Zat net dat filmpje van AA9skillz te kijken en Emnes lijkt me ook wel goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je daar nog over nadenkt.
Casta natuurlijk
o hij is er zo'n eenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neestandaard Russisch pace team en alleen maar hoge steekballen
het is dat ik ultra attacking ging spelen anders was het een bloedeloze 0-0 geworden
Moeilijk. Het zijn allebei bazen. Maar ik denk dat Casta iets completer is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef RavioliPunch het volgende:
Emnes of Castaignos naast Huntelaar?
Ja hij is wel goed ja maar je hebt niet eens met Emnes gespeeld of wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je daar nog over nadenkt.
Casta natuurlijk
Geloof me, Casta is de zilveren CR7/Messi in 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zat net dat filmpje van AA9skillz te kijken en Emnes lijkt me ook wel goed.
Ik was vorig jaar al met golds gestopt en dit jaar ga ik daar mee door. Met bronzes gaat het tot nu toe prima, nog maar 1 wedstrijd verlorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt niet meer met golds spelen dit jaar..Echt bijna nooit een leuke wedstrijd..ieder potje is een flipperkast dat van toeval aan elkaar hangt..ene keer valt hij goed, andere keer niet. Heeft echt totaal niets met skill te maken. Ik blijf voorlopig lekker bij silvers.
Maak gewoon een driehoekje van de CB en RB van Wolverhampton Wanderers. Beide Frans en redelijke stats,quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil ook silvers, maar hoe ga ik de verdediging doen? Dinsdag kan niet CB en Donk is te duur
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef bombmannl het volgende:
Kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Jij geeft alleen maar van de voorspelbare steekballetjes
Nou, als ie niet zo goed is, doe ik lekker Emnes - Castaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moeilijk. Het zijn allebei bazen. Maar ik denk dat Casta iets completer is.
Waarom Huntelaar trouwens, die lijkt me wel zo vreselijk spelen.
die RB en CB lijken me nogal bagger. Rechts pak ik denk ik Zouma en Ligue 1 RB, maar dan moet ik een Eredivisie CB gebruiken, maar die zijn allemaal slechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maak gewoon een driehoekje van de CB en RB van Wolverhampton Wanderers. Beide Frans en redelijke stats,
Ja zoals toen ik jouw keeper omspeelde en je mij onder uit haalde maar ik geen pingel kreegquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef bombmannl het volgende:
Kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Jij geeft alleen maar van de voorspelbare steekballetjes
Stream!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos kom maar mijn bronze tegen jouw gold. Kijken wie er wint. Dis te makkelijk
Kalasquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die RB en CB lijken me nogal bagger. Rechts pak ik denk ik Zouma en Ligue 1 RB, maar dan moet ik een Eredivisie CB gebruiken, maar die zijn allemaal slecht
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
PICquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nu durft ie niet meer. Ik win gewoon dik me 2-0 en dan gaan huilen van: pace team dit dat. Al hij zo'n goede speler is dan kan hij gewoon winnen
Dat zegt hij nergens..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Nordtfelt en die CB van Utrecht, is dat iets?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan Van Aanholt LB, maar dan moet Velthuizen op doel en die is weer gold
Pic van desbetreffende teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
EDIT: wieisboos kom dan. Ik win nog met bronze team
voorhoede is Doumbia Eto'o Gonzalez Hulkquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
quote:
Nu is ie boosquote:I did nazi that coming
Hij zegt net dat ie voetbal gaat kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef bombmannl het volgende:
Wieisboos. Invite gestuurd. Kom je nog? Ik ga met bronze non pace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |