Nog niet veel mee gespeeld. 3 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren oid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe speelt dat team? Ik heb eergister een team gemaakt voor 500Kspeelde ongelovelijk kut. 2x gelijk en 1x keihard verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je een Man United shirtArsenal
Santana en Naldo centraal en Alves op goals. RB mag je zelf weten,quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Met Coentrao - Pepe - Chiellini - Azpili is het een triple league hybrid.
Goeie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..
Ik heb Santana al in een ander team.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Santana en Naldo centraal en Alves op goals. RB mag je zelf weten,
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
True:ik zou toch zweren dat Ford een aantal keer de Auto van het Jaar award heeft gewonnen. En mercedes koopt niet van Ford.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck dat andere teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Santana al in een ander team.
Doe gewoon Marcelo en Maicon op de backs. Hebben ook links met Kaka, Xabi, Toure en Silva. De CB's Luiz en Dede lekker snel en groot. En op goal Diego Alves. Prima verdediging denk ik zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Santana al in een ander team.
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Doe gewoon Marcelo en Maicon op de backs. Hebben ook links met Kaka, Xabi, Toure en Silva. De CB's Luiz en Dede lekker snel en groot. En op goal Diego Alves. Prima verdediging denk ik zo.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Fijn, die app voor iPhone.Die ga ik vaker gebruiken. Oh, nee. Toch niet.
[ afbeelding ]
30k
Richardsquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.
Richards dan maar die is ook kopsterk bij voorzetten naar de tweede paal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcelo en Maicon zijn vaker in de tegenstanders' 16 dan op eigen helft.. Maicon alleen is trouwens al 80k ofzo.
O jij bent er zo een?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Arsenal shirt hoor..
Coentrao, Marcelo en Maicon hebben allemaal dezelfde work rates hoor: high/med (vorig jaar high/low voor de eerste twee).quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Miranda en Dede dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb Luiz ook al in dat andere team.
Pace is niet alles achterin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb Luiz ook al in dat andere team.
Lekker met Raul Albiol spelen dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pace is niet alles achterin.
Ik speel met Garay, Douglas, Hummels in verschillende teams. Gaat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |