Fixedquote:
ben jij inmiddels alweer voor ajax of nog steeds voor az?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke wie heeft er weer een blik mongolen opengetrokken?
Hangt ervanaf wie er hoger staat denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben jij inmiddels alweer voor ajax of nog steeds voor az?
Als ik naar het tijdstip van de dag kijk.. zal hij waarschijnlijk gewoon voor de rooie zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wie er hoger staat denk ik.
Is dat vandaag joh?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Hebben jullie al het eerste gouden pakje binnen van de Ultimate Edition?
Mijn gevoel zegt in iets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef x1N2ition het volgende:
Gegroet jongens, ik ben bezig met een beschouwing en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Zeg je dat er gevaar schuilt in iets of dat er gevaar schuilt achter iets? Of kan het allebei?
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00quote:
in ietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:58 schreef x1N2ition het volgende:
Gegroet jongens, ik ben bezig met een beschouwing en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Zeg je dat er gevaar schuilt in iets of dat er gevaar schuilt achter iets? Of kan het allebei?
Had vanochtend op de web app ingelogd, maar had inderdaad geen pakjes. Vorige week kwamen ze inderdaad op maandag. Ik denk dat ik een shiney all injuries krijgquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorige week al. Komen in de nacht van zondag op maandag om 02.00
is Lavezzi al 100k waard?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Toefjes het volgende:
De Benzema die ik toen voor 20K gekocht heb, is voor 82.5K verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |