Ja, da's nou net hetgene wat me geen reet scheeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je kunt ook zien wat je vrienden allemaal doen en je eafc credits en niveau etc.
Russian L was al vanaf begin goedkoop en goede spelers qua kwaliteit.en er zijn haast geen nonpace players.quote:
Ik heb Lavezzi, Aguero en Ben Arfaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen maakt teams met pace in UT, niet zo janken.Ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee speelt.
Kan slechter, maar stats zijn niet echt bijzonde nee. Jammer dat Donk zo duur is..anders Donk + Padt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zouma CB en Ligue 1 RB, dan kan ik links doen wat ik wil. Zat al te denken aan Dingsdag CB en dan die keeper van Sion, maar die is slecht denk ik.
Traorequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Russian L was al vanaf begin goedkoop en goede spelers qua kwaliteit.en er zijn haast geen nonpace players.
En alleen Lavezzi is echt snel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar die zijn duur dan is het niet erg
Gewoon terecht gewonnen heb jequote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen maakt teams met pace in UT, niet zo janken.Ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee speelt.
Feyenoord spelersquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan slechter, maar stats zijn niet echt bijzonde nee. Jammer dat Donk zo duur is..anders Donk + Padt.
Eventueel De Vrij/BMI + Mulder/Cillessen?
Ken bijna niemand, maar alles is zwart, zullen wel broertjes van Usain Bolt zijn zeker?quote:
Beetje Hypocriet...Hulk en eto'o zijn 70k samen. Maar was ook wel oneerlijk vergeleken met jouw Eredivisie teampie. Kom volgende keer bronze doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar die zijn duur dan is het niet erg
Ze hebben geen >90 pace.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grappenmaker. Ben Arfa is gewoon snel hoorAguero ook.
Je kan alleen met pace omquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:45 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb ik in me club.. Die gast neemt werkelijk geen bal goed aan
Pace ratings:quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken bijna niemand, maar alles is zwart, zullen wel broertjes van Usain Bolt zijn zeker?
quote:
Grapjasquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik al vanaf FUT12 toen ik tegen hem speelde
Misschien maar even namakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pace ratings:
82-81-80-80
93-76-70-91
82-80
Ik heb normaal Lines ipv Noble (die met 70 pace) en hij heeft 73 pace.
Maar er is tot nu toe niemand die klaagt over mijn team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |