Ik vraag me af of het een grapske was, maar 100k zal hij sowieso niet worden want 4* skillquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee? Heb geen Lavezzi gehad nog
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee? Heb geen Lavezzi gehad nog
Vandermarquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijd
Gaat voor 35-40kquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar was er heilig van overtuigd dat Lavezzi 100k waard zou zijn rond deze tijd
Oow, ja, krijg niet alle grapjes mee zo snel als de topics hier gaan. Dacht ook dat Benzema de 100K aan zou tikken, maar heb de moed wel opgegeven. 82.5K is ook mooi, en heb er nog 1tje open staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:50 schreef marcie216 het volgende:
Godver wat ben ik vroeg wakker
Even een newsartikel zoeken.
Ja gister kon ik geen geschikte zoeken.quote:
quote:
Kquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:00 schreef Covati het volgende:
Wowowowowowow, ik haat mezelf.
heb net een stuk of 20 spelers te koop gezet met 433 formatie maar ik heb hun prijs opgezocht in 451
verlies lijden, neee joh
We geven echt geen neuk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Covati het volgende:
nouja ik heb nog 5 spelers die ik met de goede prijs aan kan bieden
Oh oke, nee ik vroeg het me gewoon af omdat ik in mn hoofd had zitten dat het vrijdag al was. Niks aan het handje dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja gister kon ik geen geschikte zoeken.
E : http://www.guardian.co.uk(...)y-cole-chelsea-terry Best een goede denk ik.
Ik weet alleen niet wat er precies aan de hand is.
Terry is racistisch tegen die Ferdinand. En Cole zegt op twitter iets, maar wat zei hij precies?
Fenerbahce - Besiktas niet te vergeten. Ook een grote derby in Turkije.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholden
Maar als je lerares niets met voetbal heeft zou ik geen voetbal artikel nemen
Lekkere wedstrijden vandaag met Inter - AC, Barca - Real, Man U - New U, Luik - Anderlecht etc
Ja inderdaad, heb het gelezen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholden
Maar als je lerares niets met voetbal heeft zou ik geen voetbal artikel nemen
Lekkere wedstrijden vandaag met Inter - AC, Barca - Real, Man U - New U, Luik - Anderlecht etc
Porto - Sporting ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Fenerbahce - Besiktas niet te vergeten. Ook een grote derby in Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |