Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?quote:
haha leuk xDquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?
Tis Rik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou even aan Rick kunnen vragen of hij deze met tamperen gefinancierde Silva kan los maken?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
Sommige mensen letten ook echt niet op, ik pik een [ afbeelding ] op voor 350 en ook een Neagle en Kandji voor veel te weinig.
ja, 1 potje. Ik werd gelijk helemaal weggespeeld door de tegenstanderquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die al eens met IF Fellaini heeft gespeeld?
Je kan hem hebbenquote:
Hmm..quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, 1 potje. Ik werd gelijk helemaal weggespeeld door de tegenstanderGeen goed begin.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Guzman op CAM zou het makkelijker maken.
Klopt ja. Ik speel voor mijn gevoel ook veel beter met silvers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt niet meer met golds spelen dit jaar..Echt bijna nooit een leuke wedstrijd..ieder potje is een flipperkast dat van toeval aan elkaar hangt..ene keer valt hij goed, andere keer niet. Heeft echt totaal niets met skill te maken. Ik blijf voorlopig lekker bij silvers.
Gold prijzen vind ik beter maarja.. Ik heb nu een silver team en kan nu een silver pakket winnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt niet meer met golds spelen dit jaar..Echt bijna nooit een leuke wedstrijd..ieder potje is een flipperkast dat van toeval aan elkaar hangt..ene keer valt hij goed, andere keer niet. Heeft echt totaal niets met skill te maken. Ik blijf voorlopig lekker bij silvers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |