abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117709800
wie is eruit bij de homo's en wat gebeurde er aan het einde nog bij bert? (heb de laatste 10 min niet gekeken).
Ina 'haha dus jij denkt dat we gaan botsen, denk daar nog maar eens goed over na'
pi_117709857
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wie is eruit bij de homo's en wat gebeurde er aan het einde nog bij bert? (heb de laatste 10 min niet gekeken).
Ina 'haha dus jij denkt dat we gaan botsen, denk daar nog maar eens goed over na'
de homo's is volgende week pas en ina was gewoon een sore loser..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2012 @ 21:35:15 #103
862 Arcee
Look closer
pi_117709871
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:34 schreef agentstarling het volgende:
wat gebeurde er aan het einde nog bij bert?
Dat was een vooruitblik naar volgende week.

Ik snap hun ook niet. Henrieke en Bert zijn duidelijk niet zichzelf voor de camera's. Kan er buiten nog prima wat worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_117709873
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

omdat Swaen een 2e Astrid is :P
OH ok, ik heb dat seizoen niet gekeken..
My salvation lies in your love..
pi_117709947
ook gewoon serieus dat ongemakkelijke moment aan de tafel met bert en henrieke. Klop klop op de tafel oh ja ik dacht is dit nu van ijzer (over een ogenschijnlijk houten tafel)
pi_117710047
Wat een aflevering _O_ _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:38:54 #107
316232 Lutte
duimelut
pi_117710141
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat een aflevering _O_ _O_
Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!

Nou dat is gelukt.. Onsterfelijk belachelijk helaas :P
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117710216
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Eindelijk spanning en sensatie! Ina die nog even onsterfelijk wil worden met een voorspelling!

Nou dat is gelukt.. Onsterfelijk belachelijk helaas :P
Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor." _O-
pi_117710232
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef agentstarling het volgende:
ook gewoon serieus dat ongemakkelijke moment aan de tafel met bert en henrieke. Klop klop op de tafel oh ja ik dacht is dit nu van ijzer (over een ogenschijnlijk houten tafel)
ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:39:58 #110
316232 Lutte
duimelut
pi_117710234
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja echt he, ik kon daar wel van genieten. En die Jeanette later aan tafel, "Nou ik slaap prima vannacht hoor." _O-
Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117710282
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:

[..]

Jeannet is 'ik ken jouw verhaal' toch?
Ja, die kende hij geloof ik al. :Y
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:45:47 #112
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_117710628
De OP is weer UP to date ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:47:37 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_117710755
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
HIj komt nu tot de werkelijkheid?
Oh, het is geen ontbijt maar avondeten??????
kan me daar wel wat bij voorstellen. Nu Ina weg ging wilde hij wel zeggen dat hij haar te aanwezig vond, maar dat heeft hij dus eerder niet gedaan en tolereerde hij dat maar. Blijkbaar kon hij niet goed zichzelf zijn of de anderen leren kennen en was het een schijnbedoeling. Als die stoorzender weg is heeft de werkelijkheid de ruimte.
Hij had haar alleen al veel eerder weg moeten sturen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:48:56 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_117710838
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ow was dat 't. Ik dacht al, wat lult ie nou over ijzer....
lulverhalen ophangen, zoals Bert het noemt. Om het maar gaande te houden.
Gezellig. Noemde zij dat.
pi_117712028
Ik begin ineens te denken dat Henrieke misschien lesbisch is. Niet omdat ze een beetje mannelijk overkomt (dat doen wel meer vrouwen in die buurt), maar er is iets aan haar dat me dat op de een of andere manier ingeeft. Net zo goed als jurjen overduidelijk gay is. Het lijkt een beetje alsof ze zichzelf geroepen voelt om een kerel te vinden, en aan het programma meedoet omdat ze niet weet hoe dat moet, maar niet omdat ze dat nou zo gepassioneerd wil.
pi_117712233
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef Molline het volgende:
Haha ik zie het nu opeens: Jacob = Lambik!
Aad = George W. Bush
pi_117714036
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik begin ineens te denken dat Henrieke misschien lesbisch is. Niet omdat ze een beetje mannelijk overkomt (dat doen wel meer vrouwen in die buurt), maar er is iets aan haar dat me dat op de een of andere manier ingeeft. Net zo goed als jurjen overduidelijk gay is. Het lijkt een beetje alsof ze zichzelf geroepen voelt om een kerel te vinden, en aan het programma meedoet omdat ze niet weet hoe dat moet, maar niet omdat ze dat nou zo gepassioneerd wil.
Ik denk eerder dat ze dodelijk onzeker is en denkt dat weinig mannen haar de moeite waard vinden. Daarom kiest ze maar de grootste losers uit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117714411
'Yakkie Yoni' is in ieder geval door!
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:49:58 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_117714551
Toffe aflevering _O_. Ik vind de homo's nu ook eindelijk een beetje leuk overkomen, het leek er zowaar gezellig :D.

Ina _O_, natuurlijk puur goud zoals ze wegging. Als je het voor elkaar krijgt dat ik een beetje (beetje!) medelijden met Aad en Sjennet krijg dan heb je het slim gespeeld :D. En die arme andere (waarvan ik de naam niet kan onthouden) die eigenlijk volkomen buitenspel staat heel de tijd :').

Wel jammer dat Jose eruit is, zag haar liever blijven dan dat moeke. Of Swaen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:51:17 #120
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117714607
Deze aflevering was wel redelijk boeiend.

Boer Henk lijkt mij een boer die vooral met zijn verstand keuzes maakt. Ik heb goed gegokt dat Lisa moest vertrekken. Het grappige is dat mijn vader vroeg of zij niks voor mij was. Lisa is best leuk, maar ik wil vooralsnog geen ruimte maken voor een relatie. Ik vraag me af of Henk voor Yoni of voor Fiona gaat. Als ik het zou moeten zeggen dan denk ik dat Yoni wel een aardige kans zou maken gezien haar affiniteit met het boerenleven.

Boer Martin moest zijn keuze maken en hij stuurt Jose naar huis. Ik kan niet in het hoofd van Martin kijken wie hij gaat kiezen. Swaen is een positieve pittige dame die van aanpakken houdt en Wilma is wat rustiger.

Boerin Henrieke en Bert en Rick-Jan zijn geen babbelkousen te noemen. Het is na het vertrek van Barrie redelijk stil geworden. Zoals Henrieke het al verwoordde: zij zijn allemaal rustige types.

Het echte vuurwerk kwam van een van de vrouwen van Boer Aad. Ina liet zich echt wel kennen door te stellen dat Aad een grote fout maakt. Het afscheid nemen van Boer Aad was tenenkrommend en fascinerend tegelijk. In ieder geval hebben we wel redelijk de ware aard van Ina naar voren zien komen.

De keuze van boer Willem is pas volgende week. Ik denk dat Klaas het veld zal moeten ruimen. Ik weet niet waarom, maar dit is mijn eerste ingeving. Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo :Y ).
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:54:43 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_117714771
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo :Y ).
Ja dat dacht ie zelf ook toen ie met een vrouw getrouwd was :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_117714812
quote:
3s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_117714919
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

De keuze van boer Willem is pas volgende week. Ik denk dat Klaas het veld zal moeten ruimen. Ik weet niet waarom, maar dit is mijn eerste ingeving. Jurjen vind ik wel een leuke en grappige kerel (no homo :Y ).
ik denk dat Klaas wel blijft. Willem gaf aan het wel spannend met hem te vinden omdat ie niet zeker weet of Klaas hem wel echt leuk vindt enzo.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:57:40 #124
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117714940
quote:
3s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:

_O- :D
pi_117715255
En echt élk seizoen verbaas ik me weer over de keuzes van de boeren. Hoe the fuck kun je Swaen verkiezen boven José? :? Ja, Swaen kan wel hard werken, maar ze benadrukken steeds dat ze geen knecht zoeken.

Jurjen die getrouwd is geweest met een vrouw. Veeg me op. :') De omgeving van die twee moet ook gedacht hebben " :D :'( :D who are you trying to fool?"

En Ina ging lekker tekeer :9~, zou weleens een borderliner kunnen zijn. Zuurpruimpje Jeanette kon het voorval nog niet achter zich laten. Woman please. :')

Henrieke wordt nu met de gevolgen van haar keuzes geconfronteerd. Dit wil je toch? Lekker zwijgzaam de dag doorbrengen. Ik heb ook het idee dat ze compleet wereldvreemd is. Ga eens die boerderij af.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')