abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117667775
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik vind mijn posts meestal wel vrij oke maar toch denk ik op zo'n moment als dit waarom heb ik deze belangrijke vraag nou juist weer niet gesteld terwijl het best erg belangrijk kan zijn inderdaad :')
Komt omdat ik tieten heb en jij niet (als het goed is) ;)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:02:33 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117668038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Komt omdat ik tieten heb en jij niet (als het goed is) ;)
Daarvoor heb ik fotoboek ~O>
we dan
pi_117668422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?
Ja zo een twijfelachtig berichtje stuurde ze, ze zegt: 'ik wil echt zeker weten met je naar de bios, maar vraag me niet wanneer ik dat wil'.

Dus wat moet ik daar nou mee ? :)
Omgekeerd zou ik bij een meisje gewoon wel of geen zin hebben en niet zo'n loos bericht sturen waar je niks mee kan. Dat ze daar nou zo maandenlang over na moet denken of ze misschien iets wil doen?
Of is dit meisjes 'codetaal' voor ????
pi_117668484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:49 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er persoonlijk geen aandacht meer aan zou besteden jullie gaan met elkaar om alsof je 12/13 bent. Je bent volwassen! Pak als je het nog een kans wilt geven je telefoon en bel elkaar ipv smsjes of facebook gedoe.
I agree, tekstberichtjes zou ik niet echt gebruiken om hele gesprekken mee te voeren
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:15:30 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117668486
Ze heeft niet maandenlang nagedacht. Haar situatie is blijkbaar verandert waardoor ze nu 'misschien' met jou wel naar de bios zou willen. Is geen meiden codetaal, het is zo duidelijk als het maar kan zijn. Ik zou mijn vingers er niet aan willen branden
we dan
pi_117668725
oke ik ben er klaar mee. keihard aan het janken. snap er geen fack van. vriend van me Ei ' hoi groet <naam meisje> ( gezamelijke vriendin..) dus ik bel of die niet aan het kutten is, geeft hij de telefoon aan der, zegt ze ' heb geen zin in hem doe die telefoon weg '
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:26:39 #32
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117668901
Nou ja even janken en weer doorgaan. Beter af zonder zo'n meid, altans die mening van mij was al wel vrij duidelijk. Hoop dat jij ook wat meer zo gaat denken want jezelf een tijd kut voelen vanwege zo'n meid is ook niks aan ;) Nou ja weet je in ieder geval direct wat voor een trut het is
we dan
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:47:56 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117672420
Ik ben er nu wel uit dat versieren in het uitgaansleven niks voor mij is.
Nu maar uitvogelen in welk circuit ik het sterkst ben.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117672570
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Ja, daar ben ik nu ook uit. Sinds gisteren.
pi_117672682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wist het al langer :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:57:31 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117672784
Het is een beetje jachtseizoen in het uitgaansleven. Je moet azen op dat ene moment dat der vriendin naar de WC is en dan proberen Jordy, Ricardo en Wesley die ook in de start houding staan voor te zijn.

Oh ja en je hoort elkaar meestal voor geen ene meter. :')
C'est la vie
pi_117673178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wist het al langer :P
Naja, ik bedoelde dan ook meer voor kroegen. Ik versta geen hol in een kroeg met luide muziek op :')
Dan gaat versieren ook een beetje moeilijk :')
pi_117673353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, ik bedoelde dan ook meer voor kroegen. Ik versta geen hol in een kroeg met luide muziek op :')
Dan gaat versieren ook een beetje moeilijk :')
Ik moet ook erg m'n best doen om iemand te verstaan in die gelegenheden. Had er gister soms ook wat moeite mee.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:14:48 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117673476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik moet ook erg m'n best doen om iemand te verstaan in die gelegenheden. Had er gister soms ook wat moeite mee.
In de eerste kroeg had het wel gekund, in die tweede nee dat lukte niet echt.
C'est la vie
pi_117673611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kon alleen maar mensen goed volgen in het rokershok. Voor de rest hoorde ik al die gesprekken van iedereen tegelijkertijd.
Maar misschien ben ik een beetje doof aan het worden of zo :+
Maar hoe dan ook, in kroegen iemand versieren is niks voor mij, kan toch niemand verstaan.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:21:50 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117673741
Oh ja trouwens voor de liefhebbers van het programma Casanova Bootcamp.
Wij hebben die knul hier rechts op de foto gisteren gezien.

Hij was omringd door alleen maar mannen dus het heeft blijkbaar niet geholpen.
C'est la vie
pi_117674413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
oke ik ben er klaar mee. keihard aan het janken. snap er geen fack van. vriend van me Ei ' hoi groet <naam meisje> ( gezamelijke vriendin..) dus ik bel of die niet aan het kutten is, geeft hij de telefoon aan der, zegt ze ' heb geen zin in hem doe die telefoon weg '
Wat jij moet doen is gewoon een paar weken niet meer reageren. Ze wil je niet als vriend, maar vriendschap is 'wellicht' mogelijk. Maar als je telkens SMSt dan voelt dat misschien beklemmend voor haar. Kan zijn dat ze gewoon effe niet lekker in haar vel zit en je kent haar te kort om dan te gaan zitten vissen. Zoiets moet groeien.

Als je dus zeg 2 weekjes niet reageert kunnen er een paar dingen gebeuren:
- ze vindt het wel best zo. In dat geval, neem je verlies en ga een vriendschap met iemand anders aan.
- ze gaat zelf contact met je opnemen. Als ze vraagt waarom ze niks meer van je krijgt, dan zit je goed: Dan wil ze dus toch wel contact houden. Kun je gewoon op antwoorden dat je het een beetje druk had. Jij hebt immers ook een leven. Desnoods meldt je er bij dat je haar een beetje sjagro vond met al die kortafe reakties en zoiets had van 'laat maar even'.
- ze neemt geen contact op, maar doet dat niet omdat ze het niet wil, maar omdat ze verlegen is ofzo. Na 2 weken stuur je gewoon een 'heyhey hoe is ie? Lang niet gesproken! Nog leuke dingen meegemaakt?' Gewoon alsof een paar weekjes radiostilte iets is dat wel vaker gebeurt. Gaat ze vanzelf wel weer leuke dingen terugsturen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:21:47 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117676056
Niet teveel nadenken over wanneer/wel/niet sms-sen, facebook, mailen etc. Gevoel volgen, je kunt toch niet in het hoofd van de ander kijken en wat jij een goede 'strategie' vindt kan bij de ander wel helemaal niet aanslaan. Overanalyseren als het gaat om daten, relaties etc. heeft mij niet verder geholpen in elk geval.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:37:26 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117676655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet teveel nadenken over wanneer/wel/niet sms-sen, facebook, mailen etc. Gevoel volgen, je kunt toch niet in het hoofd van de ander kijken en wat jij een goede 'strategie' vindt kan bij de ander wel helemaal niet aanslaan. Overanalyseren als het gaat om daten, relaties etc. heeft mij niet verder geholpen in elk geval.
Als je maar niet ieder uur een berichtje stuurt want dan duw je de ander in een ongemakkelijk positie.
C'est la vie
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:16:28 #45
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117680042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jou probleem is dat je al je aandacht op 1 meisje focust. Ga meerdere vrouwen aanspreken/vriendschappen sluiten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:52:20 #46
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117680830
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
Ik wist het al langer
Ok gasten, ik ben benieuwd. Hoe veel vrouwen hebben jullie al aangesproken 's nachts.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:59:12 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117680947
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ok gasten, ik ben benieuwd. Hoe veel vrouwen hebben jullie al aangesproken 's nachts.
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.
C'est la vie
pi_117681095
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sowieso heb ik een hekel aan het klassieke uitgaansleven... druk, rumoerig, herrie, teveel kroegtijgers en haantjes... vandaar dat ik zei dat ik er al wat langer achter ben. Vroeger wel geprobeerd, maar da's echt niks voor mij, en de mensen die ik daar tegenkom kunnen me totaal niet boeien. De dames zien er hooguit leuk uit, maar verder...

Dus ik doe voornamelijk dingen die ik wel leuk vind (zoals zo vaak getipt in dit soort topics) alleen daar is het potentiele vrouwengehalte een stuk minder. Da's wel lastig, maar ik kom zo nu en dan wel in contact met dames hoor. Alleen niets dat doorzet uiteindelijk.
pi_117682247
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef bossie1986 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Hou er wel rekening mee, dat de doorsnee vrouw op mannen valt, die langer zijn als zij zelf. Dat geldt net zo goed dat vrouwen liever mannen willen die ouder zijn als zij zelf. Probeer dus altijd te onderzoeken hoe zij hier tegenover staan, zodat je niet voor verrassingen kom te staan.
pi_117682271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Lot88 het volgende:

[..]

UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzo :') Ik verwacht echt niet dat de eerste waarmee ik ooit als dat al gebeurt verkering mee krijg dat dat tot de rest van mijn leven duurt :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangen :') En mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind ...
Ik denk ook dat het aan de "jongen" zelf ligt of jij op je gemak voelt of niet en dat je dat niet puur alleen op jezelf moet betrekken. Er mist een bepaalde chemie en zo iemand ben je blijkbaar nog niet tegengekomen. Betekent natuurlijk niet dat ie er niet is. Wel vreemd dat je op je 23/24ste nog geen verkering heb gehad zeker voor een vrouw. Ik heb je foto gezien en je ziet verder spontaan en leuk uit voor zover ik dat kan beoordelen. Dus dat zou het niet kunnen zijn, zou je denken.

Je zegt: "mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind"

Wat voor gevoel heb je als die date dan voorbij is? Word je verwachtingspatroon dan steeds bevestigd? Geeft die jongen dat zelf aan of merk je dat aan bepaalde signalen? Ooit feedback gehad van een jongen wat hij leuk en minder leuk aan jou vond?

Sorry voor de velen vragen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')