Deze is van 1 of 2 jaar geleden en toen was er nog een hoop discussie over. Geloof dat de scheids hem af had moeten keuren omdat de bal bij een penaltyserie in een directe baan het doel in moet o.i.d...weet de exacte regel niet meer.quote:
Ik zat een beetje te kijken voor FIFA etc en ik kwam hier uit, bleek dat ik 2 dagen daarvoor een account had aangemaakt voor whatever reasonquote:
En niet vergeten Barcelona - Real Madridquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cole heeft de FA op twitter voor rukkers uitgescholden
Maar als je lerares niets met voetbal heeft zou ik geen voetbal artikel nemen
Lekkere wedstrijden vandaag met Inter - AC, Barca - Real, Man U - New U, Luik - Anderlecht etc
groningen - Feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En niet vergeten Barcelona - Real Madrid![]()
Ik hoop dat real een keer gaat voetballen in plaats van met zijn allen in de 16 staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En niet vergeten Barcelona - Real Madrid![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef Rijst het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom deze door mijn benen ging
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/138079976
Zoals laatst toen Real al naar 30minuten met 4-0 had kunnen staan??quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik hoop dat real een keer gaat voetballen in plaats van met zijn allen in de 16 staan
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeperquote:
Ik ga ook een keeper makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeper
Nee verder is hij wel goed hoor. Tegenstander maakt ook wel eens een blunder want ik scoorde toen een vrije trap van 55 meter
Nee ik bedoel dat ze meestal als ze tegen barca spelen dat ze dan meestal om hun keeper gaan staan en wachten totdat er een klein gaatje is om dan meteen te scoren en dan nog leuk gaan doen ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zoals laatst toen Real al naar 30minuten met 4-0 had kunnen staan??
Daar hoor je eigenlijk geel voor te krijgenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij schoot eergister ook nog een bal tegen de tegenstander aan waardoor die zo kon scoren, ja dat is onze keeper
Nee verder is hij wel goed hoor. Tegenstander maakt ook wel eens een blunder want ik scoorde toen een vrije trap van 55 meter
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn er waardeloze CM's in de bundesliga. Ik pak denk ik Javi martinez en wie er naast?
Holtby heeft bij mij aardig wat goals gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:57 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn er waardeloze CM's in de bundesliga. Ik pak denk ik Javi martinez en wie er naast?
gewoon op doel blijven schieten, dan laat die tuinkabouter er wel een paar doorquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
groningen - Feyenoord. Hopelijk groningen afstraffen voor wat er vorig jaar gebeurde
DarkSonic2, DutchSL...hmm, jij bent dus DS1quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
Sommige mensen letten ook echt niet op, ik pik een [ afbeelding ] op voor 350 en ook een Neagle en Kandji voor veel te weinig.
oh en dan heb je luiz gustavo, Götze en nog wel wat meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
schweinsteiger? gundogan? de bruyne is ook prima. Diego?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |