PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ik won met 11-1 vanmorgen in de finalequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Tijdens toernooien is alleen de finale moeilijk. De voorrondes zijn quitters of controller wegleggers
Ik heb familie in Vancouver wonenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu 2 Almebacks vaststaan, nu een van een afgelopen auction. Wie gaat mee naar Canada?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
Als Newcastle in het zwart zou spelen , dan hebben ze 2 schaduw spitsen
precies, de scheids mag gaan douchen,quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
OMG nu een schwalbe en dan legt hij hem wel op de stip
Rosales gooit wel de wedstrijd in het slot hiermee, pingel was ook een mooie duideling (door de Alkmaarse bril gezien). Bony ontneemt Heerenveen een punt door acteerwerk. Leuke sport is dit toch geworden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Gorter had eerder wel al een handjevol gele kaarten moeten hebben, Twente had een pingel moeten hebben en dit was dus geen rood. Daarna maakte Makkelie zijn failcompilatie nog af met 2 gele kaarten voor Altidore vanwege commentaar op de leiding
Weekje JL dus
Flauwekul, spelers moeten niet gaan duiken als er niks aan de hand is. Dit is niet de schuld van de scheidsrechter, maar van de mentaliteit van deze tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, de scheids mag gaan douchen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is 12 jaar oid geband van Habboquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stop eens met die kutplaatjes man
Ja ik 14 jaar echt waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die gast is 12 jaar oid geband van Habbo
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt heel leuk al die puushplaatjes van anderen SB. Ben je nu klaar?
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt heel leuk al die puushplaatjes van anderen SB. Ben je nu klaar?
Die heb ik ook in mijn club, maar niet zoveel waard toen ik als laatst keek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nu nog een LW>LM zien te vinden..
In 4-1-2-1-2 als LM zal hij wel redelijk wat waard zijn. In een slechte formatie is hij 2-2.5kquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:56 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn club, maar niet zoveel waard toen ik als laatst keek.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Voor iets te weinig op gezet hij was binnen 3 minuten wegwelke formatie was dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Voor iets te weinig op gezet hij was binnen 3 minuten wegHad hem paar dagen geleden voor 18K verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hij doet tenminste wel alles om te winnen ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]wat een smerige rat is hij toch ook.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden gewoon alle Belgen moeten verbannen, dat scheelt al een slok op de borrel.
En dit heeft ook alles met voetbal te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel alles om te winnen ...
Hou het leuk, jullie spelen bij dezelfde clubquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden gewoon alle Belgen moeten verbannen, dat scheelt al een slok op de borrel.
Tja, in Zuid-Amerika is dit voetbal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dit heeft ook alles met voetbal te maken.
gewoon carriere gaan spelen en alles verliezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga denk ik maar de web app , bronzen packs, blessure kaarten etc etc lekker links laten liggen. Completing..
Ben bezig met schoolquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Omni, poker en de rest, beter gaan we even clubben voor El Clasico
De prijzen zijn nu allemaal idioot hoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die domme Amerikanen kopen echt álles trouwens, maakt niet uit welke prijs.Vannacht ook weer een paar spelers voor te veel eruit gegaan.
Some people really don't pay any attention, I just picked up an Opara for 50k and also a Fucito and Balchan for way too much.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die domme Amerikanen kopen echt álles trouwens, maakt niet uit welke prijs.Vannacht ook weer een paar spelers voor te veel eruit gegaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Some people really don't pay any attention, I just picked up a Opara for 50k and also a Fucito and Balchan for way too much.
Suarez 3-5-2 spits verkocht voor 75k twee weken terug over de nachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter huppelende vogelquote:
R1 en dan rechts naar links is moonwalkquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde net in een potje tegen wieisboos de moonwalk doen, maar hij mislukte en ik kreeg een rare celebration. Er gingen er een paar op de grond zetten en de goalscorer (Vargas) ging met een wijzend vingertje ze de les lezen of zoiets
Heet de club Dutch Utd? Kan Dutchies niet vinden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Omni, poker en de rest, beter gaan we even clubben voor El Clasico
haha die zag ik laatst in dat celebration tutorial filmpje, geniaal is diequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde net in een potje tegen wieisboos de moonwalk doen, maar hij mislukte en ik kreeg een rare celebration. Er gingen er een paar op de grond zitten en de goalscorer (Vargas) ging met een wijzend vingertje ze de les lezen of zoiets
Weet ik, maar ik deed iets verkeerd blijkbaar. Die andere celebration heb ik denk ik ook eens gekocht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
R1 en dan rechts naar links is moonwalk
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik deed iets verkeerd blijkbaar. Die andere celebration heb ik denk ik ook eens gekocht.
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopen
Kijkt ie neer op zittende mannetjes en gaat ie heen en weer met een vingertje toch?
Dat is precies wat hij net zegt jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopen
Kijkt ie neer op zittende mannetjes en gaat ie heen en weer met een vingertje toch?
Celebrationsquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Irritante van de moonwalk is dat er iemand om je nek vliegt voordat je hem afmaakt, ik probeer dan altijd van ze weg te rennen zodat ik de ruimte heb, dan komt er nog een beweging na de moonwalk zelf.
Dan heb ik nog de volle niet gezien denk ik, of is het einde dat 'ie een soort hoed afneemt en naar beneden kijkt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Irritante van de moonwalk is dat er iemand om je nek vliegt voordat je hem afmaakt, ik probeer dan altijd van ze weg te rennen zodat ik de ruimte heb, dan komt er nog een beweging na de moonwalk zelf.
Ik doe echt nooit celebrations, maar de meesten zien er ook echt niet uit vind ik...bij die Balotelli moet ik vaak ook 3x kijken voor ik zie wat hij aan het doen isquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Omdat die vorig jaar redelijk standaard was vroeg ik maar even om dubbele bevestiging hahaquote:
Die van Balotelli (eigenlijk van Hulk.. ) is saai zonder shirt uit te trekken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit celebrations, maar de meesten zien er ook echt niet uit vind ik...bij die Balotelli moet ik vaak ook 3x kijken voor ik zie wat hij aan het doen is
Inderdaad, snap niet wat mensen daar zo geniaal aan vinden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van Balotelli (eigenlijk van Hulk.. ) is saai zonder shirt uit te trekken.
Laatst deed iemand m met Hernandezquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet wat mensen daar zo geniaal aan vinden.In het echt was die gewoon beest komt nooit voor, maar in FIFA ziet het er gewoon dom uit.
Deze is geniaal ja, die doe ik ook het meest. Naar de cornervlag rennen en dan R2 + de stik omlaag en omhoog.quote:
Zet je ze er dan op voor 3 uur of 6 uur lang?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een kut statsquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knul is echt een baas
Gewoon voor heel de nacht tot de volgende ochtendquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zet je ze er dan op voor 3 uur of 6 uur lang?
Vind het vaak wel prettig als de tegenstander een dansje doet en zijn doelpunt bekijkt. Kan ik meestal een slokje drinken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
Misschien moet ik ook maar celebrations gaan doen en replays gaan kijken. Nu voel ik me net dat ene brave jongetje uit de klas die als enige geen spiekbriefje gebruikt. Het werkt namelijk wel als provocerend dingetje
Kan ook wel vlak voor je aftrapt. Of moet je ervoor naar de keuken lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het vaak wel prettig als de tegenstander een dansje doet en zijn doelpunt bekijkt. Kan ik meestal een slokje drinken.
Ah oke! ik doe altijd vanaf rond 12 uur voor 3 of 6 uur. En dan smorgens weer erop zetten, zal waarschijnlijk niet slim zijn dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon voor heel de nacht tot de volgende ochtend
Kan ook inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook wel vlak voor je aftrapt. Of moet je ervoor naar de keuken lopen
Ik mijn zweterige handen afvegen aan mijn broekquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het vaak wel prettig als de tegenstander een dansje doet en zijn doelpunt bekijkt. Kan ik meestal een slokje drinken.
Ik zweet zelden bij het gamen, maar komt ook omdat ik sweaty scoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik mijn zweterige handen afvegen aan mijn broek
Soms wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stats vertellen nooit het hele verhaalen ik heb hem nodig voor de chem.
Hoe zou z'n mama eruit zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knul is echt een baas
Ik doe dat ook niet. Ik ga geen diepe ballen spelen natuurlijk om hem snel in te leveren, maar dat achterin rondpassenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Sweaten doe ik ook al niet. Maar ik ga wel voortaan de bal vasthouden als ik in blessuretijd voor sta..ben al die clutch goals in blessuretijd echt beu en letterlijk iedereen doet het.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
90% zeker dat ik naar Man United - Chelsea ga
Ik heb 6 van de laatste 8 potjes met gold verloren/.gelijk gespeeld in blessuretijd..ik ben wanhopigquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet. Ik ga geen diepe ballen spelen natuurlijk om hem snel in te leveren, maar dat achterin rondpassen
Mwa ik let er nieteens zoveel meer op. Als ik moet winnen dan maak ik die doelpunten gewoon ookal is het een sweaty. En in de laatste minuten probeer ik balbezit te krijgen op de helft van de tegenstander.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Sweaten doe ik ook al niet. Maar ik ga wel voortaan de bal vasthouden als ik in blessuretijd voor sta..ben al die clutch goals in blessuretijd echt beu en letterlijk iedereen doet het.
Inderdaad. Kost wel behoorlijk wat, maar is toch mooi. Is net voor het einde, dus kan ook nog eens de beslissing zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]dat is wel echt ziekelijk vet!
Dit dus...heb ook van die periodes dat niks lukt, en alles tegen lijkt te zitten...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 6 van de laatste 8 potjes met gold verloren/.gelijk gespeeld in blessuretijd..ik ben wanhopig
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 6 van de laatste 8 potjes met gold verloren/.gelijk gespeeld in blessuretijd..ik ben wanhopig
Dan moet je nog lang wachten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Anonymous61 het volgende:
pff stuurt me opdrachtgever een hw opdracht dat voor 19:00 moet ingeleverd/gemaild worden.. OP EEN ZONDAG.. wist van niks totdat iemand mij smstenu ff fifa party en wachten op mijn gold pack ut edition
Ik ben het ook niet van mezelf gewend. Alleen Crook wel want die wint iedere keer Duits van me. Snap echt niet waarom ik ineens de antimof ben. Deel van de nederlagen kan ik wel verklaren omdat ik gewoon voor de winst speel en niet het gelijke spel itt mijn tegenstanders, maar hoe hij zo vaak verkeerd kan vallen in een paar potjes...echt bizar. Met silvers win ik wel aan de lopende band..quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Dat zijn we niet van je gewend![]()
Wel begrijpelijk, zitten gewoon potten tussen waarin je genaaid wordt, dan ga ik ook wel iets viezer spelen.
Daar hoef je je geen zorgen om te maken knul.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
Tering, nu weet ik het niet meer.
Als ik naar Man Utd - Chelsea ga , mis ik misschien de kampioenswedstrijd van PSV (thuiswedstrijd).
Net alsof PSV kampioen wordt. Dat gaat Ajax gewoon worden. Die doen gewoon waar ze goed in zijn. Tweede seizoenshelft volop knallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
Als ik naar Man Utd - Chelsea ga , mis ik misschien de kampioenswedstrijd van PSV (thuiswedstrijd).
Hoe regelmatig ga je naar wedstrijden van PSV? Seizoenkaart, alles?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen om te maken knul.
Ik denk dat psv kampioen wordt, en dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof PSV kampioen wordt. Dat gaat Ajax gewoon worden. Die doen gewoon waar ze goed in zijn. Tweede seizoenshelft volop knallen
sowieso moet je niet naar man utd - chelsea gaan. Chelsea is echt een kut tegenstander, want dan kan je beter Arsenal, Liverpool of City pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb zo vaak dat ik een 1 op 1 kans terugspeel omdat ik de goal te mooi wil maken.. en dan mis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Ja seizoenkaart en een aantal uitwedstrijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe regelmatig ga je naar wedstrijden van PSV? Seizoenkaart, alles?
Da`s toch al dagen zo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering zeg, is het UT menu bij jullie ook zo traag?
Dan zou ik een andere wedstrijd pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja seizoenkaart en een aantal uitwedstrijden.
Jep. Dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof PSV kampioen wordt. Dat gaat Ajax gewoon worden. Die doen gewoon waar ze goed in zijn. Tweede seizoenshelft volop knallen
Sweaty spelen is te mooi maken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dat ik een 1 op 1 kans terugspeel omdat ik de goal te mooi wil maken.. en dan mis.
Vervolgens verlies ik de wedstrijd en denk ik: had ik die kutbal maar gemaakt![]()
En users die de bal achterin rond gaan tikken en hooghouden met de keeper zet ik op mijn deathlist
quote:
Ps3 wel, ging er net een voor 170k BIN, 4-1-2-1-2quote:
Die had ik in een bronze pack, kreeg ik 8K voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk een neger met redelijke pace die ook nog wel wat waard is in mijn silver pack
[ afbeelding ]
Mee eenschquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Ik gun ajax misschien het kampioenschap nog wel meer dan psv of twente.
Vorig jaar was hij RBquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk een neger met redelijke pace die ook nog wel wat waard is in mijn silver pack
[ afbeelding ]
Wat ben jij een slechte Ajax haterquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Altijd beter dan PSV, hé?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Quotedquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Toch wordt PSV of Twente kampioenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Alsof je Hitler hoort zeggen dat die Joden eigenlijk best aardige mensen zijnquote:
Zoveel zal hij nu wel niet meer waard zijn (maar hij is wel 4-1-2-1-2quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die had ik in een bronze pack, kreeg ik 8K voor
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toch wordt PSV of Twente kampioen
Hij was wel van Joodse komafquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je Hitler hoort zeggen dat die Joden eigenlijk best aardige mensen zijn
Ja, spurs man utd is ook mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere wedstrijd pakken![]()
Wat Fuszy zegt ook.
Danilinho of Agbonlahorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel zal hij nu wel niet meer waard zijn (maar hij is wel 4-1-2-1-2) Ik hoop nog steeds op een echt goede silver boven de 10k.
Bij Ajax raakt iedereen geblesseerd en wordt PEC Zwolle uiteindelijk kampioen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.
Geef dan tenminste een fatsoenlijke redenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.
Verdomme, ssst! Dat weten de mensen hier nog niehiet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij Ajax raakt iedereen geblesseerd en wordt PEC Zwolle uiteindelijk kampioen.
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grote jongen als je door de wijk Tottenham durft te lopen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Fijn, die app voor iPhone.Die ga ik vaker gebruiken. Oh, nee. Toch niet.
[ afbeelding ]
30k
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
30k
Standardquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju...gokje voor TOTW: IF Bulot...wat een heerlijke goals
[ afbeelding ]
30k
Wallyson mag ook wel, maar ik hoor dat de BraSilvers dit jaar tegenvallen. Ik wil misschien nog wel een BPL silver team maken maar die zijn nu nog zo duurquote:
Heb je een Man United shirtquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?
Hij maakt een grapje joh, je kunt gewoon met je Man Utd shirt door die wijk lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?
quote:
quote:
Ja, heerlijk zoiets.quote:
Deze manquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je een Man United shirtArsenal
Coentrao LBquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, heerlijk zoiets.Achja.
[ afbeelding ]
Dit team wil ik afmaken. Alonso heeft een dubbele link nodig. Iemand een goed idee? Ik heb nog 100k.
Slim.quote:
Hoe speelt dat team? Ik heb eergister een team gemaakt voor 500Kquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, heerlijk zoiets.Achja.
[ afbeelding ]
Dit team wil ik afmaken. Alonso heeft een dubbele link nodig. Iemand een goed idee? Ik heb nog 100k.
Probeer Marcelo - Luiz - Dede - Maiconquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Slim.Ik dacht eigenlijk alleen aan Pepe, maar die is me te duur. En wie op de overige plekken?
Santana - Naldo - Diego Alvesquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Slim.Ik dacht eigenlijk alleen aan Pepe, maar die is me te duur. En wie op de overige plekken?
Nog niet veel mee gespeeld. 3 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren oid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe speelt dat team? Ik heb eergister een team gemaakt voor 500Kspeelde ongelovelijk kut. 2x gelijk en 1x keihard verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je een Man United shirtArsenal
Santana en Naldo centraal en Alves op goals. RB mag je zelf weten,quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Met Coentrao - Pepe - Chiellini - Azpili is het een triple league hybrid.
Goeie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..
Ik heb Santana al in een ander team.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Santana en Naldo centraal en Alves op goals. RB mag je zelf weten,
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
True:ik zou toch zweren dat Ford een aantal keer de Auto van het Jaar award heeft gewonnen. En mercedes koopt niet van Ford.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck dat andere teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Santana al in een ander team.
Doe gewoon Marcelo en Maicon op de backs. Hebben ook links met Kaka, Xabi, Toure en Silva. De CB's Luiz en Dede lekker snel en groot. En op goal Diego Alves. Prima verdediging denk ik zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Santana al in een ander team.
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Doe gewoon Marcelo en Maicon op de backs. Hebben ook links met Kaka, Xabi, Toure en Silva. De CB's Luiz en Dede lekker snel en groot. En op goal Diego Alves. Prima verdediging denk ik zo.
[ afbeelding ]
30k
Richardsquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.
Richards dan maar die is ook kopsterk bij voorzetten naar de tweede paal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.
O jij bent er zo een?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..
Coentrao, Marcelo en Maicon hebben allemaal dezelfde work rates hoor: high/med (vorig jaar high/low voor de eerste twee).quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Miranda en Dede dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb Luiz ook al in dat andere team.
Pace is niet alles achterin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb Luiz ook al in dat andere team.
Lekker met Raul Albiol spelen dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pace is niet alles achterin.
Ik speel met Garay, Douglas, Hummels in verschillende teams. Gaat prima
Ik heb m gevonden en een request ingediendquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
@Toefjes, Dutchies utd ofzois de naam volgens mij
Haha, bijna exact hoe ik het had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker met Raul Albiol spelen dus![]()
(nog meer dan 70 pace in Fifa 11, toen EA La Liga nog niet handicapte)
Of Cissokho LB, die Fransman van Real CB, Kaboul andere CB, BPL RB.
Nou niet gaan overdrijven he, dat weet je niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Varane heeft ook maar 63 paceals hij bij Fulham ofzo had gespeeld was dat 73 geweest.
ik stel het accepteren uit als je het niet erg vindt, ps3 gaat vandaag niet meer aan denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m gevonden en een request ingediend
Inderdaad, misschien wel 75.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven he, dat weet je niet.
Tsja, gewoon een nulletje te weinig ingetoetst. Op iPad wordt het scherm opgerekt en dat is niet goed voor de toetsregistratie denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus die App is niet betrouwbaar? Weet je wat er fout ging?
Hmm. Best wel zonde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, gewoon een nulletje te weinig ingetoetst. Op iPad wordt het scherm opgerekt en dat is niet goed voor de toetsregistratie denk ik.
Dat vind ik heel ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik stel het accepteren uit als je het niet erg vindt, ps3 gaat vandaag niet meer aan denk ik
SPEEL HET DAN NIETquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:25 schreef Tito_Makani het volgende:
FUT is nog frusterender dan vorig jaar
Ik krijg zoveel onzin kopgoals tegen en er wordt zelden gefloten voor overtredingen in de 16m
En Fysieke spelers zet je dit jaar te makkelijk van de bal af en die afstandsschoten slaan ook nergens op
Ik wilde een Benzema te koop zetten op de ipad op het werk vandaag (met wifi hotspot op telefoon, hoe geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, gewoon een nulletje te weinig ingetoetst. Op iPad wordt het scherm opgerekt en dat is niet goed voor de toetsregistratie denk ik.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde een Benzema te koop zetten op de ipad op het werk vandaag (met wifi hotspot op telefoon, hoe geniaal) Maar ik durfde het niet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde een Benzema te koop zetten op de ipad op het werk vandaag (met wifi hotspot op telefoon, hoe geniaal) Maar ik durfde het niet
Mangala - Sakhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, Coentrao en Richards op de backs. Zoek ik alleen nog een CB - CB - GK driehoekje.
Ik vind de BPL verdedigers niet eens zo sterk dit jaar.
Dan kan je je altijd nog bij FC Legit aanmeldenquote:
Herstel: Dat vind ik helemaal niet ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan kan je je altijd nog bij FC Legit aanmelden
Daarom Android!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
30k
quote:
Ik heb nog ruim 80k voor die drie.. Er moet toch wel iets bazigs van te maken zijn?quote:
Ramos - Thiago Silvaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog ruim 80k voor die drie.. Er moet toch wel iets bazigs van te maken zijn?Ik vind dit ook niet echt top tbh.
Thanks voor de hulp! Ik ga zelf nog wel even puzzelen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Herstel: Dat vind ik helemaal niet ergAls je morgen je PS3 niet aan wilt zetten: Ook totaal niet erg
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Herstel: Dat vind ik helemaal niet ergAls je morgen je PS3 niet aan wilt zetten: Ook totaal niet erg
Hey Rijstballetje!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
Wordt er nog ff geclubt voor de wedstrijd??
Experience meets talentquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
SB en Toefjes in 1 team ......dat lijkt me geen goed idee.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Greenpeas het volgende:
Wat doe ik. Maak ik een 7.5k pakje open terwijl ik maar 10k muntjes heb
.
Handanovic?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier al met Marchetti gespeeld? Hij lijkt me echt een prima keeper.Wie zouden jullie als GK uit de Serie A nemen voor <50k?
Ik vond Stekelenburg heel erg goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier al met Marchetti gespeeld? Hij lijkt me echt een prima keeper.Wie zouden jullie als GK uit de Serie A nemen voor <50k?
Handanovicquote:
Goede verhalen gehoord over De Sanctis en als het een Italiaan moet zijn Sirigu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan geen vergelijking geven, maar Steek deed het prima bij mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Beste wat erin zat was een squad fitness. Ga vanavond tijdens m'n nachtdienst wel even met die CE aan de slag.quote:
lool, vind je het leuk dan? Ik raad iig aan gewoon je pro besturen met zelfde aanzicht waarmee je team bestuurt en niveautje lagerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
6 wedstrijden en 1 punt. Wereldklasse is de bom
www.barcelona-madrid.comquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
Iemand een linkje voor Barcelona-Madrid?
Nee op een gegeven moment gaat de lol er wel vanaf. Ik ga iig al niet meer kansloos ten onder, dus er zit progressie in. Krijg af en toe zelfs nog kansenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool, vind je het leuk dan? Ik raad iig aan gewoon je pro besturen met zelfde aanzicht waarmee je team bestuurt en niveautje lager
Iki heb het al. Maar je kriujgt het nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
binnen 2 min al en heb nog geen stream
Is te doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
6 wedstrijden en 1 punt. Wereldklasse is de bom
lolquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iki heb het al. Maar je kriujgt het niet
[ afbeelding ]
Bij mij ook niet, ik heb al dagen problemen met sopcast. Krijg iedere keer geen acces tot sopcast gedoe.quote:
Leuk team.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
Jammer van die RM, al zijn de stats ook niet heel slecht.
lekker getamperdquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team.![]()
Probeer alleen een andere formatie man. Zeker op silverniveau is ook gewoon prima met 4222 en 4321 te spelen, zeker met jou fifaskills.
Ik heb deze 3 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder tamperen had ik deze teams ook gehad hoor Kevin. Dat jij nou zo lui bent dat je niet wil traden.quote:
Had ik net ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sopcast logt niet eens in wat is deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |