PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Weer foutquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef Covati het volgende:
visieuze cirkel jongens, wees maar niet bang
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Covati het volgende:
laat me maar even in een hoekje zitten huilen
Jullie zijn voor elkaar gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:22 schreef Baje het volgende:
Missie mislukt; geen nieuw topic geopend
Fuck my life
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke wie heeft er weer een blik mongolen opengetrokken?
<3quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt
Sorryyyquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Samen fifa doen, heel romantischquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon samen een drankje doen in de pallaz komt helemaal goed.
Ja, half uur tijdsverschil?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:25 schreef Covati het volgende:
voor de mensen die het niet door hebben ze hebben maintenance verlengd naar 2 uur in de nacht nederlandse tijd
Hoofdletter kopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:28 schreef Covati het volgende:
[..]
argh, ik ben dom
accepteer me hoe ik ben ja
(verkeerd gelezen)
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef Covati het volgende:
Maar nu ff for real, wie heeft TED in de bios gezien?
Aanrader?
Montero - Velaquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke Montero-Vela 442 hybrid faalt kansloos.
Slapen dan maar gr gr
Fringsquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Montero - Vela
Random MLS pace LM - Frings - Trochowski - Random BBVA RM
xx - xx -xx -xx
xx
Ik lul ook maar watquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fringszat eerder te denken aan Tiffert maar wil liever een full gold team, maar dat kan zo niet. Bovendien zou Vela zo geen 9 chem halen.
Iphone app he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
De Fut app voor Apple was is toch al uit??
Alleen ik kan hem niet vinden
Breaking Bad sowiesoquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:07 schreef GuRBuH het volgende:
Two and a Half Men s10e02 of Breaking Bad s02e01?
EA Sports Football Clubquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, heb ook een Iphone. Kan 'm alleen niet vinden
Fixedquote:
ben jij inmiddels alweer voor ajax of nog steeds voor az?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hangt ervanaf wie er hoger staat denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben jij inmiddels alweer voor ajax of nog steeds voor az?
Als ik naar het tijdstip van de dag kijk.. zal hij waarschijnlijk gewoon voor de rooie zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wie er hoger staat denk ik.
Is dat vandaag joh?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Hebben jullie al het eerste gouden pakje binnen van de Ultimate Edition?
Mijn gevoel zegt in iets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef x1N2ition het volgende:
Gegroet jongens, ik ben bezig met een beschouwing en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Zeg je dat er gevaar schuilt in iets of dat er gevaar schuilt achter iets? Of kan het allebei?
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00quote:
in ietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef x1N2ition het volgende:
Gegroet jongens, ik ben bezig met een beschouwing en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Zeg je dat er gevaar schuilt in iets of dat er gevaar schuilt achter iets? Of kan het allebei?
Had vanochtend op de web app ingelogd, maar had inderdaad geen pakjes. Vorige week kwamen ze inderdaad op maandag. Ik denk dat ik een shiney all injuries krijgquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00
is Lavezzi al 100k waard?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Toefjes het volgende:
De Benzema die ik toen voor 20K gekocht heb, is voor 82.5K verkocht
Ik vraag me af of het een grapske was, maar 100k zal hij sowieso niet worden want 4* skillquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee? Heb geen Lavezzi gehad nog
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee? Heb geen Lavezzi gehad nog
Vandermarquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijd
Gaat voor 35-40kquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijd
Oow, ja, krijg niet alle grapjes mee zo snel als de topics hier gaan. Dacht ook dat Benzema de 100K aan zou tikken, maar heb de moed wel opgegeven. 82.5K is ook mooi, en heb er nog 1tje open staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:50 schreef marcie216 het volgende:
Godver wat ben ik vroeg wakker
Even een newsartikel zoeken.
Ja gister kon ik geen geschikte zoeken.quote:
quote:
Kquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:00 schreef Covati het volgende:
Wowowowowowow, ik haat mezelf.
heb net een stuk of 20 spelers te koop gezet met 433 formatie maar ik heb hun prijs opgezocht in 451
verlies lijden, neee joh
We geven echt geen neuk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Covati het volgende:
nouja ik heb nog 5 spelers die ik met de goede prijs aan kan bieden
Oh oke, nee ik vroeg het me gewoon af omdat ik in mn hoofd had zitten dat het vrijdag al was. Niks aan het handje dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja gister kon ik geen geschikte zoeken.
E : http://www.guardian.co.uk(...)y-cole-chelsea-terry Best een goede denk ik.
Ik weet alleen niet wat er precies aan de hand is.
Terry is racistisch tegen die Ferdinand. En Cole zegt op twitter iets, maar wat zei hij precies?
Fenerbahce - Besiktas niet te vergeten. Ook een grote derby in Turkije.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholden
Maar als je lerares niets met voetbal heeft zou ik geen voetbal artikel nemen
Lekkere wedstrijden vandaag met Inter - AC, Barca - Real, Man U - New U, Luik - Anderlecht etc
Ja inderdaad, heb het gelezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekkere wedstrijden vandaag met Inter - AC, Barca - Real, Man U - New U, Luik - Anderlecht etc
Porto - Sporting ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Fenerbahce - Besiktas niet te vergeten. Ook een grote derby in Turkije.
Ik zal het maar alvast zeggen: not worth it. Dat zeg ik uit ervaring want ik doe het ook weleens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef Covati het volgende:
Ik ga zometeen even een PSN card halen voor 20 eurootjes
Pakjes![]()
Het is zo verleidelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal het maar alvast zeggen: not worth it. Dat zeg ik uit ervaring want ik doe het ook weleens.
Je mag het best doen hoor en ik hoop dat je fantastische spelers eruit haalt. Het kan best gebeurenquote:
ik zie net dit:quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag het best doen hoor en ik hoop dat je fantastische spelers eruit haalt. Het kan best gebeuren
Bizar van die 2200 bundle zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Covati het volgende:
[..]
ik zie net dit:
100 points - Ł0.65 65p
250 points - Ł1.59 63.6p
500 points - Ł3.19 63.8p
750 points - Ł4.79 63.87p
1050 points - Ł6.49 61.8p
1575 points - Ł9.69 61.5p
2200 points - Ł15.99 72.68p
4600 points - Ł23.99 52.15p
I've put in red all the prices per 100 points. As you can see, the 4600 points works out cheapest per 100 points and you should never buy the 2200 point bundle.
Dat is volgens mij 30 euro ofzo. Die beste prijsquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Covati het volgende:
[..]
ik zie net dit:
100 points - Ł0.65 65p
250 points - Ł1.59 63.6p
500 points - Ł3.19 63.8p
750 points - Ł4.79 63.87p
1050 points - Ł6.49 61.8p
1575 points - Ł9.69 61.5p
2200 points - Ł15.99 72.68p
4600 points - Ł23.99 52.15p
I've put in red all the prices per 100 points. As you can see, the 4600 points works out cheapest per 100 points and you should never buy the 2200 point bundle.
ja maar volgens mij is dit ook met 20% korting voor season ticket kopers of er dan verschil in zit weet ik niet (lees: geen zin om over na te denken)quote:
Reus en Gomez pakken zou ik doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke het wordt Bundesliga.
2 spitsen : Esschwein/lewandowski/diouf/gomez
Als er overal 20% vanaf gaat, denk je dan dat de verhoudingen van de prijzen onderling zullen veranderen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:38 schreef Covati het volgende:
[..]
ja maar volgens mij is dit ook met 20% korting voor season ticket kopers of er dan verschil in zit weet ik niet (lees: geen zin om over na te denken)
Ik heb zelf Esswein en Lewandowski gehad in 4-5-1, Lewandowski heeft niet veel gedaan vanwege zijn snelheid esswein was beest met zijn snelheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke het wordt Bundesliga.
2 spitsen : Esschwein/lewandowski/diouf/gomez
Reus wordt te duur, wie naast Gomez?quote:
Eh, neequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er overal 20% vanaf gaat, denk je dan dat de verhoudingen van de prijzen onderling zullen veranderen?
Hier heb je een sticker.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn blunder van gister
Reus te duur? Wat is je budget?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reus wordt te duur, wie naast Gomez?
zo zijn er wel meer best toffe nummertjesquote:
Deze is van 1 of 2 jaar geleden en toen was er nog een hoop discussie over. Geloof dat de scheids hem af had moeten keuren omdat de bal bij een penaltyserie in een directe baan het doel in moet o.i.d...weet de exacte regel niet meer.quote:
Ik zat een beetje te kijken voor FIFA etc en ik kwam hier uit, bleek dat ik 2 dagen daarvoor een account had aangemaakt voor whatever reasonquote:
En niet vergeten Barcelona - Real Madridquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
groningen - Feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En niet vergeten Barcelona - Real Madrid![]()
Ik hoop dat real een keer gaat voetballen in plaats van met zijn allen in de 16 staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En niet vergeten Barcelona - Real Madrid![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef Rijst het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom deze door mijn benen ging
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138079976
Zoals laatst toen Real al naar 30minuten met 4-0 had kunnen staan??quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik hoop dat real een keer gaat voetballen in plaats van met zijn allen in de 16 staan
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeperquote:
Ik ga ook een keeper makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeper
Nee verder is hij wel goed hoor. Tegenstander maakt ook wel eens een blunder want ik scoorde toen een vrije trap van 55 meter
Nee ik bedoel dat ze meestal als ze tegen barca spelen dat ze dan meestal om hun keeper gaan staan en wachten totdat er een klein gaatje is om dan meteen te scoren en dan nog leuk gaan doen ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zoals laatst toen Real al naar 30minuten met 4-0 had kunnen staan??
Daar hoor je eigenlijk geel voor te krijgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeper
Nee verder is hij wel goed hoor. Tegenstander maakt ook wel eens een blunder want ik scoorde toen een vrije trap van 55 meter
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn er waardeloze CM's in de bundesliga. Ik pak denk ik Javi martinez en wie er naast?
Holtby heeft bij mij aardig wat goals gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn er waardeloze CM's in de bundesliga. Ik pak denk ik Javi martinez en wie er naast?
gewoon op doel blijven schieten, dan laat die tuinkabouter er wel een paar doorquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
groningen - Feyenoord. Hopelijk groningen afstraffen voor wat er vorig jaar gebeurde
DarkSonic2, DutchSL...hmm, jij bent dus DS1quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
Sommige mensen letten ook echt niet op, ik pik een [ afbeelding ] op voor 350 en ook een Neagle en Kandji voor veel te weinig.
oh en dan heb je luiz gustavo, Götze en nog wel wat meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?
Suk scoorde toenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
groningen - Feyenoord. Hopelijk groningen afstraffen voor wat er vorig jaar gebeurde
Ik ben goedkoop namaakspul made in China.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DarkSonic2, DutchSL...hmm, jij bent dus DS1
Schwein is te duur. Gundogang en de Bruyne niet gezien, Diego is wel erg aanvallend, of kan dat in 442 op CM?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?
Koop Makiadi, kost niets en alles boven de 70.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Schwein is te duur. Gundogang en de Bruyne niet gezien, Diego is wel erg aanvallend, of kan dat in 442 op CM?
Duidelijk Farfan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:05 schreef marcie216 het volgende:
@DutchSL, ik zou eens kijken
Volgende probleem ; RM : Shaqiri, farfan of Blascyskowski
Ah, dat moet je net liggen idd. Heb ook liever een rechtspoot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Shaqiri is linkspoot en heeft amper passing, vind ik niet handig op RM.
wow pro trader jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon een Diouf 442 voor 950
Sowieso al weer 2k winst
Irritant inderdaad, net als de stadions met schaduw over een deel van het veld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:19 schreef Covati het volgende:
Hebben jullie ook last van dta sommige stadions hele rare camera posities geven waardoor je gewoon helemaal gek wordt?
Je zit dan ongeveer op oogniveau van de spelers
En alle lurkers zijn op wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al zo'n 25k winst gepakt op Mandanda's vandaag, ga nu stoppen met traden, maar doe er je voordeel mee. Hij is op magische wijze plots een stuk duurder geworden en er zijn nog mensen die hem er voor de oude prijs op zetten
23 premiumquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:29 schreef Luukiee09 het volgende:
35 gold pakjes? Of 23 premium gold pakjes
Niet, dit is jou aandenken aan het tamperen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Jonnsie het volgende:
Zucht, hele watchlist vol met koopjes...
Maar David Silva blijft natuurlijk weer hangen.. EA wanneer gaan we er wat aan doen?
[ afbeelding ]
Vind je het niet gemeen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet, dit is jou aandenken aan het tamperen.
Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?quote:
haha leuk xDquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?
Tis Rik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
Sommige mensen letten ook echt niet op, ik pik een [ afbeelding ] op voor 350 en ook een Neagle en Kandji voor veel te weinig.
ja, 1 potje. Ik werd gelijk helemaal weggespeeld door de tegenstanderquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die al eens met IF Fellaini heeft gespeeld?
Je kan hem hebbenquote:
Hmm..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, 1 potje. Ik werd gelijk helemaal weggespeeld door de tegenstanderGeen goed begin.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Guzman op CAM zou het makkelijker maken.
Klopt ja. Ik speel voor mijn gevoel ook veel beter met silvers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt niet meer met golds spelen dit jaar..Echt bijna nooit een leuke wedstrijd..ieder potje is een flipperkast dat van toeval aan elkaar hangt..ene keer valt hij goed, andere keer niet. Heeft echt totaal niets met skill te maken. Ik blijf voorlopig lekker bij silvers.
Gold prijzen vind ik beter maarja.. Ik heb nu een silver team en kan nu een silver pakket winnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt niet meer met golds spelen dit jaar..Echt bijna nooit een leuke wedstrijd..ieder potje is een flipperkast dat van toeval aan elkaar hangt..ene keer valt hij goed, andere keer niet. Heeft echt totaal niets met skill te maken. Ik blijf voorlopig lekker bij silvers.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt hem kapotgespeeld neem ik aan?quote:
Neequote:
kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Dat je daar nog over nadenkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef RavioliPunch het volgende:
Emnes of Castaignos naast Huntelaar?
.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neestandaard Russisch pace team en alleen maar hoge steekballen
het is dat ik ultra attacking ging spelen anders was het een bloedeloze 0-0 geworden
Zat net dat filmpje van AA9skillz te kijken en Emnes lijkt me ook wel goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je daar nog over nadenkt.
Casta natuurlijk
o hij is er zo'n eenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neestandaard Russisch pace team en alleen maar hoge steekballen
het is dat ik ultra attacking ging spelen anders was het een bloedeloze 0-0 geworden
Moeilijk. Het zijn allebei bazen. Maar ik denk dat Casta iets completer is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef RavioliPunch het volgende:
Emnes of Castaignos naast Huntelaar?
Ja hij is wel goed ja maar je hebt niet eens met Emnes gespeeld of wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je daar nog over nadenkt.
Casta natuurlijk
Geloof me, Casta is de zilveren CR7/Messi in 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zat net dat filmpje van AA9skillz te kijken en Emnes lijkt me ook wel goed.
Ik was vorig jaar al met golds gestopt en dit jaar ga ik daar mee door. Met bronzes gaat het tot nu toe prima, nog maar 1 wedstrijd verlorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Maak gewoon een driehoekje van de CB en RB van Wolverhampton Wanderers. Beide Frans en redelijke stats,quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil ook silvers, maar hoe ga ik de verdediging doen? Dinsdag kan niet CB en Donk is te duur
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef bombmannl het volgende:
Kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Jij geeft alleen maar van de voorspelbare steekballetjes
Nou, als ie niet zo goed is, doe ik lekker Emnes - Castaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moeilijk. Het zijn allebei bazen. Maar ik denk dat Casta iets completer is.
Waarom Huntelaar trouwens, die lijkt me wel zo vreselijk spelen.
die RB en CB lijken me nogal bagger. Rechts pak ik denk ik Zouma en Ligue 1 RB, maar dan moet ik een Eredivisie CB gebruiken, maar die zijn allemaal slechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak gewoon een driehoekje van de CB en RB van Wolverhampton Wanderers. Beide Frans en redelijke stats,
Ja zoals toen ik jouw keeper omspeelde en je mij onder uit haalde maar ik geen pingel kreegquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef bombmannl het volgende:
Kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Jij geeft alleen maar van de voorspelbare steekballetjes
Stream!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Kijken wie er wint. Dis te makkelijk
Kalasquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die RB en CB lijken me nogal bagger. Rechts pak ik denk ik Zouma en Ligue 1 RB, maar dan moet ik een Eredivisie CB gebruiken, maar die zijn allemaal slecht
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
PICquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
Dat zegt hij nergens..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nordtfelt en die CB van Utrecht, is dat iets?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan Van Aanholt LB, maar dan moet Velthuizen op doel en die is weer gold
Pic van desbetreffende teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
EDIT: wieisboos kom dan. Ik win nog met bronze team
voorhoede is Doumbia Eto'o Gonzalez Hulkquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
quote:
Nu is ie boosquote:I did nazi that coming
Hij zegt net dat ie voetbal gaat kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
zeker wel, loopt helemaal nooit vast enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Ea Sports Football iPhone app is geweldig
Oneens, meteen van m'n iPhone getieftquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Ea Sports Football iPhone app is geweldig
Wat is er zo rot aan dan? Ik heb alleen ontdekt dat je bij GK stats een spelerstats ziet ipv keeper statsquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oneens, meteen van m'n iPhone getieft
ff formatiekaartje halen voor Denswil (of een nieuwe Denswil kopen) en dan kan hij 2 dode links hebben. Knal Vercoutre/Penneteau op doel en Zouma of Loties ofzo CB. RB ook een Fransman en dan is het al klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil ook silvers, maar hoe ga ik de verdediging doen? Dinsdag kan niet CB en Donk is te duur
ja maar Denswil en Dijks zijn slechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ff formatiekaartje halen voor Denswil (of een nieuwe Denswil kopen) en dan kan hij 2 dode links hebben. Knal Vercoutre/Penneteau op doel en Zouma of Loties ofzo CB. RB ook een Fransman en dan is het al klaar.
Je kan er niet veel mee, alleen spelers kopen en verkopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wat is er zo rot aan dan? Ik heb alleen ontdekt dat je bij GK stats een spelerstats ziet ipv keeper stats
oh ik dacht dat je die wilde gebruiken ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar Denswil en Dijks zijn slechtdus daar wil ik iets anders.
Zouma CB en Ligue 1 RB, dan kan ik links doen wat ik wil. Zat al te denken aan Dingsdag CB en dan die keeper van Sion, maar die is slecht denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je die wilde gebruiken ofzo
Best wel wat aardige Franse verdedigers..zijn toch wel wat opties.
Kutteam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef bombmannl het volgende:
O webapp ligt plat. Dan maar iPhone pica.
[ afbeelding ]
[ [url= http://i.imgur.com/BAy01.jpg]afbeelding[/url] ]
Je kunt ook zien wat je vrienden allemaal doen en je eafc credits en niveau etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan er niet veel mee, alleen spelers kopen en verkopen
micropenis alert!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, da's nou net hetgene wat me geen reet scheeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je kunt ook zien wat je vrienden allemaal doen en je eafc credits en niveau etc.
Russian L was al vanaf begin goedkoop en goede spelers qua kwaliteit.en er zijn haast geen nonpace players.quote:
Ik heb Lavezzi, Aguero en Ben Arfaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen maakt teams met pace in UT, niet zo janken.Ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee speelt.
Kan slechter, maar stats zijn niet echt bijzonde nee. Jammer dat Donk zo duur is..anders Donk + Padt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zouma CB en Ligue 1 RB, dan kan ik links doen wat ik wil. Zat al te denken aan Dingsdag CB en dan die keeper van Sion, maar die is slecht denk ik.
Traorequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Russian L was al vanaf begin goedkoop en goede spelers qua kwaliteit.en er zijn haast geen nonpace players.
En alleen Lavezzi is echt snel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar die zijn duur dan is het niet erg
Gewoon terecht gewonnen heb jequote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen maakt teams met pace in UT, niet zo janken.Ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee speelt.
Feyenoord spelersquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan slechter, maar stats zijn niet echt bijzonde nee. Jammer dat Donk zo duur is..anders Donk + Padt.
Eventueel De Vrij/BMI + Mulder/Cillessen?
Ken bijna niemand, maar alles is zwart, zullen wel broertjes van Usain Bolt zijn zeker?quote:
Beetje Hypocriet...Hulk en eto'o zijn 70k samen. Maar was ook wel oneerlijk vergeleken met jouw Eredivisie teampie. Kom volgende keer bronze doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar die zijn duur dan is het niet erg
Ze hebben geen >90 pace.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grappenmaker. Ben Arfa is gewoon snel hoorAguero ook.
Je kan alleen met pace omquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb ik in me club.. Die gast neemt werkelijk geen bal goed aan
Pace ratings:quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken bijna niemand, maar alles is zwart, zullen wel broertjes van Usain Bolt zijn zeker?
quote:
Grapjasquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik al vanaf FUT12 toen ik tegen hem speelde
Misschien maar even namakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pace ratings:
82-81-80-80
93-76-70-91
82-80
Ik heb normaal Lines ipv Noble (die met 70 pace) en hij heeft 73 pace.
Maar er is tot nu toe niemand die klaagt over mijn team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |