.. het is die blik. Koud maar ondertussen wel fel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vergis je niet, die hangende oogleden geven vrij permanent die uitdrukking aan haar gezicht. Dat heeft ze niet mee.
Voor mij wel. Ik moet bij haar aan Annie Schilder denken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die hangende oogleden dat is het niet.. het is die blik. Koud maar ondertussen wel fel.
Net zoals die overtrokken reactie met die snee in haar vinger.
Ze komt op mij berekenend over.
Vind ik ook. Als je een gast hebt die bij jouw werkzaamheden een verwonding oploopt (hoe klein ook) vind ik het niet netjes om haar maar zelf een pleister te laten zoeken in een onbekend huis. Zeker niet als je zelf hoog opgeeft over je zorgzaamheid.quote:
Imo greep ze dat aan om aan Aad te laten zien hoe ze dat zag. Kan ik me voorstellen als je in een situatie zit dat je elkaar in korte tijd een beetje moet leren kennen. Niet alleen om je mening te geven, maar ook om te zien hoe die ander daarop reageert. Het maakt haar voor mij nog niet tot een haaibaai of kreng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als je een gast hebt die bij jouw werkzaamheden een verwonding oploopt (hoe klein ook) vind ik het niet netjes om haar maar zelf een pleister te laten zoeken in een onbekend huis. Zeker niet als je zelf hoog opgeeft over je zorgzaamheid.
Mja de reden om Ina weg te sturen was totaal niet logisch. Hij was bang dat ze gaan botsen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Imo greep ze dat aan om aan Aad te laten zien hoe ze dat zag. Kan ik me voorstellen als je in een situatie zit dat je elkaar in korte tijd een beetje moet leren kennen. Niet alleen om je mening te geven, maar ook om te zien hoe die ander daarop reageert. Het maakt haar voor mij nog niet tot een haaibaai of kreng.
Eigenlijk ben ik naar Jeannet wel het nieuwsgierigst.
Geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Eindelijk iemand die het zietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja de reden om Ina weg te sturen was totaal niet logisch. Hij was bang dat ze gaan botsen.
Terwijl je toch veel eerder verwacht dat je met die Jeannet gaat botsen, aangezien die veel feller en botter kan zijn dan Ina.
Het gaan botsen was dan ook gewoon een excuus, niet de reden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja de reden om Ina weg te sturen was totaal niet logisch. Hij was bang dat ze gaan botsen.
Terwijl je toch veel eerder verwacht dat je met die Jeannet gaat botsen, aangezien die veel feller en botter kan zijn dan Ina.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
quote:En ik blijf me afvragen: WAAROM WIL JE AANDACHT VAN AAD? Dat is als kijken naar een messenblok en zeggen SNIJD ME.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |