Da`s toch al dagen zo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering zeg, is het UT menu bij jullie ook zo traag?
Dan zou ik een andere wedstrijd pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja seizoenkaart en een aantal uitwedstrijden.
Jep. Dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof PSV kampioen wordt. Dat gaat Ajax gewoon worden. Die doen gewoon waar ze goed in zijn. Tweede seizoenshelft volop knallen
Sweaty spelen is te mooi maken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dat ik een 1 op 1 kans terugspeel omdat ik de goal te mooi wil maken.. en dan mis.
Vervolgens verlies ik de wedstrijd en denk ik: had ik die kutbal maar gemaakt![]()
En users die de bal achterin rond gaan tikken en hooghouden met de keeper zet ik op mijn deathlist
quote:
Ps3 wel, ging er net een voor 170k BIN, 4-1-2-1-2quote:
Die had ik in een bronze pack, kreeg ik 8K voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk een neger met redelijke pace die ook nog wel wat waard is in mijn silver pack
[ afbeelding ]
Mee eenschquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Ik gun ajax misschien het kampioenschap nog wel meer dan psv of twente.
Vorig jaar was hij RBquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kijk een neger met redelijke pace die ook nog wel wat waard is in mijn silver pack
[ afbeelding ]
Wat ben jij een slechte Ajax haterquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Altijd beter dan PSV, hé?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Quotedquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Toch wordt PSV of Twente kampioenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
Alsof je Hitler hoort zeggen dat die Joden eigenlijk best aardige mensen zijnquote:
Zoveel zal hij nu wel niet meer waard zijn (maar hij is wel 4-1-2-1-2quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die had ik in een bronze pack, kreeg ik 8K voor
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toch wordt PSV of Twente kampioen
Hij was wel van Joodse komafquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je Hitler hoort zeggen dat die Joden eigenlijk best aardige mensen zijn
Ja, spurs man utd is ook mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere wedstrijd pakken![]()
Wat Fuszy zegt ook.
Danilinho of Agbonlahorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel zal hij nu wel niet meer waard zijn (maar hij is wel 4-1-2-1-2) Ik hoop nog steeds op een echt goede silver boven de 10k.
Bij Ajax raakt iedereen geblesseerd en wordt PEC Zwolle uiteindelijk kampioen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |