de homo's is volgende week pas en ina was gewoon een sore loser..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wie is eruit bij de homo's en wat gebeurde er aan het einde nog bij bert? (heb de laatste 10 min niet gekeken).
Ina 'haha dus jij denkt dat we gaan botsen, denk daar nog maar eens goed over na'
Dat was een vooruitblik naar volgende week.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wat gebeurde er aan het einde nog bij bert?
Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!quote:
Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor."quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!
Nou dat is gelukt.. Onsterfelijk belachelijk helaas
ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef agentstarling het volgende:
ook gewoon serieus dat ongemakkelijke moment aan de tafel met bert en henrieke. Klop klop op de tafel oh ja ik dacht is dit nu van ijzer (over een ogenschijnlijk houten tafel)
Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor."
Ja, die kende hij geloof ik al.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?
kan me daar wel wat bij voorstellen. Nu Ina weg ging wilde hij wel zeggen dat hij haar te aanwezig vond, maar dat heeft hij dus eerder niet gedaan en tolereerde hij dat maar. Blijkbaar kon hij niet goed zichzelf zijn of de anderen leren kennen en was het een schijnbedoeling. Als die stoorzender weg is heeft de werkelijkheid de ruimte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
HIj komt nu tot de werkelijkheid?
Oh, het is geen ontbijt maar avondeten??????
lulverhalen ophangen, zoals Bert het noemt. Om het maar gaande te houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....
Aad = George W. Bushquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Molline het volgende:
Haha ik zie het nu opeens: Jacob = Lambik!
Ik denk eerder dat ze dodelijk onzeker is en denkt dat weinig mannen haar de moeite waard vinden. Daarom kiest ze maar de grootste losers uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik begin ineens te denken dat Henrieke misschien lesbisch is. Niet omdat ze een beetje mannelijk overkomt (dat doen wel meer vrouwen in die buurt), maar er is iets aan haar dat me dat op de een of andere manier ingeeft. Net zo goed als jurjen overduidelijk gay is. Het lijkt een beetje alsof ze zichzelf geroepen voelt om een kerel te vinden, en aan het programma meedoet omdat ze niet weet hoe dat moet, maar niet omdat ze dat nou zo gepassioneerd wil.
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd was.
ik denk dat Klaas wel blijft. Willem gaf aan het wel spannend met hem te vinden omdat ie niet zeker weet of Klaas hem wel echt leuk vindt enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De keuze van boer Willem is pas volgende week. Ik denk dat Klaas het veld zal moeten ruimen. Ik weet niet waarom, maar dit is mijn eerste ingeving. Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |