abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117665150

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_117665513
Ok ik zal wel even een discussie starten :)
Hoe belangrijk is lichaamstaal in het versierproces? Ik zelf probeer er nu wat meer op te letten maar betrap me er zelf soms wel eens op dat ik soms nog wel iets te ver inleun! Is dit fout? Te veel inleunen?
pi_117665602
dus.. jullie weten allemaal over het meisje en mij waar ik mee 'bezig' was maar niks werd en toch goed ging als vrienden.. echter gaat het sinds 1.5 week echt klotentussen ons.. wel op een dubbelzijdige manier.

ze smst mij bijvoorbeeld in de ochtend, voor ze na school gaat, soms zodra ze klaar is en eigenlijk altijd voor ze gaat slapen. echter doet ze ongeintresseerd sinds een 1.5 week. gister kreeg ik te horen dat mijn contract werd verlengt en daar had ik haar ook over verteld tegen haar over de kleine kans dat dat doorging, dus ik had haar met het goede nieuws gesmst zoals vrienden doen; geen reactie. savonds op fb zei ze dat ze was aangenomen op haar stage. ik reageerde er kortaf op( ik geef wat ik krijg..) en ze reageerde met ' is dat alles..?' natuurlijk akan je een smsje niet hebben gelezen, maar toen ik vroeg of ze me smsje had gehad antwoorde ze met ' oh ja hoor' verder ook geen echt antwoord erop. kreeg dus te horen dat ze niet de tijd heeft om op alles te reageren ( als je om iemand geeft op wat voor manier maak je wel tijd voor hun vrij. ) en zo zijn er meer van dit soort dingen. daarnet op facebook was ze online dus ik dacht ik ga lekker met der praten, dus ik praattee heel vrolijk na der, kreeg reacties met telkens 1 woord terug; hoi . ja . klopt.
toen ik vroeg of er iets aan de hand was zei ze dat er niks is. dat ik alleen maar denk dat ze kortaf doet, ik alleen boos op der ben, enze weer wilt dat het weer normaal word.. maar ze kruipt zelf in de slachtofferrol en geeft mij de schuld zonder te zeggen wat er is? of is dit vrouwen logica?

ik heb haar daarna een smsje gestuurd dat we dit zo snel mogelijk moeten uitpraten in het echt, dat het me niet uitmaakte wanneer we dat deden, als we het maar deden. nu wachten op antwoord.

het enige wat ik zou kunnen bedenken waarom ze zo doet is dat ik haar 1.5 week geleden heb gezegt dat ik dacht iets voor haar te voelen, toen zei ze dat het niet wederzijds was en sindsdien niet meer over gepraat.

maar als ik zo een smsjemkrijg met ' ik wil nietnpraten ' oid, dan is het beter om contact maar te stoppen he? als ze om me zou geven als vriend zou ze dat zelf ook echt willen denk ik..
pi_117665679
ik vermoed... ( maar dat kan aan mij liggen ) dat het contact tussen jullie niet goed loopt omdat jullie praten via fb en via sms... Je kan je emotie er niet in kwijt! Je krijgt nu een soort van actie - reactie verhaal... Jij zegt letterlijk jij geeft terug wat je krijgt... Waardoor het een soort van domino effect wordt... Wat ik hier trouwens nog even aan toe wilde voegen is; ik heb uit eigen ervaring gehad dat ik veel contact had via sms en fb.. Die waren bar en bar slecht en ik begreep haar ook vaak niet... Als we elkaar weer in het echt zagen vlogen de vonken er weer vanaf... Als ik tegen jou letterlijk op papier zou zeggen.. Goh ik mag je niet! Zou jij dat verkeerd interpreteren ( niet dat ze dat gezegd heeft maar het is een voorbeeld ). Als je het in real life zegt en je hebt een grote smile op je gezicht weet je dat het gein is! Wat is dus bedoel te zeggen is dat het erg moeilijk is om elkaar via lettertjes op een beeldscherm te begrijpen...
pi_117665819
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef bossie1986 het volgende:
ik vermoed... ( maar dat kan aan mij liggen ) dat het contact tussen jullie niet goed loopt omdat jullie praten via fb en via sms... Je kan je emotie er niet in kwijt! Je krijgt nu een soort van actie - reactie verhaal... Jij zegt letterlijk jij geeft terug wat je krijgt... Waardoor het een soort van domino effect wordt...
ja, ik wil dit ook uitpraten buiten fb etc om, maar als ze nooit tijd ofzo heeft ( of geen wilt maken..)

misschien heb ik het welmverkeerd aangepakt.. maar waarom is het dan een maand bekant goed gegaan? ik baal er efht van als het kapot gaat..
pi_117665914
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ja, ik wil dit ook uitpraten buiten fb etc om, maar als ze nooit tijd ofzo heeft ( of geen wilt maken..)

misschien heb ik het welmverkeerd aangepakt.. maar waarom is het dan een maand bekant goed gegaan? ik baal er efht van als het kapot gaat..
Stel voor ergens een bakje koffie of thee te gaan drinken (dat heb je ook al gedaan zag ik)... Op deze manier geef je ook al aan dat je niet specifiek op ''iets'' uit bent...En dat deed je goed!! Daarna zien jullie wel en wie weet vliegen ( net zoals bij mij ) de vonken er wel van af :) Maar jij zegt dat je gevoelens hebt laten blijken... Hoe lang ken je haar al dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door bossie1986 op 06-10-2012 19:00:45 ]
pi_117666167
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef bossie1986 het volgende:

[..]

Stel voor ergens een bakje koffie of thee te gaan drinken (dat heb je ook al gedaan zag ik)... Op deze manier geef je ook al aan dat je niet specifiek op ''iets'' uit bent...En dat deed je goed!! Daarna zien jullie wel en wie weet vliegen ( net zoals bij mij ) de vonken er ook wel weer van af :) Maar jij zegt dat je gevoelens hebt laten blijken... Hoe lang ken je haar al dan?
langer dan een maand nu. anderhalve maand. 4 keer samen geweest.. samen na efteling. 2 keer op terras. 1 x bij mij thuis.. ik heb haar ouders ontmoet, zij de mijne.. maar ze wilde al geen vriend, dat zei ze al tijdens eerste keer ' date', maar ik kon moeilijk me gevoel onderdrukken toch? ik ben wel zon iemand die niet door blijft drammen daarover. ze heeft me anderhalve week afgewezen, toen heb ik gezegt dat het goed was en nooit meer over begonnen, maar het gaat nu over de vriendschap denk ik, en aangezien ik daarzelf ook niet zo handig in ben.. zoveel goede vrienden heb ik nou ook weer niet dus weet gewoon niet waarom ze zo doet. maar kan best dat het komt met verkeerd overkomen ipv typen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:02:18 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117666206
Ach ja iedereen denkt daar wel wat verschillend over, sommige gaan er wat zachter mee om, ik wat feller denk ik. Ik vind zo'n ommeslag van een vrouw zelden acceptabel. Misschien dat het komt omdat je aangaf wat voor haar te voelen, maar dan nog mag ze best wel wat normaal blijven doen! Ze weet het dondersgoed hoe ze reageert. En tenzij er dingen zijn die je achterhoudt voor ons zou ik zeggen dat ze buitenproportioneel reageert en zoals je ook stelt onterecht in de slachtoffersrol kruipt. Je moet er maar net zin in hebben, ik heb het zelf dan wel snel gehad met zo'n persoon. Even leuk/normaal terug sms'en of op facebook iets zeggen kost geen energie. En als dit nu 1,5 week zo gaat na een maand leuk contact.. tjah dan kan je je vragen stellen over de toekomst al wel...
we dan
pi_117666209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

langer dan een maand nu. anderhalve maand. 4 keer samen geweest.. samen na efteling. 2 keer op terras. 1 x bij mij thuis.. ik heb haar ouders ontmoet, zij de mijne.. maar ze wilde al geen vriend, dat zei ze al tijdens eerste keer ' date', maar ik kon moeilijk me gevoel onderdrukken toch? ik ben wel zon iemand die niet door blijft drammen daarover. ze heeft me anderhalve week afgewezen, toen heb ik gezegt dat het goed was en nooit meer over begonnen, maar het gaat nu over de vriendschap denk ik, en aangezien ik daarzelf ook niet zo handig in ben.. zoveel goede vrienden heb ik nou ook weer niet dus weet gewoon niet waarom ze zo doet. maar kan best dat het komt met verkeerd overkomen ipv typen.
En bellen dan?
pi_117666264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach ja iedereen denkt daar wel wat verschillend over, sommige gaan er wat zachter mee om, ik wat feller denk ik. Ik vind zo'n ommeslag van een vrouw zelden acceptabel. Misschien dat het komt omdat je aangaf wat voor haar te voelen, maar dan nog mag ze best wel wat normaal blijven doen! Ze weet het dondersgoed hoe ze reageert. En tenzij er dingen zijn die je achterhoudt voor ons zou ik zeggen dat ze buitenproportioneel reageert en zoals je ook stelt onterecht in de slachtoffersrol kruipt. Je moet er maar net zin in hebben, ik heb het zelf dan wel snel gehad met zo'n persoon. Even leuk/normaal terug sms'en of op facebook iets zeggen kost geen energie. En als dit nu 1,5 zo gaat na een maand leuk contact.. tjah dan kan je je vragen stellen over de toekomst al wel...
voor hetzelfde geldt weet ze ook niet hoe ze met haar gevoelens om moet gaan... Dat hoor en zie je niet via sms en fb
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:06:05 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117666318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef bossie1986 het volgende:
Ok ik zal wel even een discussie starten :)
Hoe belangrijk is lichaamstaal in het versierproces? Ik zelf probeer er nu wat meer op te letten maar betrap me er zelf soms wel eens op dat ik soms nog wel iets te ver inleun! Is dit fout? Te veel inleunen?
'te' is altijd fout toch :P Verder vind ik het wat te vergelijken met het hebben van een gesloten houding met de handen over elkaar ofzo... wordt in het algemeen als een minpuntje gezien maar niet als iets echt ergs direct ofzo :P Bij het versierproces is het belangrijk dat alles wat in balans is en je goed genoeg weet te praten. Als je wel inleunt en je bent je er bewust van moet je gevat genoeg kunnen zijn om er een weerwoord over te kunnen geven als een meisje erover begint bijvoorbeeld :P compensatie draait het om bij alles, ook bij lichaamstaal
we dan
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:09:36 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117666432
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:04 schreef bossie1986 het volgende:

[..]

voor hetzelfde geldt weet ze ook niet hoe ze met haar gevoelens om moet gaan... Dat hoor en zie je niet via sms en fb
Dat kan best zo zijn maar ik zit dan ook niet te wachten op zo'n meid... niet met gevoelens om kunnen gaan is in dit geval dan dus kort reageren en minder aardig doen en geen sms'jes meer sturen zoals eerst wel gebeurde e.d. Dat is voor mij niet acceptabel. Sowieso als ze wat volwassen is dan kan ze het wel zeggen als er echt wat mis is dus ja.. Er kunnen gewoon verschillende redenen aan ten grondslag liggen maar ik vind het belangrijk om te kijken naar hoe ze nu doet (ook aangezien de reden toch lijkt te zijn dat hij 1,5 week geleden dat melde, anders zou het wel erg toeval zijn weer). Dat zij een reden heeft om zo te doen betekent niet dat de ander daarom maar aandacht aan haar moet blijven geven enzo. Althans ik dus niet, andere mensen misschien wel omdat die wat meer sympathie voor haar kunnen hebben dan maar ik niet in deze situatie
we dan
pi_117666512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:02 schreef bossie1986 het volgende:

[..]

En bellen dan?
ja had ik vandeweek ook geprobeerd haar te bellen. nam ze niet op. toen kreeg ik sms met ' wrm belde je?' dus ik zei omdat ik even met je wilde praten.. zei ze ' oh oke'

maar waarom smst ze dan wel uit haarzelf? maar kortaf op fb.. ze smsde om 3 uur dat ze klaar was met werken.. uit haarzelf.. ik snap het echt niet meer..

nja ik wacht sowieso een smsje af. als ze daarop niet reageert is het echt klaar..
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:17:50 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117666695
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ja had ik vandeweek ook geprobeerd haar te bellen. nam ze niet op. toen kreeg ik sms met ' wrm belde je?' dus ik zei omdat ik even met je wilde praten.. zei ze ' oh oke'

maar waarom smst ze dan wel uit haarzelf? maar kortaf op fb.. ze smsde om 3 uur dat ze klaar was met werken.. uit haarzelf.. ik snap het echt niet meer..

nja ik wacht sowieso een smsje af. als ze daarop niet reageert is het echt klaar..
Op FB reageert ze kortaf, ook met bellen nam jij initiatief en reageert ze kortaf... het is niet zo dat ze plotseling initiatief nam voor die sms in ieder geval. Was naar aanleiding van jouw 'gemiste' telefoontje. Ben je trouwens erg verliefd?
we dan
pi_117666925
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Op FB reageert ze kortaf, ook met bellen nam jij initiatief en reageert ze kortaf... het is niet zo dat ze plotseling initiatief nam voor die sms in ieder geval. Was naar aanleiding van jouw 'gemiste' telefoontje. Ben je trouwens erg verliefd?
ik heb haar vandaag niet gebelt he, dat was paar dagen geleden. en nee ben niet verliefd meer op haar, zoals ik al zei het is gewoon vrienden maar aangezien ik niet veel vrienden heb, misschien lijkt het dan dat ik dan vastklamp aan haar maar ze zegt zelf dat dat niet zo is, ze wilt mij ook niet kwijt als een vriend zei ze daarstraks op fb.
pi_117666954
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nu deel ik je mening wel! Vlaggenroof doet moeite... en zij wimpelt het af! Daar hou ik zelf ook niet van :( en ik ben daar persoonlijk snel klaar mee!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:36:30 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117667195
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik heb haar vandaag niet gebelt he, dat was paar dagen geleden. en nee ben niet verliefd meer op haar, zoals ik al zei het is gewoon vrienden maar aangezien ik niet veel vrienden heb, misschien lijkt het dan dat ik dan vastklamp aan haar maar ze zegt zelf dat dat niet zo is, ze wilt mij ook niet kwijt als een vriend zei ze daarstraks op fb.
Dag waarop je belde maakt toch niet uit? :P had het over dat jij belde en zij terug sms'te van 'waarom bel je'. En dat laatste lijkt wel wat op moeilijkheden met haar gevoel ofzo ja. Aan jou of je het ervoor over hebt of dat je pissig genoeg wordt van zulks gedrag.
we dan
pi_117667323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dag waarop je belde maakt toch niet uit? :P had het over dat jij belde en zij terug sms'te van 'waarom bel je'. En dat laatste lijkt wel wat op moeilijkheden met haar gevoel ofzo ja. Aan jou of je het ervoor over hebt of dat je pissig genoeg wordt van zulks gedrag.
ik word niet echt pissig, maar als ze niet wilt praten erover.. ik sta voor alles open, ik kan zoveel hebben, als het maar eerlijk is enzo.. ik hoop dat ze me terug smst met dat ze wilt praten, liefst morgen..
pi_117667381
Bossie als jij kleiner bent maar verder de juiste eigenschappen etc bezit zal een beetje vrouw daar echt niet wakker van liggen. Maar lig jij er wakker van als een vrouw groter is dan jij bent?

en
pi_117667481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:42 schreef Lot88 het volgende:
Bossie als jij kleiner bent maar verder de juiste eigenschappen etc bezit zal een beetje vrouw daar echt niet wakker van liggen. Maar lig jij er wakker van als een vrouw groter is dan jij bent?

en
Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.
pi_117667486
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
dus.. jullie weten allemaal over het meisje en mij waar ik mee 'bezig' was maar niks werd en toch goed ging als vrienden.. echter gaat het sinds 1.5 week echt klotentussen ons.. wel op een dubbelzijdige manier.

ze smst mij bijvoorbeeld in de ochtend, voor ze na school gaat, soms zodra ze klaar is en eigenlijk altijd voor ze gaat slapen. echter doet ze ongeintresseerd sinds een 1.5 week. gister kreeg ik te horen dat mijn contract werd verlengt en daar had ik haar ook over verteld tegen haar over de kleine kans dat dat doorging, dus ik had haar met het goede nieuws gesmst zoals vrienden doen; geen reactie. savonds op fb zei ze dat ze was aangenomen op haar stage. ik reageerde er kortaf op( ik geef wat ik krijg..) en ze reageerde met ' is dat alles..?' natuurlijk akan je een smsje niet hebben gelezen, maar toen ik vroeg of ze me smsje had gehad antwoorde ze met ' oh ja hoor' verder ook geen echt antwoord erop. kreeg dus te horen dat ze niet de tijd heeft om op alles te reageren ( als je om iemand geeft op wat voor manier maak je wel tijd voor hun vrij. ) en zo zijn er meer van dit soort dingen. daarnet op facebook was ze online dus ik dacht ik ga lekker met der praten, dus ik praattee heel vrolijk na der, kreeg reacties met telkens 1 woord terug; hoi . ja . klopt.
toen ik vroeg of er iets aan de hand was zei ze dat er niks is. dat ik alleen maar denk dat ze kortaf doet, ik alleen boos op der ben, enze weer wilt dat het weer normaal word.. maar ze kruipt zelf in de slachtofferrol en geeft mij de schuld zonder te zeggen wat er is? of is dit vrouwen logica?

ik heb haar daarna een smsje gestuurd dat we dit zo snel mogelijk moeten uitpraten in het echt, dat het me niet uitmaakte wanneer we dat deden, als we het maar deden. nu wachten op antwoord.

het enige wat ik zou kunnen bedenken waarom ze zo doet is dat ik haar 1.5 week geleden heb gezegt dat ik dacht iets voor haar te voelen, toen zei ze dat het niet wederzijds was en sindsdien niet meer over gepraat.

maar als ik zo een smsjemkrijg met ' ik wil nietnpraten ' oid, dan is het beter om contact maar te stoppen he? als ze om me zou geven als vriend zou ze dat zelf ook echt willen denk ik..
Hoe oud ben jij eigenlijk en hoe oud is dit meisje?!
pi_117667534
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik ben bijna 19, zij bijna 18
pi_117667555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef bossie1986 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn.. Nee! Ik vind dat er een ''klik'' moet zijn tussen twee mensen... Maar het maakt je soms wel bang dat je mensen treft die weer hetzelfde over je denken en je weer gaan afkeuren om je uiterlijk en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Tja als mensen vallen over je lengte is dat dus niet de persoon voor jou. Zo simpel ligt het toch? Je moet elkaar accepteren zoals je bent gebeurt dat niet zit er iets niet goed en is de echte klik er toch ook niet? Ongeacht of dat over je lengte haarkleur gewicht of iets dergelijks gaat.
pi_117667598
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik ben bijna 19, zij bijna 18
Ik denk dat ik er persoonlijk geen aandacht meer aan zou besteden jullie gaan met elkaar om alsof je 12/13 bent. Je bent volwassen! Pak als je het nog een kans wilt geven je telefoon en bel elkaar ipv smsjes of facebook gedoe.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:53:16 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117667735
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik vind mijn posts meestal wel vrij oke maar toch denk ik op zo'n moment als dit waarom heb ik deze belangrijke vraag nou juist weer niet gesteld terwijl het best erg belangrijk kan zijn inderdaad :')
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')