SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ok ik zal wel even een discussie starten
Hoe belangrijk is lichaamstaal in het versierproces? Ik zelf probeer er nu wat meer op te letten maar betrap me er zelf soms wel eens op dat ik soms nog wel iets te ver inleun! Is dit fout? Te veel inleunen?![]()
dus.. jullie weten allemaal over het meisje en mij waar ik mee 'bezig' was maar niks werd en toch goed ging als vrienden.. echter gaat het sinds 1.5 week echt klotentussen ons.. wel op een dubbelzijdige manier.
ze smst mij bijvoorbeeld in de ochtend, voor ze na school gaat, soms zodra ze klaar is en eigenlijk altijd voor ze gaat slapen. echter doet ze ongeintresseerd sinds een 1.5 week. gister kreeg ik te horen dat mijn contract werd verlengt en daar had ik haar ook over verteld tegen haar over de kleine kans dat dat doorging, dus ik had haar met het goede nieuws gesmst zoals vrienden doen; geen reactie. savonds op fb zei ze dat ze was aangenomen op haar stage. ik reageerde er kortaf op( ik geef wat ik krijg..) en ze reageerde met ' is dat alles..?' natuurlijk akan je een smsje niet hebben gelezen, maar toen ik vroeg of ze me smsje had gehad antwoorde ze met ' oh ja hoor' verder ook geen echt antwoord erop. kreeg dus te horen dat ze niet de tijd heeft om op alles te reageren ( als je om iemand geeft op wat voor manier maak je wel tijd voor hun vrij. ) en zo zijn er meer van dit soort dingen. daarnet op facebook was ze online dus ik dacht ik ga lekker met der praten, dus ik praattee heel vrolijk na der, kreeg reacties met telkens 1 woord terug; hoi . ja . klopt.
toen ik vroeg of er iets aan de hand was zei ze dat er niks is. dat ik alleen maar denk dat ze kortaf doet, ik alleen boos op der ben, enze weer wilt dat het weer normaal word.. maar ze kruipt zelf in de slachtofferrol en geeft mij de schuld zonder te zeggen wat er is? of is dit vrouwen logica?
ik heb haar daarna een smsje gestuurd dat we dit zo snel mogelijk moeten uitpraten in het echt, dat het me niet uitmaakte wanneer we dat deden, als we het maar deden. nu wachten op antwoord.
het enige wat ik zou kunnen bedenken waarom ze zo doet is dat ik haar 1.5 week geleden heb gezegt dat ik dacht iets voor haar te voelen, toen zei ze dat het niet wederzijds was en sindsdien niet meer over gepraat.
maar als ik zo een smsjemkrijg met ' ik wil nietnpraten ' oid, dan is het beter om contact maar te stoppen he? als ze om me zou geven als vriend zou ze dat zelf ook echt willen denk ik..![]()
ik vermoed... ( maar dat kan aan mij liggen ) dat het contact tussen jullie niet goed loopt omdat jullie praten via fb en via sms... Je kan je emotie er niet in kwijt! Je krijgt nu een soort van actie - reactie verhaal... Jij zegt letterlijk jij geeft terug wat je krijgt... Waardoor het een soort van domino effect wordt... Wat ik hier trouwens nog even aan toe wilde voegen is; ik heb uit eigen ervaring gehad dat ik veel contact had via sms en fb.. Die waren bar en bar slecht en ik begreep haar ook vaak niet... Als we elkaar weer in het echt zagen vlogen de vonken er weer vanaf... Als ik tegen jou letterlijk op papier zou zeggen.. Goh ik mag je niet! Zou jij dat verkeerd interpreteren ( niet dat ze dat gezegd heeft maar het is een voorbeeld ). Als je het in real life zegt en je hebt een grote smile op je gezicht weet je dat het gein is! Wat is dus bedoel te zeggen is dat het erg moeilijk is om elkaar via lettertjes op een beeldscherm te begrijpen...![]()
ja, ik wil dit ook uitpraten buiten fb etc om, maar als ze nooit tijd ofzo heeft ( of geen wilt maken..)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef bossie1986 het volgende:
ik vermoed... ( maar dat kan aan mij liggen ) dat het contact tussen jullie niet goed loopt omdat jullie praten via fb en via sms... Je kan je emotie er niet in kwijt! Je krijgt nu een soort van actie - reactie verhaal... Jij zegt letterlijk jij geeft terug wat je krijgt... Waardoor het een soort van domino effect wordt...
misschien heb ik het welmverkeerd aangepakt.. maar waarom is het dan een maand bekant goed gegaan? ik baal er efht van als het kapot gaat..![]()
Stel voor ergens een bakje koffie of thee te gaan drinken (dat heb je ook al gedaan zag ik)... Op deze manier geef je ook al aan dat je niet specifiek op ''iets'' uit bent...En dat deed je goed!! Daarna zien jullie wel en wie weet vliegen ( net zoals bij mij ) de vonken er wel van afquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja, ik wil dit ook uitpraten buiten fb etc om, maar als ze nooit tijd ofzo heeft ( of geen wilt maken..)
misschien heb ik het welmverkeerd aangepakt.. maar waarom is het dan een maand bekant goed gegaan? ik baal er efht van als het kapot gaat..Maar jij zegt dat je gevoelens hebt laten blijken... Hoe lang ken je haar al dan?
[ Bericht 1% gewijzigd door bossie1986 op 06-10-2012 19:00:45 ]![]()
langer dan een maand nu. anderhalve maand. 4 keer samen geweest.. samen na efteling. 2 keer op terras. 1 x bij mij thuis.. ik heb haar ouders ontmoet, zij de mijne.. maar ze wilde al geen vriend, dat zei ze al tijdens eerste keer ' date', maar ik kon moeilijk me gevoel onderdrukken toch? ik ben wel zon iemand die niet door blijft drammen daarover. ze heeft me anderhalve week afgewezen, toen heb ik gezegt dat het goed was en nooit meer over begonnen, maar het gaat nu over de vriendschap denk ik, en aangezien ik daarzelf ook niet zo handig in ben.. zoveel goede vrienden heb ik nou ook weer niet dus weet gewoon niet waarom ze zo doet. maar kan best dat het komt met verkeerd overkomen ipv typen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef bossie1986 het volgende:
[..]
Stel voor ergens een bakje koffie of thee te gaan drinken (dat heb je ook al gedaan zag ik)... Op deze manier geef je ook al aan dat je niet specifiek op ''iets'' uit bent...En dat deed je goed!! Daarna zien jullie wel en wie weet vliegen ( net zoals bij mij ) de vonken er ook wel weer van afMaar jij zegt dat je gevoelens hebt laten blijken... Hoe lang ken je haar al dan?
![]()
Ach ja iedereen denkt daar wel wat verschillend over, sommige gaan er wat zachter mee om, ik wat feller denk ik. Ik vind zo'n ommeslag van een vrouw zelden acceptabel. Misschien dat het komt omdat je aangaf wat voor haar te voelen, maar dan nog mag ze best wel wat normaal blijven doen! Ze weet het dondersgoed hoe ze reageert. En tenzij er dingen zijn die je achterhoudt voor ons zou ik zeggen dat ze buitenproportioneel reageert en zoals je ook stelt onterecht in de slachtoffersrol kruipt. Je moet er maar net zin in hebben, ik heb het zelf dan wel snel gehad met zo'n persoon. Even leuk/normaal terug sms'en of op facebook iets zeggen kost geen energie. En als dit nu 1,5 week zo gaat na een maand leuk contact.. tjah dan kan je je vragen stellen over de toekomst al wel...we dan![]()
En bellen dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
langer dan een maand nu. anderhalve maand. 4 keer samen geweest.. samen na efteling. 2 keer op terras. 1 x bij mij thuis.. ik heb haar ouders ontmoet, zij de mijne.. maar ze wilde al geen vriend, dat zei ze al tijdens eerste keer ' date', maar ik kon moeilijk me gevoel onderdrukken toch? ik ben wel zon iemand die niet door blijft drammen daarover. ze heeft me anderhalve week afgewezen, toen heb ik gezegt dat het goed was en nooit meer over begonnen, maar het gaat nu over de vriendschap denk ik, en aangezien ik daarzelf ook niet zo handig in ben.. zoveel goede vrienden heb ik nou ook weer niet dus weet gewoon niet waarom ze zo doet. maar kan best dat het komt met verkeerd overkomen ipv typen.![]()
voor hetzelfde geldt weet ze ook niet hoe ze met haar gevoelens om moet gaan... Dat hoor en zie je niet via sms en fbquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach ja iedereen denkt daar wel wat verschillend over, sommige gaan er wat zachter mee om, ik wat feller denk ik. Ik vind zo'n ommeslag van een vrouw zelden acceptabel. Misschien dat het komt omdat je aangaf wat voor haar te voelen, maar dan nog mag ze best wel wat normaal blijven doen! Ze weet het dondersgoed hoe ze reageert. En tenzij er dingen zijn die je achterhoudt voor ons zou ik zeggen dat ze buitenproportioneel reageert en zoals je ook stelt onterecht in de slachtoffersrol kruipt. Je moet er maar net zin in hebben, ik heb het zelf dan wel snel gehad met zo'n persoon. Even leuk/normaal terug sms'en of op facebook iets zeggen kost geen energie. En als dit nu 1,5 zo gaat na een maand leuk contact.. tjah dan kan je je vragen stellen over de toekomst al wel...![]()
'te' is altijd fout tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef bossie1986 het volgende:
Ok ik zal wel even een discussie starten
Hoe belangrijk is lichaamstaal in het versierproces? Ik zelf probeer er nu wat meer op te letten maar betrap me er zelf soms wel eens op dat ik soms nog wel iets te ver inleun! Is dit fout? Te veel inleunen?Verder vind ik het wat te vergelijken met het hebben van een gesloten houding met de handen over elkaar ofzo... wordt in het algemeen als een minpuntje gezien maar niet als iets echt ergs direct ofzo
Bij het versierproces is het belangrijk dat alles wat in balans is en je goed genoeg weet te praten. Als je wel inleunt en je bent je er bewust van moet je gevat genoeg kunnen zijn om er een weerwoord over te kunnen geven als een meisje erover begint bijvoorbeeld
compensatie draait het om bij alles, ook bij lichaamstaal
we dan![]()
Dat kan best zo zijn maar ik zit dan ook niet te wachten op zo'n meid... niet met gevoelens om kunnen gaan is in dit geval dan dus kort reageren en minder aardig doen en geen sms'jes meer sturen zoals eerst wel gebeurde e.d. Dat is voor mij niet acceptabel. Sowieso als ze wat volwassen is dan kan ze het wel zeggen als er echt wat mis is dus ja.. Er kunnen gewoon verschillende redenen aan ten grondslag liggen maar ik vind het belangrijk om te kijken naar hoe ze nu doet (ook aangezien de reden toch lijkt te zijn dat hij 1,5 week geleden dat melde, anders zou het wel erg toeval zijn weer). Dat zij een reden heeft om zo te doen betekent niet dat de ander daarom maar aandacht aan haar moet blijven geven enzo. Althans ik dus niet, andere mensen misschien wel omdat die wat meer sympathie voor haar kunnen hebben dan maar ik niet in deze situatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef bossie1986 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt weet ze ook niet hoe ze met haar gevoelens om moet gaan... Dat hoor en zie je niet via sms en fbwe dan![]()
ja had ik vandeweek ook geprobeerd haar te bellen. nam ze niet op. toen kreeg ik sms met ' wrm belde je?' dus ik zei omdat ik even met je wilde praten.. zei ze ' oh oke'quote:
maar waarom smst ze dan wel uit haarzelf? maar kortaf op fb.. ze smsde om 3 uur dat ze klaar was met werken.. uit haarzelf.. ik snap het echt niet meer..
nja ik wacht sowieso een smsje af. als ze daarop niet reageert is het echt klaar..![]()
Op FB reageert ze kortaf, ook met bellen nam jij initiatief en reageert ze kortaf... het is niet zo dat ze plotseling initiatief nam voor die sms in ieder geval. Was naar aanleiding van jouw 'gemiste' telefoontje. Ben je trouwens erg verliefd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja had ik vandeweek ook geprobeerd haar te bellen. nam ze niet op. toen kreeg ik sms met ' wrm belde je?' dus ik zei omdat ik even met je wilde praten.. zei ze ' oh oke'
maar waarom smst ze dan wel uit haarzelf? maar kortaf op fb.. ze smsde om 3 uur dat ze klaar was met werken.. uit haarzelf.. ik snap het echt niet meer..
nja ik wacht sowieso een smsje af. als ze daarop niet reageert is het echt klaar..we dan![]()
ik heb haar vandaag niet gebelt he, dat was paar dagen geleden. en nee ben niet verliefd meer op haar, zoals ik al zei het is gewoon vrienden maar aangezien ik niet veel vrienden heb, misschien lijkt het dan dat ik dan vastklamp aan haar maar ze zegt zelf dat dat niet zo is, ze wilt mij ook niet kwijt als een vriend zei ze daarstraks op fb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op FB reageert ze kortaf, ook met bellen nam jij initiatief en reageert ze kortaf... het is niet zo dat ze plotseling initiatief nam voor die sms in ieder geval. Was naar aanleiding van jouw 'gemiste' telefoontje. Ben je trouwens erg verliefd?![]()
Nu deel ik je mening wel! Vlaggenroof doet moeite... en zij wimpelt het af! Daar hou ik zelf ook niet vanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op FB reageert ze kortaf, ook met bellen nam jij initiatief en reageert ze kortaf... het is niet zo dat ze plotseling initiatief nam voor die sms in ieder geval. Was naar aanleiding van jouw 'gemiste' telefoontje. Ben je trouwens erg verliefd?en ik ben daar persoonlijk snel klaar mee!
![]()
Dag waarop je belde maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb haar vandaag niet gebelt he, dat was paar dagen geleden. en nee ben niet verliefd meer op haar, zoals ik al zei het is gewoon vrienden maar aangezien ik niet veel vrienden heb, misschien lijkt het dan dat ik dan vastklamp aan haar maar ze zegt zelf dat dat niet zo is, ze wilt mij ook niet kwijt als een vriend zei ze daarstraks op fb.had het over dat jij belde en zij terug sms'te van 'waarom bel je'. En dat laatste lijkt wel wat op moeilijkheden met haar gevoel ofzo ja. Aan jou of je het ervoor over hebt of dat je pissig genoeg wordt van zulks gedrag.
we dan![]()
ik word niet echt pissig, maar als ze niet wilt praten erover.. ik sta voor alles open, ik kan zoveel hebben, als het maar eerlijk is enzo.. ik hoop dat ze me terug smst met dat ze wilt praten, liefst morgen..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dag waarop je belde maakt toch niet uit?had het over dat jij belde en zij terug sms'te van 'waarom bel je'. En dat laatste lijkt wel wat op moeilijkheden met haar gevoel ofzo ja. Aan jou of je het ervoor over hebt of dat je pissig genoeg wordt van zulks gedrag.
![]()
Bossie als jij kleiner bent maar verder de juiste eigenschappen etc bezit zal een beetje vrouw daar echt niet wakker van liggen. Maar lig jij er wakker van als een vrouw groter is dan jij bent?
en![]()
Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:42 schreef Lot88 het volgende:
Bossie als jij kleiner bent maar verder de juiste eigenschappen etc bezit zal een beetje vrouw daar echt niet wakker van liggen. Maar lig jij er wakker van als een vrouw groter is dan jij bent?
en![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk en hoe oud is dit meisje?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
dus.. jullie weten allemaal over het meisje en mij waar ik mee 'bezig' was maar niks werd en toch goed ging als vrienden.. echter gaat het sinds 1.5 week echt klotentussen ons.. wel op een dubbelzijdige manier.
ze smst mij bijvoorbeeld in de ochtend, voor ze na school gaat, soms zodra ze klaar is en eigenlijk altijd voor ze gaat slapen. echter doet ze ongeintresseerd sinds een 1.5 week. gister kreeg ik te horen dat mijn contract werd verlengt en daar had ik haar ook over verteld tegen haar over de kleine kans dat dat doorging, dus ik had haar met het goede nieuws gesmst zoals vrienden doen; geen reactie. savonds op fb zei ze dat ze was aangenomen op haar stage. ik reageerde er kortaf op( ik geef wat ik krijg..) en ze reageerde met ' is dat alles..?' natuurlijk akan je een smsje niet hebben gelezen, maar toen ik vroeg of ze me smsje had gehad antwoorde ze met ' oh ja hoor' verder ook geen echt antwoord erop. kreeg dus te horen dat ze niet de tijd heeft om op alles te reageren ( als je om iemand geeft op wat voor manier maak je wel tijd voor hun vrij. ) en zo zijn er meer van dit soort dingen. daarnet op facebook was ze online dus ik dacht ik ga lekker met der praten, dus ik praattee heel vrolijk na der, kreeg reacties met telkens 1 woord terug; hoi . ja . klopt.
toen ik vroeg of er iets aan de hand was zei ze dat er niks is. dat ik alleen maar denk dat ze kortaf doet, ik alleen boos op der ben, enze weer wilt dat het weer normaal word.. maar ze kruipt zelf in de slachtofferrol en geeft mij de schuld zonder te zeggen wat er is? of is dit vrouwen logica?
ik heb haar daarna een smsje gestuurd dat we dit zo snel mogelijk moeten uitpraten in het echt, dat het me niet uitmaakte wanneer we dat deden, als we het maar deden. nu wachten op antwoord.
het enige wat ik zou kunnen bedenken waarom ze zo doet is dat ik haar 1.5 week geleden heb gezegt dat ik dacht iets voor haar te voelen, toen zei ze dat het niet wederzijds was en sindsdien niet meer over gepraat.
maar als ik zo een smsjemkrijg met ' ik wil nietnpraten ' oid, dan is het beter om contact maar te stoppen he? als ze om me zou geven als vriend zou ze dat zelf ook echt willen denk ik..![]()
ik ben bijna 19, zij bijna 18quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk en hoe oud is dit meisje?!![]()
Tja als mensen vallen over je lengte is dat dus niet de persoon voor jou. Zo simpel ligt het toch? Je moet elkaar accepteren zoals je bent gebeurt dat niet zit er iets niet goed en is de echte klik er toch ook niet? Ongeacht of dat over je lengte haarkleur gewicht of iets dergelijks gaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef bossie1986 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.![]()
Ik denk dat ik er persoonlijk geen aandacht meer aan zou besteden jullie gaan met elkaar om alsof je 12/13 bent. Je bent volwassen! Pak als je het nog een kans wilt geven je telefoon en bel elkaar ipv smsjes of facebook gedoe.quote:![]()
Ik vind mijn posts meestal wel vrij oke maar toch denk ik op zo'n moment als dit waarom heb ik deze belangrijke vraag nou juist weer niet gesteld terwijl het best erg belangrijk kan zijn inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk en hoe oud is dit meisje?!
we dan![]()
Komt omdat ik tieten heb en jij niet (als het goed is)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vind mijn posts meestal wel vrij oke maar toch denk ik op zo'n moment als dit waarom heb ik deze belangrijke vraag nou juist weer niet gesteld terwijl het best erg belangrijk kan zijn inderdaad![]()
![]()
Daarvoor heb ik fotoboekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Komt omdat ik tieten heb en jij niet (als het goed is)
we dan![]()
Ja zo een twijfelachtig berichtje stuurde ze, ze zegt: 'ik wil echt zeker weten met je naar de bios, maar vraag me niet wanneer ik dat wil'.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?
Dus wat moet ik daar nou mee ?
Omgekeerd zou ik bij een meisje gewoon wel of geen zin hebben en niet zo'n loos bericht sturen waar je niks mee kan. Dat ze daar nou zo maandenlang over na moet denken of ze misschien iets wil doen?
Of is dit meisjes 'codetaal' voor ????![]()
I agree, tekstberichtjes zou ik niet echt gebruiken om hele gesprekken mee te voerenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er persoonlijk geen aandacht meer aan zou besteden jullie gaan met elkaar om alsof je 12/13 bent. Je bent volwassen! Pak als je het nog een kans wilt geven je telefoon en bel elkaar ipv smsjes of facebook gedoe.![]()
Ze heeft niet maandenlang nagedacht. Haar situatie is blijkbaar verandert waardoor ze nu 'misschien' met jou wel naar de bios zou willen. Is geen meiden codetaal, het is zo duidelijk als het maar kan zijn. Ik zou mijn vingers er niet aan willen brandenwe dan![]()
oke ik ben er klaar mee. keihard aan het janken. snap er geen fack van. vriend van me Ei ' hoi groet <naam meisje> ( gezamelijke vriendin..) dus ik bel of die niet aan het kutten is, geeft hij de telefoon aan der, zegt ze ' heb geen zin in hem doe die telefoon weg '![]()
Nou ja even janken en weer doorgaan. Beter af zonder zo'n meid, altans die mening van mij was al wel vrij duidelijk. Hoop dat jij ook wat meer zo gaat denken want jezelf een tijd kut voelen vanwege zo'n meid is ook niks aanNou ja weet je in ieder geval direct wat voor een trut het is
we dan![]()
Ik ben er nu wel uit dat versieren in het uitgaansleven niks voor mij is.
Nu maar uitvogelen in welk circuit ik het sterkst ben.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, daar ben ik nu ook uit. Sinds gisteren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Nu maar uitvogelen in welk circuit ik het sterkst ben.![]()
Ik wist het al langerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook uit. Sinds gisteren.![]()
![]()
Het is een beetje jachtseizoen in het uitgaansleven. Je moet azen op dat ene moment dat der vriendin naar de WC is en dan proberen Jordy, Ricardo en Wesley die ook in de start houding staan voor te zijn.
Oh ja en je hoort elkaar meestal voor geen ene meter.
C'est la vie
Naja, ik bedoelde dan ook meer voor kroegen. Ik versta geen hol in een kroeg met luide muziek opquote:
Dan gaat versieren ook een beetje moeilijk![]()
![]()
Ik moet ook erg m'n best doen om iemand te verstaan in die gelegenheden. Had er gister soms ook wat moeite mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik bedoelde dan ook meer voor kroegen. Ik versta geen hol in een kroeg met luide muziek op
Dan gaat versieren ook een beetje moeilijk![]()
In de eerste kroeg had het wel gekund, in die tweede nee dat lukte niet echt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet ook erg m'n best doen om iemand te verstaan in die gelegenheden. Had er gister soms ook wat moeite mee.C'est la vie
Ik kon alleen maar mensen goed volgen in het rokershok. Voor de rest hoorde ik al die gesprekken van iedereen tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet ook erg m'n best doen om iemand te verstaan in die gelegenheden. Had er gister soms ook wat moeite mee.
Maar misschien ben ik een beetje doof aan het worden of zo![]()
Maar hoe dan ook, in kroegen iemand versieren is niks voor mij, kan toch niemand verstaan.![]()
Oh ja trouwens voor de liefhebbers van het programma Casanova Bootcamp.
Wij hebben die knul hier rechts op de foto gisteren gezien.
Hij was omringd door alleen maar mannen dus het heeft blijkbaar niet geholpen.C'est la vie
Wat jij moet doen is gewoon een paar weken niet meer reageren. Ze wil je niet als vriend, maar vriendschap is 'wellicht' mogelijk. Maar als je telkens SMSt dan voelt dat misschien beklemmend voor haar. Kan zijn dat ze gewoon effe niet lekker in haar vel zit en je kent haar te kort om dan te gaan zitten vissen. Zoiets moet groeien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
oke ik ben er klaar mee. keihard aan het janken. snap er geen fack van. vriend van me Ei ' hoi groet <naam meisje> ( gezamelijke vriendin..) dus ik bel of die niet aan het kutten is, geeft hij de telefoon aan der, zegt ze ' heb geen zin in hem doe die telefoon weg '
Als je dus zeg 2 weekjes niet reageert kunnen er een paar dingen gebeuren:
- ze vindt het wel best zo. In dat geval, neem je verlies en ga een vriendschap met iemand anders aan.
- ze gaat zelf contact met je opnemen. Als ze vraagt waarom ze niks meer van je krijgt, dan zit je goed: Dan wil ze dus toch wel contact houden. Kun je gewoon op antwoorden dat je het een beetje druk had. Jij hebt immers ook een leven. Desnoods meldt je er bij dat je haar een beetje sjagro vond met al die kortafe reakties en zoiets had van 'laat maar even'.
- ze neemt geen contact op, maar doet dat niet omdat ze het niet wil, maar omdat ze verlegen is ofzo. Na 2 weken stuur je gewoon een 'heyhey hoe is ie? Lang niet gesproken! Nog leuke dingen meegemaakt?' Gewoon alsof een paar weekjes radiostilte iets is dat wel vaker gebeurt. Gaat ze vanzelf wel weer leuke dingen terugsturen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Niet teveel nadenken over wanneer/wel/niet sms-sen, facebook, mailen etc. Gevoel volgen, je kunt toch niet in het hoofd van de ander kijken en wat jij een goede 'strategie' vindt kan bij de ander wel helemaal niet aanslaan. Overanalyseren als het gaat om daten, relaties etc. heeft mij niet verder geholpen in elk geval.![]()
Als je maar niet ieder uur een berichtje stuurt want dan duw je de ander in een ongemakkelijk positie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet teveel nadenken over wanneer/wel/niet sms-sen, facebook, mailen etc. Gevoel volgen, je kunt toch niet in het hoofd van de ander kijken en wat jij een goede 'strategie' vindt kan bij de ander wel helemaal niet aanslaan. Overanalyseren als het gaat om daten, relaties etc. heeft mij niet verder geholpen in elk geval.C'est la vie
Jou probleem is dat je al je aandacht op 1 meisje focust. Ga meerdere vrouwen aanspreken/vriendschappen sluiten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
oke ik ben er klaar mee. keihard aan het janken. snap er geen fack van. vriend van me Ei ' hoi groet <naam meisje> ( gezamelijke vriendin..) dus ik bel of die niet aan het kutten is, geeft hij de telefoon aan der, zegt ze ' heb geen zin in hem doe die telefoon weg '''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Nu maar uitvogelen in welk circuit ik het sterkst ben.quote:Ja, daar ben ik nu ook uit. Sinds gisteren.Ok gasten, ik ben benieuwd. Hoe veel vrouwen hebben jullie al aangesproken 's nachts.quote:Ik wist het al langer''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok gasten, ik ben benieuwd. Hoe veel vrouwen hebben jullie al aangesproken 's nachts.C'est la vie
Sowieso heb ik een hekel aan het klassieke uitgaansleven... druk, rumoerig, herrie, teveel kroegtijgers en haantjes... vandaar dat ik zei dat ik er al wat langer achter ben. Vroeger wel geprobeerd, maar da's echt niks voor mij, en de mensen die ik daar tegenkom kunnen me totaal niet boeien. De dames zien er hooguit leuk uit, maar verder...quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok gasten, ik ben benieuwd. Hoe veel vrouwen hebben jullie al aangesproken 's nachts.
Dus ik doe voornamelijk dingen die ik wel leuk vind (zoals zo vaak getipt in dit soort topics) alleen daar is het potentiele vrouwengehalte een stuk minder. Da's wel lastig, maar ik kom zo nu en dan wel in contact met dames hoor. Alleen niets dat doorzet uiteindelijk.![]()
Hou er wel rekening mee, dat de doorsnee vrouw op mannen valt, die langer zijn als zij zelf. Dat geldt net zo goed dat vrouwen liever mannen willen die ouder zijn als zij zelf. Probeer dus altijd te onderzoeken hoe zij hier tegenover staan, zodat je niet voor verrassingen kom te staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef bossie1986 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzoIk verwacht echt niet dat de eerste waarmee ik ooit als dat al gebeurt verkering mee krijg dat dat tot de rest van mijn leven duurt
Ik denk ook dat het aan de "jongen" zelf ligt of jij op je gemak voelt of niet en dat je dat niet puur alleen op jezelf moet betrekken. Er mist een bepaalde chemie en zo iemand ben je blijkbaar nog niet tegengekomen. Betekent natuurlijk niet dat ie er niet is. Wel vreemd dat je op je 23/24ste nog geen verkering heb gehad zeker voor een vrouw. Ik heb je foto gezien en je ziet verder spontaan en leuk uit voor zover ik dat kan beoordelen. Dus dat zou het niet kunnen zijn, zou je denken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangenEn mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind ...
Je zegt: "mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind"
Wat voor gevoel heb je als die date dan voorbij is? Word je verwachtingspatroon dan steeds bevestigd? Geeft die jongen dat zelf aan of merk je dat aan bepaalde signalen? Ooit feedback gehad van een jongen wat hij leuk en minder leuk aan jou vond?
Sorry voor de velen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een "ik wil ook een vriendin boehoehoe" momentje. Altijd vervelend.C'est la vie
voor een loike friending is altijd ruimte
maar goed, tot die tijd fappen en hosselen jongen!
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
voor een loike friending is altijd ruimte
maar goed, tot die tijd fappen en hosselen jongen!C'est la vie
Ja en wie het horen wil.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Okee dan weet ik dat.quote:C'est la vie
Geen probleem. Als je meer wil weten dan kun je me PM'en knaap.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Nee hoor gaat prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geen probleem. Als je meer wil weten dan kun je me PM'en knaap.C'est la vie
Fouten maken is ook belangrijk.quote:You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ja dat weet ik een groot denker sprak ooit "iedere fout is een les" met een grote denker bedoel ik mezelf en met ooit 2 minuten geleden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Fouten maken is ook belangrijk.C'est la vie
Wijze woorden heloef-San.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik een groot denker sprak ooit "iedere fout is een les" met een grote denker bedoel ik mezelf en met ooit 2 minuten geleden.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dat hoor ik wel vaker Beta.quote:C'est la vie
Ik kan je niets meer leren heloef-San. Je wijsheid verlicht de wereld als duizend zonnen. Ga nu, en vaar uit als een garnaalvissersboot.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik kan je niets meer leren heloef-San. Je wijsheid verlicht de wereld als duizend zonnen. Ga nu, en vaar uit als een garnaalvissersboot.
C'est la vie
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.
In het begin dacht ik ook dat overdag random vrouwen aanspreken op straat echt niks voor mij was, maar na een paar dagen ging het gewoon 10 x beter en had ik er plezier in. Het is gewoon een kwestie van actie nemen, en volhouden. Ga dus jaar lang 2 x per week 5 vrouwen aanspreken, Dan mag je daarna de conclusie trekken dat het ''niks voor jou'' is.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Bullshit man. Niks is onoverkomelijk. De reden dat mannen zo geobsedeerd zijn door uiterlijk is omdat het een makkelijk excuus is om niet succesvol te zijn met vrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 06:20 schreef editoor het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee, dat de doorsnee vrouw op mannen valt, die langer zijn als zij zelf. Dat geldt net zo goed dat vrouwen liever mannen willen die ouder zijn als zij zelf. Probeer dus altijd te onderzoeken hoe zij hier tegenover staan, zodat je niet voor verrassingen kom te staan.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
dus. vandaag was ze weer op fb dus ik had weer gesprek met der. ik vroeg der waarom we niet uitpraten in het echt,mzei ze dat ze ' haar eigen kracht niet kent en ze op dit moment zo boos is op me dat ze dat niet wilt aandoen ' daarvoor zei ze dat we' afstand moeten houden '
als je dat na 1 ruzie al zegt, was dit alles dan niks.. ze is deze middag bij een vriendin en ze zei dat we vanavond verder praatte.. verderweetik miet wat iik heb foutgedaan bij der oid, heb gezegt dat ze derhart moest luchten maar toen ging ze weg![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.Hoeveel mannen zie je nou daadwerkelijk op vrouwen afstappen tijdens het uitgaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.
In het begin dacht ik ook dat overdag random vrouwen aanspreken op straat echt niks voor mij was, maar na een paar dagen ging het gewoon 10 x beter en had ik er plezier in. Het is gewoon een kwestie van actie nemen, en volhouden. Ga dus jaar lang 2 x per week 5 vrouwen aanspreken, Dan mag je daarna de conclusie trekken dat het ''niks voor jou'' is.
Het moet ook spontaan lopen en jezelf er niet in lopen forceren.
Het moet ook de gelegenheid zijn om een gesprek aan te knopen.
Hier moet je je balans in zien te vinden, dit heb ik voor mijzelf gevonden en ondervonden.
En het "perfecte" gesprek bestaat niet, gesprek komt altijd van 2 kanten.
Jij hebt die stap genomen dan is het ook aan haar wat zij er mee gaat doen.
Vrouwen spelen zelf ook een groot aandeel hierin mee, en niet alles bij jezelf neerleggen.
Ook al loopt het gesprek op niks uit? Maakt toch niet uit?
De kunst is om het niet op jezelf te gaan betrekken, als je dit wel doet neemt de onzekerheid alleen maar toe.
Begin met kleine stappen, misschien wel het allerbelangrijkste.
Ga een gesprek aanknopen waar je je vertrouwd voelt. Bij mij was dat de sportschool.
Als dit al te hoog gegrepen is, begin dan met het begroeten van een vrouw die je tegenkomt.
Het bovenstaande advies van Pope-of-Dope is goed bedoeld.
Maar toch meer voor in een ver gevorderd stadium.
[ Bericht 1% gewijzigd door justme1234 op 07-10-2012 15:09:50 ]![]()
Als ik jou was zou ik er niet steeds over beginnen, anders wordt het zo'n groot punt. Maar praat ff over iets anders luchtigs. Anders denkt ze vantevoren 'heb je hem weer met zn wkjefrksfls' al voordat je maar 1 woord typed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
dus. vandaag was ze weer op fb dus ik had weer gesprek met der. ik vroeg der waarom we niet uitpraten in het echt,mzei ze dat ze ' haar eigen kracht niet kent en ze op dit moment zo boos is op me dat ze dat niet wilt aandoen ' daarvoor zei ze dat we' afstand moeten houden '
als je dat na 1 ruzie al zegt, was dit alles dan niks.. ze is deze middag bij een vriendin en ze zei dat we vanavond verder praatte.. verderweetik miet wat iik heb foutgedaan bij der oid, heb gezegt dat ze derhart moest luchten maar toen ging ze weg
Zoals ik het nu lees is het al een heel groot punt geworden, so you need to drink beer met z'n tweeen![]()
![]()
80% van de mensen waar ik mee ga stappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mannen zie je nou daadwerkelijk op vrouwen afstappen tijdens het uitgaan?
Het moet ook spontaan lopen en jezelf er niet in lopen forceren.
Het moet ook de gelegenheid zijn om een gesprek aan te knopen.
Hier moet je je balans in zien te vinden, dit heb ik voor mijzelf gevonden en ondervonden.
En het "perfecte" gesprek bestaat niet, gesprek komt altijd van 2 kanten.
Jij hebt die stap genomen dan is het ook aan haar wat zij er mee gaat doen.
Vrouwen spelen zelf ook een groot aandeel hierin mee, en niet alles bij jezelf neerleggen.
Ook al loopt het gesprek op niks uit? Maakt toch niet uit?
De kunst is om het niet op jezelf te gaan betrekken, als je dit wel doet neemt de onzekerheid alleen maar toe.
Begin met kleine stappen, misschien wel het allerbelangrijkste.
Ga een gesprek aanknopen waar je je vertrouwd voelt. Bij mij was dat de sportschool.
Als dit al te hoog gegrepen is, begin dan met het begroeten van een vrouw die je tegenkomt.
Het bovenstaande advies van Pope-of-Dope is goed bedoeld.
Maar toch meer voor in een ver gevorderd stadium.
Om het nou een vergevorderd stadium te noemen... Zo moeilijk is het niet om 3 stappen te zetten en te zeggen 'hey, je ziet er leuk uit'. Meer is het niet, echt niet.. Toch ben je op een of andere manier heel erg zenuwachtig de eerste paar keer. Je hersenen zijn echt geweldig als het gaat om excuzen te vinden om niet op een vrouw af te stappen, om haar niet aan te raken, om niet te closen, niet voor de makeout, niet uit je comfortzone.te gaan. Nu is het de kunst om dan ''fuck it'' te denken en het toch gewoon te doen. Het mooie is, dat als je dit maar vaak genoeg doet, je angst op een gegeven moment weg is
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik heb vrijdagavond wel een vrouw aangesproken. Meerdere zelfs.
En zaterdag op werk ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op een aantal gebieden heeft hij ook gewoon volkomen gelijkquote:
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zal best, alleen zijn insteek is heel anders dan de meeste mensen hier. De TT klopt niet volledig vind ik. Meeste mensen hier willen vooral een leuke en oprechte relatie. Versieren is bijzaak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op een aantal gebieden heeft hij ook gewoon volkomen gelijk
En ja, versieren is wel handig om dan die ene leuke meid voor je te winnen, alleen het pad dat je moet doorlopen om dat versieren onder de knie te krijgen volgens Firefly staat lijnrecht tegenover het uiteindelijke doel.
Dilemma![]()
![]()
2x per week 5 vrouwen aanspreken, waarom moet het gelijk weer zo extreem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leg je lekkere druk op je schouders en resulteert dat je er voortdurend mee bezig bent.
Ik heb daar zelf helemaal geen zin in, ik doe het wanneer IK er zin in heb en anders niet.
Het loopt vanzelf en ga niet de boel lopen forceren en vind dat niemand dat moet doen.
Als ik op stap ga heb ik er heel vaak geen eens zin in, niet omdat ik het niet kan of wat dan ook.
Alleen heb er dan gewoon geen zin in. Dat moeten is nergens goed voor.
Tuurlijk is het goed om jezelf een zetje in de rug te geven, daarin kun je wel gaan overdrijven.
Prima om mensen advies te geven, doe het wel opbouwend en niet door iemand direct de diepte in te gooien.
[ Bericht 0% gewijzigd door justme1234 op 07-10-2012 17:19:56 ]![]()
Je moet de middenweg zoeken en niet gelijk teveel willen, dit werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Helemaal met mensen, die zich hier nog nooit echt aan hebben bloot gesteld.![]()
Je moet helemaal niks, als jij denkt dat je op deze manier succesvol kan worden bij vrouwen moet je dat vooral doen, superrelaxt zelfs al zou je dat zonder hulp kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef justme1234 het volgende:
[..]
2x per week 5 vrouwen aanspreken, waarom moet het gelijk weer zo extreem?
Leg je lekkere druk op je schouders en resulteert dat je er voortdurend mee bezig bent.
Ik heb daar zelf helemaal geen zin in, ik doe het wanneer IK er zin in heb en anders niet.
Het loopt vanzelf en ga niet de boel lopen forceren en vind dat niemand dat moet doen.
Als ik op stap ga heb ik er heel vaak geen eens zin in, niet omdat ik het niet kan of wat dan ook.
Alleen heb er dan gewoon geen zin in. Dat moeten is nergens goed voor.
Tuurlijk is het goed om jezelf een zetje in de rug te geven, daarin kun je wel gaan overdrijven.
Prima om mensen advies te geven, doe het wel opbouwend en niet iemand direct de diepte in te gooien.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dat zie ik eigenlijk heel simpel. Hoe meer vrouwen je aanspreekt, hoe groter de kans dat er eentje tussen zit die je oprecht tof vind. Je hoeft niet meteen te gaan sletten, je kan ook gewoon leren flirten, om vervolgens bij die ene er dan ook echt voor te gaan. Ik heb sinds ik hiermee begonnen ben (maandje terug, 2 weken actief) nog steeds niks geclosed, alleen 2 dates gehad. Dat is deels lafheid, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om sociaal bezig te zijn en met vreemde mensen te ouwehoeren. Ik merk nu al dat m'n (situationele) zelfvertrouwen omhoog gaat, en dat interacties soepeler lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal best, alleen zijn insteek is heel anders dan de meeste mensen hier. De TT klopt niet volledig vind ik. Meeste mensen hier willen vooral een leuke en oprechte relatie. Versieren is bijzaak.
En ja, versieren is wel handig om dan die ene leuke meid voor je te winnen, alleen het pad dat je moet doorlopen om dat versieren onder de knie te krijgen volgens Firefly staat lijnrecht tegenover het uiteindelijke doel.
Dilemma
Wat bedoel je trouwens met 'lijnrecht tegenover staan'?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Die tips van Firefly zijn er vooral op gericht om elke vrouw die je tegenkomt het bed in proberen te krijgen. En dat staat dus lijnrecht tegenover een relatie krijgen met die ene leuke meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk heel simpel. Hoe meer vrouwen je aanspreekt, hoe groter de kans dat er eentje tussen zit die je oprecht tof vind. Je hoeft niet meteen te gaan sletten, je kan ook gewoon leren flirten, om vervolgens bij die ene er dan ook echt voor te gaan. Ik heb sinds ik hiermee begonnen ben (maandje terug, 2 weken actief) nog steeds niks geclosed, alleen 2 dates gehad. Dat is deels lafheid, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om sociaal bezig te zijn en met vreemde mensen te ouwehoeren. Ik merk nu al dat m'n (situationele) zelfvertrouwen omhoog gaat, en dat interacties soepeler lopen
Wat bedoel je trouwens met 'lijnrecht tegenover staan'?![]()
Het is wel iets anders, maar om nou te zeggen dat het 2 tegenovergestelde dingen zijn. Its all about attraction.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die tips van Firefly zijn er vooral op gericht om elke vrouw die je tegenkomt het bed in proberen te krijgen. En dat staat dus lijnrecht tegenover een relatie krijgen met die ene leuke meid.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik ben ongeveer 30 keer uit geweest, plus 6 dagen/nachten op een festival. Dacht je nou echt dat ik die conclusie na een avond trok?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.
In het begin dacht ik ook dat overdag random vrouwen aanspreken op straat echt niks voor mij was, maar na een paar dagen ging het gewoon 10 x beter en had ik er plezier in. Het is gewoon een kwestie van actie nemen, en volhouden. Ga dus jaar lang 2 x per week 5 vrouwen aanspreken, Dan mag je daarna de conclusie trekken dat het ''niks voor jou'' is.
C'est la vie
Hahaha date faalde faliekantvertel later nog wel ga nu clubben
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Het was toch al je 3e?...quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
Hahaha date faalde faliekantvertel later nog wel ga nu clubben
Vreemd dan....ben benieuwd naar het verhaal.![]()
ze was op fb, ze begon te praten uit haarzel, toen vroeg ze op de cam aanmocht en toen zei ze dat ze sijt had hoe zedeed. uit haarzelf, vordat ik excuses kon maken. ze wou me ook niet kwijt want ik ben best bijzonder voor haar geworden in zon korte tijd ( tsja het word een soort ritme kwa smsen enzo)
daarna voor het eerst in 1.5 week een gezellig gesprek met haar gehad. hopelijk gaat het beter nu.![]()
?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
en toen zei ze dat ze sijt had hoe zedeed.![]()
Meerdere keren uitgegaan en niks aangesproken dan. Verder geldt bovenstaande nog volledig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 30 keer uit geweest, plus 6 dagen/nachten op een festival. Dacht je nou echt dat ik die conclusie na een avond trok?
Zo gek is m'n aanname niet hoor, de meesten hier die ''graag willen veranderen'' zitten op hun luie reet.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dat klopt, maar mijn enige punt is dat het aangeeft dat ik daar niet tot mijn recht kom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Meerdere keren uitgegaan en niks aangesproken dan. Verder geldt bovenstaande nog volledig.
Dus doe ik het liever op andere plekken.C'est la vie
Ok man. Toch wil ik je dit meegeven, probeer nieuwe dingen! In het begin vond ik daygame fucking eng en dacht ik dat het niks voor mij was Omdat ik toch doorgezet heb vind ik het nu wel leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mijn enige punt is dat het aangeeft dat ik daar niet tot mijn recht kom.
Dus doe ik het liever op andere plekken.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ok man. Toch wil ik je dit meegeven, probeer nieuwe dingen! In het begin vond ik daygame fucking eng en dacht ik dat het niks voor mij was Omdat ik toch doorgezet heb vind ik het nu wel leuk.C'est la vie
`quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was toch al je 3e?...
Vreemd dan....ben benieuwd naar het verhaal.
ach ik was ziekfucking veel keelpijn enz. Jammer maar helaasch. Had eigenlijk geeneens moeten afspreken
Nu is ze opeens mega kortaf en uit zichzelf reageert ze niet meer. Aka, kansen verspeeld. Boeiend ook, many more fishes in the sea
[ Bericht 12% gewijzigd door Michielos op 08-10-2012 15:19:36 ]Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Foute conclusie ouwe, je hebt een meisje gevonden, haar zich tot je aangetrokken laten voelen. Zelfs al heb je het uiteindelijk verneukt, je hebt het een tijdje goed gedaan. Focus daar op, Sowieso is elke date gewoon ervaring opbouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
ach ik was ziekfucking veel keelpijn enz. Jammer maar helaasch. Had eigenlijk geeneens moeten afspreken
Nu is ze opeens mega kortaf en uit zichzelf reageert ze niet meer. Aka, kansen verspeeld. Boeiend ook, many more fishes in the sea''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Vanavond gesprek met rgehad. Was niet leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Foute conclusie ouwe, je hebt een meisje gevonden, haar zich tot je aangetrokken laten voelen. Zelfs al heb je het uiteindelijk verneukt, je hebt het een tijdje goed gedaan. Focus daar op, Sowieso is elke date gewoon ervaring opbouwen.nja fuck dit. Story of my life. Eenszal ik relatie krijgen ipv scharrel
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vanavond gesprek met rgehad. Was niet leuknja fuck dit. Story of my life. Eenszal ik relatie krijgen ipv scharrel
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat ze verliefd op me is gevolgd door lul excuus. Duh ookquote:
Iedereen is altijd verliefd op me gevolgd door zoiets..
Ik heb er iiggenoeg van.Bedankt voor de tips aan jullie heeft t niet gelegen
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat ze verliefd op me is gevolgd door lul excuus. Duh ook
Iedereen is altijd verliefd op me gevolgd door zoiets..
Ik heb er iiggenoeg van.Bedankt voor de tips aan jullie heeft t niet gelegen![]()
Uhm sorry?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik snap mook niet maar tgaat niks worden daar komt t op neerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Volgens mij verpakt ze het mooier dan het is. Ze vindt hem gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:29 schreef Cassandra87 het volgende:
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?
of ze is heel vaag en dan kan je er beter ver uit de buurt blijven![]()
![]()
Ze begon r zelf over dus ik geloof rwel. Het is niet zo dat ik rvroeg en ik dit antwoord kreeg als smoes. Zal dus wel tweede zijn iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij verpakt ze het mooier dan het is. Ze vindt hem gewoon niet leuk genoeg.
of ze is heel vaag en dan kan je er beter ver uit de buurt blijven
[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 09-10-2012 09:26:19 ]Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: