SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is 12 jaar oid geband van Habboquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stop eens met die kutplaatjes man
Ja ik 14 jaar echt waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die gast is 12 jaar oid geband van Habbo
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt heel leuk al die puushplaatjes van anderen SB. Ben je nu klaar?
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt heel leuk al die puushplaatjes van anderen SB. Ben je nu klaar?
Die heb ik ook in mijn club, maar niet zoveel waard toen ik als laatst keek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nu nog een LW>LM zien te vinden..
In 4-1-2-1-2 als LM zal hij wel redelijk wat waard zijn. In een slechte formatie is hij 2-2.5kquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:56 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn club, maar niet zoveel waard toen ik als laatst keek.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Voor iets te weinig op gezet hij was binnen 3 minuten wegwelke formatie was dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Voor iets te weinig op gezet hij was binnen 3 minuten wegHad hem paar dagen geleden voor 18K verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |