had die andere net zo goed kunnen blijven :pquote:
Stel je voor dat je naast Aad wakker wordt, brrrr.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Gvd stel je voor dat je 1 van die wijven tot je dood naast je op de bank hebt zitten.
Ik las 'tot je' niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Gvd stel je voor dat je 1 van die wijven tot je dood naast je op de bank hebt zitten.
De sprong uit het raam is snel gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stel je voor dat je naast Aad wakker wordt, brrrr.
ik hoop het. Want lekker tegen hem in gaan en vervolgens braaf lullen dat ze hem leuk vindt....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het met Jeannet ook nog flink escaleert, ook vliegend servies
Alleen die enge christelijke bril zal ja knikken op alles wat Aaaaad zegt.
Kut dat heb ik gemistquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert moet wat meer zijn lijf in de strijd gooien. Ik was overdonderd.
Danny?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
Nogmaals, wat is Bert zijn username dan
nee joh, die gaat met die kaasboerin uit de vorige serie.. gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Flipkees het volgende:
Ik denk dat Henrieke alleen gaat overblijven
Ik krijg het beeld van Bert zijn bleke bast niet meer van mijn netvlies, laat staan toen hij in dat groene condoom binnen kwam wandelen, al grijnzendquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert moet wat meer zijn lijf in de strijd gooien. Ik was overdonderd.
Ja ik denk alleen dat het beste er nu wel af isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was in ieder geval een veel betere uitzending dan de afgelopen weken.
Aad en Inaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was in ieder geval een veel betere uitzending dan de afgelopen weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |