quote:
Hij doet tenminste wel alles om te winnen ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]wat een smerige rat is hij toch ook.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden gewoon alle Belgen moeten verbannen, dat scheelt al een slok op de borrel.
En dit heeft ook alles met voetbal te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel alles om te winnen ...
Hou het leuk, jullie spelen bij dezelfde clubquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden gewoon alle Belgen moeten verbannen, dat scheelt al een slok op de borrel.
Tja, in Zuid-Amerika is dit voetbal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dit heeft ook alles met voetbal te maken.
gewoon carriere gaan spelen en alles verliezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga denk ik maar de web app , bronzen packs, blessure kaarten etc etc lekker links laten liggen. Completing..
Ben bezig met schoolquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Omni, poker en de rest, beter gaan we even clubben voor El Clasico
De prijzen zijn nu allemaal idioot hoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die domme Amerikanen kopen echt álles trouwens, maakt niet uit welke prijs.Vannacht ook weer een paar spelers voor te veel eruit gegaan.
Some people really don't pay any attention, I just picked up an Opara for 50k and also a Fucito and Balchan for way too much.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die domme Amerikanen kopen echt álles trouwens, maakt niet uit welke prijs.Vannacht ook weer een paar spelers voor te veel eruit gegaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Some people really don't pay any attention, I just picked up a Opara for 50k and also a Fucito and Balchan for way too much.
Suarez 3-5-2 spits verkocht voor 75k twee weken terug over de nachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter huppelende vogelquote:
R1 en dan rechts naar links is moonwalkquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde net in een potje tegen wieisboos de moonwalk doen, maar hij mislukte en ik kreeg een rare celebration. Er gingen er een paar op de grond zetten en de goalscorer (Vargas) ging met een wijzend vingertje ze de les lezen of zoiets
Heet de club Dutch Utd? Kan Dutchies niet vinden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Omni, poker en de rest, beter gaan we even clubben voor El Clasico
haha die zag ik laatst in dat celebration tutorial filmpje, geniaal is diequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde net in een potje tegen wieisboos de moonwalk doen, maar hij mislukte en ik kreeg een rare celebration. Er gingen er een paar op de grond zitten en de goalscorer (Vargas) ging met een wijzend vingertje ze de les lezen of zoiets
Weet ik, maar ik deed iets verkeerd blijkbaar. Die andere celebration heb ik denk ik ook eens gekocht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
R1 en dan rechts naar links is moonwalk
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik deed iets verkeerd blijkbaar. Die andere celebration heb ik denk ik ook eens gekocht.
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopen
Kijkt ie neer op zittende mannetjes en gaat ie heen en weer met een vingertje toch?
Dat is precies wat hij net zegt jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die deed ik vorig jaar veel met clubs, hoefde je toen niet te kopen
Kijkt ie neer op zittende mannetjes en gaat ie heen en weer met een vingertje toch?
Celebrationsquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Irritante van de moonwalk is dat er iemand om je nek vliegt voordat je hem afmaakt, ik probeer dan altijd van ze weg te rennen zodat ik de ruimte heb, dan komt er nog een beweging na de moonwalk zelf.
Dan heb ik nog de volle niet gezien denk ik, of is het einde dat 'ie een soort hoed afneemt en naar beneden kijkt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Irritante van de moonwalk is dat er iemand om je nek vliegt voordat je hem afmaakt, ik probeer dan altijd van ze weg te rennen zodat ik de ruimte heb, dan komt er nog een beweging na de moonwalk zelf.
Ik doe echt nooit celebrations, maar de meesten zien er ook echt niet uit vind ik...bij die Balotelli moet ik vaak ook 3x kijken voor ik zie wat hij aan het doen isquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:28 schreef DutchSL het volgende:
Omdat die vorig jaar redelijk standaard was vroeg ik maar even om dubbele bevestiging hahaquote:
Die van Balotelli (eigenlijk van Hulk.. ) is saai zonder shirt uit te trekken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit celebrations, maar de meesten zien er ook echt niet uit vind ik...bij die Balotelli moet ik vaak ook 3x kijken voor ik zie wat hij aan het doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |