quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Herstel: Dat vind ik helemaal niet ergAls je morgen je PS3 niet aan wilt zetten: Ook totaal niet erg
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Herstel: Dat vind ik helemaal niet ergAls je morgen je PS3 niet aan wilt zetten: Ook totaal niet erg
Hey Rijstballetje!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
Wordt er nog ff geclubt voor de wedstrijd??
Experience meets talentquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
SB en Toefjes in 1 team ......dat lijkt me geen goed idee.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Greenpeas het volgende:
Wat doe ik. Maak ik een 7.5k pakje open terwijl ik maar 10k muntjes heb
.
Handanovic?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier al met Marchetti gespeeld? Hij lijkt me echt een prima keeper.Wie zouden jullie als GK uit de Serie A nemen voor <50k?
Ik vond Stekelenburg heel erg goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier al met Marchetti gespeeld? Hij lijkt me echt een prima keeper.Wie zouden jullie als GK uit de Serie A nemen voor <50k?
Handanovicquote:
Goede verhalen gehoord over De Sanctis en als het een Italiaan moet zijn Sirigu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan geen vergelijking geven, maar Steek deed het prima bij mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
Beste wat erin zat was een squad fitness. Ga vanavond tijdens m'n nachtdienst wel even met die CE aan de slag.quote:
lool, vind je het leuk dan? Ik raad iig aan gewoon je pro besturen met zelfde aanzicht waarmee je team bestuurt en niveautje lagerquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
6 wedstrijden en 1 punt. Wereldklasse is de bom
www.barcelona-madrid.comquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
Iemand een linkje voor Barcelona-Madrid?
Nee op een gegeven moment gaat de lol er wel vanaf. Ik ga iig al niet meer kansloos ten onder, dus er zit progressie in. Krijg af en toe zelfs nog kansenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool, vind je het leuk dan? Ik raad iig aan gewoon je pro besturen met zelfde aanzicht waarmee je team bestuurt en niveautje lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |