Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
PICquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
Dat zegt hij nergens..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nordtfelt en die CB van Utrecht, is dat iets?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan Van Aanholt LB, maar dan moet Velthuizen op doel en die is weer gold
Pic van desbetreffende teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
EDIT: wieisboos kom dan. Ik win nog met bronze team
voorhoede is Doumbia Eto'o Gonzalez Hulkquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
quote:
Nu is ie boosquote:I did nazi that coming
Hij zegt net dat ie voetbal gaat kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
zeker wel, loopt helemaal nooit vast enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Ea Sports Football iPhone app is geweldig
Oneens, meteen van m'n iPhone getieftquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Anonymous61 het volgende:
Ea Sports Football iPhone app is geweldig
Wat is er zo rot aan dan? Ik heb alleen ontdekt dat je bij GK stats een spelerstats ziet ipv keeper statsquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oneens, meteen van m'n iPhone getieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |