Heb je het nou tegen mij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
voor een loike friending is altijd ruimte
maar goed, tot die tijd fappen en hosselen jongen!
Ja en wie het horen wil.quote:
Okee dan weet ik dat.quote:
Geen probleem. Als je meer wil weten dan kun je me PM'en knaap.quote:
Nee hoor gaat prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geen probleem. Als je meer wil weten dan kun je me PM'en knaap.
Fouten maken is ook belangrijk.quote:
Ja dat weet ik een groot denker sprak ooit "iedere fout is een les" met een grote denker bedoel ik mezelf en met ooit 2 minuten geleden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Fouten maken is ook belangrijk.
Wijze woorden heloef-San.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik een groot denker sprak ooit "iedere fout is een les" met een grote denker bedoel ik mezelf en met ooit 2 minuten geleden.
Dat hoor ik wel vaker Beta.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik kan je niets meer leren heloef-San. Je wijsheid verlicht de wereld als duizend zonnen. Ga nu, en vaar uit als een garnaalvissersboot.
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.
Bullshit man. Niks is onoverkomelijk. De reden dat mannen zo geobsedeerd zijn door uiterlijk is omdat het een makkelijk excuus is om niet succesvol te zijn met vrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 06:20 schreef editoor het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee, dat de doorsnee vrouw op mannen valt, die langer zijn als zij zelf. Dat geldt net zo goed dat vrouwen liever mannen willen die ouder zijn als zij zelf. Probeer dus altijd te onderzoeken hoe zij hier tegenover staan, zodat je niet voor verrassingen kom te staan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen, ik vind stappen en feestjes hartstikke tof. Maar qua versieren kom ik er totaal niet tot mijn recht.
Hoeveel mannen zie je nou daadwerkelijk op vrouwen afstappen tijdens het uitgaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.
In het begin dacht ik ook dat overdag random vrouwen aanspreken op straat echt niks voor mij was, maar na een paar dagen ging het gewoon 10 x beter en had ik er plezier in. Het is gewoon een kwestie van actie nemen, en volhouden. Ga dus jaar lang 2 x per week 5 vrouwen aanspreken, Dan mag je daarna de conclusie trekken dat het ''niks voor jou'' is.
Als ik jou was zou ik er niet steeds over beginnen, anders wordt het zo'n groot punt. Maar praat ff over iets anders luchtigs. Anders denkt ze vantevoren 'heb je hem weer met zn wkjefrksfls' al voordat je maar 1 woord typed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
dus. vandaag was ze weer op fb dus ik had weer gesprek met der. ik vroeg der waarom we niet uitpraten in het echt,mzei ze dat ze ' haar eigen kracht niet kent en ze op dit moment zo boos is op me dat ze dat niet wilt aandoen ' daarvoor zei ze dat we' afstand moeten houden '
als je dat na 1 ruzie al zegt, was dit alles dan niks.. ze is deze middag bij een vriendin en ze zei dat we vanavond verder praatte.. verderweetik miet wat iik heb foutgedaan bij der oid, heb gezegt dat ze derhart moest luchten maar toen ging ze weg
80% van de mensen waar ik mee ga stappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel mannen zie je nou daadwerkelijk op vrouwen afstappen tijdens het uitgaan?
Het moet ook spontaan lopen en jezelf er niet in lopen forceren.
Het moet ook de gelegenheid zijn om een gesprek aan te knopen.
Hier moet je je balans in zien te vinden, dit heb ik voor mijzelf gevonden en ondervonden.
En het "perfecte" gesprek bestaat niet, gesprek komt altijd van 2 kanten.
Jij hebt die stap genomen dan is het ook aan haar wat zij er mee gaat doen.
Vrouwen spelen zelf ook een groot aandeel hierin mee, en niet alles bij jezelf neerleggen.
Ook al loopt het gesprek op niks uit? Maakt toch niet uit?
De kunst is om het niet op jezelf te gaan betrekken, als je dit wel doet neemt de onzekerheid alleen maar toe.
Begin met kleine stappen, misschien wel het allerbelangrijkste.
Ga een gesprek aanknopen waar je je vertrouwd voelt. Bij mij was dat de sportschool.
Als dit al te hoog gegrepen is, begin dan met het begroeten van een vrouw die je tegenkomt.
Het bovenstaande advies van Pope-of-Dope is goed bedoeld.
Maar toch meer voor in een ver gevorderd stadium.
Op een aantal gebieden heeft hij ook gewoon volkomen gelijkquote:
Zal best, alleen zijn insteek is heel anders dan de meeste mensen hier. De TT klopt niet volledig vind ik. Meeste mensen hier willen vooral een leuke en oprechte relatie. Versieren is bijzaak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Op een aantal gebieden heeft hij ook gewoon volkomen gelijk
2x per week 5 vrouwen aanspreken, waarom moet het gelijk weer zo extreem?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet de middenweg zoeken en niet gelijk teveel willen, dit werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, als jij denkt dat je op deze manier succesvol kan worden bij vrouwen moet je dat vooral doen, superrelaxt zelfs al zou je dat zonder hulp kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef justme1234 het volgende:
[..]
2x per week 5 vrouwen aanspreken, waarom moet het gelijk weer zo extreem?
Leg je lekkere druk op je schouders en resulteert dat je er voortdurend mee bezig bent.
Ik heb daar zelf helemaal geen zin in, ik doe het wanneer IK er zin in heb en anders niet.
Het loopt vanzelf en ga niet de boel lopen forceren en vind dat niemand dat moet doen.
Als ik op stap ga heb ik er heel vaak geen eens zin in, niet omdat ik het niet kan of wat dan ook.
Alleen heb er dan gewoon geen zin in. Dat moeten is nergens goed voor.
Tuurlijk is het goed om jezelf een zetje in de rug te geven, daarin kun je wel gaan overdrijven.
Prima om mensen advies te geven, doe het wel opbouwend en niet iemand direct de diepte in te gooien.
Dat zie ik eigenlijk heel simpel. Hoe meer vrouwen je aanspreekt, hoe groter de kans dat er eentje tussen zit die je oprecht tof vind. Je hoeft niet meteen te gaan sletten, je kan ook gewoon leren flirten, om vervolgens bij die ene er dan ook echt voor te gaan. Ik heb sinds ik hiermee begonnen ben (maandje terug, 2 weken actief) nog steeds niks geclosed, alleen 2 dates gehad. Dat is deels lafheid, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om sociaal bezig te zijn en met vreemde mensen te ouwehoeren. Ik merk nu al dat m'n (situationele) zelfvertrouwen omhoog gaat, en dat interacties soepeler lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal best, alleen zijn insteek is heel anders dan de meeste mensen hier. De TT klopt niet volledig vind ik. Meeste mensen hier willen vooral een leuke en oprechte relatie. Versieren is bijzaak.
En ja, versieren is wel handig om dan die ene leuke meid voor je te winnen, alleen het pad dat je moet doorlopen om dat versieren onder de knie te krijgen volgens Firefly staat lijnrecht tegenover het uiteindelijke doel.
Dilemma
Die tips van Firefly zijn er vooral op gericht om elke vrouw die je tegenkomt het bed in proberen te krijgen. En dat staat dus lijnrecht tegenover een relatie krijgen met die ene leuke meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk heel simpel. Hoe meer vrouwen je aanspreekt, hoe groter de kans dat er eentje tussen zit die je oprecht tof vind. Je hoeft niet meteen te gaan sletten, je kan ook gewoon leren flirten, om vervolgens bij die ene er dan ook echt voor te gaan. Ik heb sinds ik hiermee begonnen ben (maandje terug, 2 weken actief) nog steeds niks geclosed, alleen 2 dates gehad. Dat is deels lafheid, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om sociaal bezig te zijn en met vreemde mensen te ouwehoeren. Ik merk nu al dat m'n (situationele) zelfvertrouwen omhoog gaat, en dat interacties soepeler lopen
Wat bedoel je trouwens met 'lijnrecht tegenover staan'?
Het is wel iets anders, maar om nou te zeggen dat het 2 tegenovergestelde dingen zijn. Its all about attraction.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die tips van Firefly zijn er vooral op gericht om elke vrouw die je tegenkomt het bed in proberen te krijgen. En dat staat dus lijnrecht tegenover een relatie krijgen met die ene leuke meid.
Ik ben ongeveer 30 keer uit geweest, plus 6 dagen/nachten op een festival. Dacht je nou echt dat ik die conclusie na een avond trok?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je bent dus een keertje uitgeweest, je hebt niks aangesproken, en je bent erachter dat het niks voor jou is. Met deze mentaliteit ga je er echt komen. Denk je dat ook maar iemand in het begin zich al meteen 'thuis' voelt in het uitgaansleven? De eerste avonden ben je al blij als je een normaal gesprek gevoerd hebt. Maar door te blijven gaan en niet te zeiken kom je er vanzelf.
In het begin dacht ik ook dat overdag random vrouwen aanspreken op straat echt niks voor mij was, maar na een paar dagen ging het gewoon 10 x beter en had ik er plezier in. Het is gewoon een kwestie van actie nemen, en volhouden. Ga dus jaar lang 2 x per week 5 vrouwen aanspreken, Dan mag je daarna de conclusie trekken dat het ''niks voor jou'' is.
Het was toch al je 3e?...quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
Hahaha date faalde faliekantvertel later nog wel ga nu clubben
?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
en toen zei ze dat ze sijt had hoe zedeed.
Meerdere keren uitgegaan en niks aangesproken dan. Verder geldt bovenstaande nog volledig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 30 keer uit geweest, plus 6 dagen/nachten op een festival. Dacht je nou echt dat ik die conclusie na een avond trok?
Dat klopt, maar mijn enige punt is dat het aangeeft dat ik daar niet tot mijn recht kom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Meerdere keren uitgegaan en niks aangesproken dan. Verder geldt bovenstaande nog volledig.
Ok man. Toch wil ik je dit meegeven, probeer nieuwe dingen! In het begin vond ik daygame fucking eng en dacht ik dat het niks voor mij was Omdat ik toch doorgezet heb vind ik het nu wel leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mijn enige punt is dat het aangeeft dat ik daar niet tot mijn recht kom.
Dus doe ik het liever op andere plekken.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ok man. Toch wil ik je dit meegeven, probeer nieuwe dingen! In het begin vond ik daygame fucking eng en dacht ik dat het niks voor mij was Omdat ik toch doorgezet heb vind ik het nu wel leuk.
`quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was toch al je 3e?...
Vreemd dan....ben benieuwd naar het verhaal.
Foute conclusie ouwe, je hebt een meisje gevonden, haar zich tot je aangetrokken laten voelen. Zelfs al heb je het uiteindelijk verneukt, je hebt het een tijdje goed gedaan. Focus daar op, Sowieso is elke date gewoon ervaring opbouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
ach ik was ziekfucking veel keelpijn enz. Jammer maar helaasch. Had eigenlijk geeneens moeten afspreken
Nu is ze opeens mega kortaf en uit zichzelf reageert ze niet meer. Aka, kansen verspeeld. Boeiend ook, many more fishes in the sea
Vanavond gesprek met rgehad. Was niet leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Foute conclusie ouwe, je hebt een meisje gevonden, haar zich tot je aangetrokken laten voelen. Zelfs al heb je het uiteindelijk verneukt, je hebt het een tijdje goed gedaan. Focus daar op, Sowieso is elke date gewoon ervaring opbouwen.
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vanavond gesprek met rgehad. Was niet leuknja fuck dit. Story of my life. Eenszal ik relatie krijgen ipv scharrel
Dat ze verliefd op me is gevolgd door lul excuus. Duh ookquote:
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat ze verliefd op me is gevolgd door lul excuus. Duh ook
Iedereen is altijd verliefd op me gevolgd door zoiets..
Ik heb er iiggenoeg van.Bedankt voor de tips aan jullie heeft t niet gelegen
Uhm sorry?quote:
Ik snap mook niet maar tgaat niks worden daar komt t op neerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?
Volgens mij verpakt ze het mooier dan het is. Ze vindt hem gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:29 schreef Cassandra87 het volgende:
ik vat m niet. Of is ze verliefd maar, geen tijd, veel aan dr hoofd, blaat?
Ze begon r zelf over dus ik geloof rwel. Het is niet zo dat ik rvroeg en ik dit antwoord kreeg als smoes. Zal dus wel tweede zijn iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij verpakt ze het mooier dan het is. Ze vindt hem gewoon niet leuk genoeg.
of ze is heel vaag en dan kan je er beter ver uit de buurt blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |