Je snap het niet hè? Ongelooflijk. Nu zijn er alleen nog maar saaie sufkutten over. José, Lisa en Ina (naja Ina tot aan de uitbarstingquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:33 schreef Viking84 het volgende:
Nog niet teruggeven, maar wat? José weg?
Ook jammer dat Ina weg is. Die had nog wel voor vuurwerk kunnen zorgen...
Eh, José en Ina hadden pit. Lisa was een muurbloempje, saai als watquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:48 schreef June. het volgende:
[..]
Je snap het niet hè? Ongelooflijk. Nu zijn er alleen nog maar saaie sufkutten over. José, Lisa en Ina (naja Ina tot aan de uitbarsting) waren veruit het leukst van de 3.
Aad heeft geen spiegel in huis? Zie je vaker, met oudere vrijgezellen. Volkomen verknipt zelfbeeld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef computergirl het volgende:
Aad toch blijft hopen op een 21-jarige blondine, met z'n 'dames van middelbare leeftijd'
TV-moment van het jaar is al dat oude vrouwtje dat bij Ali B onder de douche springt tijdens 'Bauers zigeunernacht'...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Scene tussen Aad en Ina is trouwens het TV-moment van het jaar.
Als hij een spiegel heeft dan is het er waarschijnlijk een waardoor je van die fonkelende sterren bij je tanden ziet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Aad heeft geen spiegel in huis? Zie je vaker, met oudere vrijgezellen. Volkomen verknipt zelfbeeld...
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:52 schreef Lienekien het volgende:
En ze had misschien wel een punt. Alleen had ze het niet hardop moeten zeggen.
Als Aad werkelijk X wilde had hij Ina ook niet moeten uitnodigen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.
Mijn idee is dat ze oprecht een hekel had aan Jeannet. En daarom vond ze het extra zuur dat zij naar huis moest en Aad Jeannet een geschiktere vrouw bleek te vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje naïef van haar om te denken "Aad zegt dat hij X wil, maar Jeannet is niet direct X, dus dat is de verkeerde keuze". Tussen wat mensen denken/zeggen dat ze willen en wat ze uiteindelijk écht willen/voelen kan vaak een behoorlijk verschil zitten.
Dat idd, het was niet dat zij geschikter was voor Aad, ze heeft gewoon een hekel aan Jeannet en gunt haar daarom geen overwinning op haarzelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn idee is dat ze oprecht een hekel had aan Jeannet. En daarom vond ze het extra zuur dat zij naar huis moest en Aad Jeannet een geschiktere vrouw bleek te vinden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik krijg het beeld van Bert zijn bleke bast niet meer van mijn netvlies, laat staan toen hij in dat groene condoom binnen kwam wandelen, al grijnzend
Soms moet je iemand direct al niet, en Ina lijkt me weer wel iemand die instant een hekel aan iemand kan hebben, ze loopt ook permanent alles (af) te keuren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je toch een beetje triest als je na twee dagen al zo'n hekel aan iemand hebt die je helemaal niet kent?
Ze vergelijkt zichzelf met Jeannet in wat ze aan Aad hebben kunnen laten zien in die dagen. Als Jeannet er inderdaad maar steeds als een dooie pier bij zit, dan snap ik wel een beetje Ina haar reactie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dan ben je toch een beetje triest als je na twee dagen al zo'n hekel aan iemand hebt die je helemaal niet kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |