Hij was wel van Joodse komafquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je Hitler hoort zeggen dat die Joden eigenlijk best aardige mensen zijn
Ja, spurs man utd is ook mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere wedstrijd pakken![]()
Wat Fuszy zegt ook.
Danilinho of Agbonlahorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel zal hij nu wel niet meer waard zijn (maar hij is wel 4-1-2-1-2) Ik hoop nog steeds op een echt goede silver boven de 10k.
Bij Ajax raakt iedereen geblesseerd en wordt PEC Zwolle uiteindelijk kampioen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.
Geef dan tenminste een fatsoenlijke redenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV flikkert keihard onderuit 2e seizoenshelft en Twente gaat spelers kwijtraken omdat ze hun hoofd er niet bij krijgen en verliezen dan steeds.
Verdomme, ssst! Dat weten de mensen hier nog niehiet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij Ajax raakt iedereen geblesseerd en wordt PEC Zwolle uiteindelijk kampioen.
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grote jongen als je door de wijk Tottenham durft te lopen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Fijn, die app voor iPhone.Die ga ik vaker gebruiken. Oh, nee. Toch niet.
[ afbeelding ]
30k
HAHAHAHAquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
30k
Standardquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju...gokje voor TOTW: IF Bulot...wat een heerlijke goals
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
30k
Wallyson mag ook wel, maar ik hoor dat de BraSilvers dit jaar tegenvallen. Ik wil misschien nog wel een BPL silver team maken maar die zijn nu nog zo duurquote:
Heb je een Man United shirtquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?
Hij maakt een grapje joh, je kunt gewoon met je Man Utd shirt door die wijk lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is erdan, en ik doe dan mijn Man Utd shirt maar niet aan?
quote:
quote:
Ja, heerlijk zoiets.quote:
Deze manquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je een Man United shirtArsenal
Coentrao LBquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, heerlijk zoiets.Achja.
[ afbeelding ]
Dit team wil ik afmaken. Alonso heeft een dubbele link nodig. Iemand een goed idee? Ik heb nog 100k.
Slim.quote:
Hoe speelt dat team? Ik heb eergister een team gemaakt voor 500Kquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, heerlijk zoiets.Achja.
[ afbeelding ]
Dit team wil ik afmaken. Alonso heeft een dubbele link nodig. Iemand een goed idee? Ik heb nog 100k.
Probeer Marcelo - Luiz - Dede - Maiconquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Slim.Ik dacht eigenlijk alleen aan Pepe, maar die is me te duur. En wie op de overige plekken?
Santana - Naldo - Diego Alvesquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Slim.Ik dacht eigenlijk alleen aan Pepe, maar die is me te duur. En wie op de overige plekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |