SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
[ Bericht 0% gewijzigd door Poeke op 07-10-2012 21:39:28 ]Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Geil dit....Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ja maar aan het eind van de zin zei ik ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je twijfelde tussen twee namen Henk en Jan. Dat jaar had je ook een boer Henk, dacht ik, die zat meer in de bloemen in het westland..En Henk was de bloemen ja, de percentagesquote:Jan? Jan ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
lekker op de trekker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Brokeback Mountain.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Denk ik ook van mij mogen ze hem er wel uitschrijven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik denk bij Willem steeds "Oh ja, die is er ook."Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
wat komt er na een triootje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef bluejean het volgende:
Nou, Willem, dan hou ze toch gewoon allemaal?![]()
![]()
Wie kiest Willen niet? Gaat pimmetje omdat ie toch getrouwd is geweest?Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Of wij gaan botsenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oude TT. Had over Ina en Aad moeten gaan![]()
![]()
Ik kan Willem ook niet meer zien en die akelige prater is echt geen Pim heur, dit is niet om aan te horen, die Jurjen
Denk dat bij Willem de eerste penetraties wel zullen plaatstvinden. Die broer van Fortuyn lust er wel pap van volgens mij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee die ene die net 4 maanden single isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Poeke het volgende:
Wie kiest Willen niet? Gaat pimmetje omdat ie toch getrouwd is geweest?
Dat is echt zo'n darkroom homo inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat bij Willem de eerste penetraties wel zullen plaatstvinden. Die broer van Fortuyn lust er wel pap van volgens mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
"'Ina en haar Suzuki werden later die avond gevonden in een sloot langs de N832.' #bzv"![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Hahahaha, ik verslik me bijnaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
"'Ina en haar Suzuki werden later die avond gevonden in een sloot langs de N832.' #bzv"![]()
Dit was dan ook meteen het leukste van heel Boer zoekt vrouw 2012.Alle kleurrijke mensen eruit....
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Nou, nou, die ene kleine (leuke wel) ook wel, denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat bij Willem de eerste penetraties wel zullen plaatstvinden. Die broer van Fortuyn lust er wel pap van volgens mij.
he bah. Het is wel KRO hequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat bij Willem de eerste penetraties wel zullen plaatstvinden. Die broer van Fortuyn lust er wel pap van volgens mij.![]()
![]()
Aad moet nog op vakantie. Hoe saai dit seizoen ook is, ik blijf denken "Aad moet op vakantie. Met een vrouw. Naar het buitenland. In 1 bed."quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit was dan ook meteen het leukste van heel Boer zoekt vrouw 2012.Alle kleurrijke mensen eruit....
![]()
Willem kan ook niet praten of luisteren zonder zijn hoofd te schudden als eh, Marijke Helwegen
Die Willem, kan dat niet na 23.30 in een apart stukjeLife lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Die Aad is wel goud waard voor het programma hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een dooie boel bij Aad aan tafel
Gezellig....Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft die Jeannet al een keertje vrolijk gekeken?
Die zit daar maar met dat lijdzame gezicht....
En die andere is me te religieus.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dacht dit ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
"'Ina en haar Suzuki werden later die avond gevonden in een sloot langs de N832.' #bzv"
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Aad maakt hier een hele grote fout.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Alweer sate?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
zonder pindasaus eej!!!!quote:"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nog steeds dat rose shirt aan. Zal ie niet stinken ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gvd stel je voor dat je 1 van die wijven tot je dood naast je op de bank hebt zitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
HIj komt nu tot de werkelijkheid?
Oh, het is geen ontbijt maar avondeten??????Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Als iemand iets zegt, dan komt halverwege Aad er door heen schreeuwen met zijn instemming en dat de vrouw nu dient haar mond dicht te houden.![]()
had die andere net zo goed kunnen blijven :pquote:just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ik denk dat het met Jeannet ook nog flink escaleert, ook vliegend servies
Alleen die enge christelijke bril zal ja knikken op alles wat Aaaaad zegt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stel je voor dat je naast Aad wakker wordt, brrrr.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Gvd stel je voor dat je 1 van die wijven tot je dood naast je op de bank hebt zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik las 'tot je' niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Gvd stel je voor dat je 1 van die wijven tot je dood naast je op de bank hebt zitten.![]()
![]()
De sprong uit het raam is snel gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naast Aad wakker wordt, brrrr.![]()
De grijns was even van het gezicht van Henrieke..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
ik hoop het. Want lekker tegen hem in gaan en vervolgens braaf lullen dat ze hem leuk vindt....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het met Jeannet ook nog flink escaleert, ook vliegend servies
Alleen die enge christelijke bril zal ja knikken op alles wat Aaaaad zegt.
just give a second thought
Kut dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert moet wat meer zijn lijf in de strijd gooien. Ik was overdonderd.![]()
![]()
Danny?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
Nogmaals, wat is Bert zijn username dan![]()
nee joh, die gaat met die kaasboerin uit de vorige serie.. gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Flipkees het volgende:
Ik denk dat Henrieke alleen gaat overblijven![]()
Ik krijg het beeld van Bert zijn bleke bast niet meer van mijn netvlies, laat staan toen hij in dat groene condoom binnen kwam wandelen, al grijnzendquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert moet wat meer zijn lijf in de strijd gooien. Ik was overdonderd.
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Zo dit was in ieder geval een veel betere uitzending dan de afgelopen weken.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ja ik denk alleen dat het beste er nu wel af isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was in ieder geval een veel betere uitzending dan de afgelopen weken.![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Aad en Inaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was in ieder geval een veel betere uitzending dan de afgelopen weken..
![]()
Lekker rustig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Wandtegeltje het volgende:
Henrike gaat straks alleen op vakantie
Oh wacht, dat zou 't anders ook geweest zijn.![]()
![]()
Ina liet zich wel heel erg gaan zeg!
Jose naar huiserg jammer als je het mij vraagt. De spontaanste van dit seizoen bzv!
My salvation lies in your love..![]()
je zou zeggen dat ze het idd leuk vond met die psychopaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef BananaPancake het volgende:
Ina liet zich wel heel erg gaan zeg!
http://www.reneadmiraal.n(...)gaan-uit-elkaar.html
Hopelijk heeft Martin dit ook gelezen en kiest hij niet voor Swaentje.![]()
Die reactie van Ina, ik vond het gewoon zelfs een beetje sneu voor Aad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wat een heerlijke aflevering, vol onverwachte gebeurtenissen![]()
De dames van AadJe zult er tussen zitten !!
![]()
Waarom dan? Omdat Swaen dan ook niet op de boerderij zou willen blijven? Ik vind ze namelijk wel goed bij elkaar passen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
http://www.reneadmiraal.n(...)gaan-uit-elkaar.html
Hopelijk heeft Martin dit ook gelezen en kiest hij niet voor Swaentje.My salvation lies in your love..![]()
omdat Swaen een 2e Astrid isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat Swaen dan ook niet op de boerderij zou willen blijven? Ik vind ze namelijk wel goed bij elkaar passen!
Hij was duidelijk van de kaart!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
Die reactie van Ina, ik vond het gewoon zelfs een beetje sneu voor Aad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: