ook dat halen ze niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
'Griekenland krijgt twee jaar uitstel voor herstelplan'
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Slechte zaak, maar was wel te verwachten, ik ben benieuwd wat voor smoezen Rutte en de Jager nu weer hebben.
Mja, ik vind het eigenlijk niet eens zo'n heel raar verhaal. Dat er vertaalmachines gebruikt worden lijkt mij vrij logisch gezien de enorme hoeveelheid documenten die uit Brussel komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je zou jezelf nog verbazen hoeveel hearsay onzin er wel word herhaald zonder dat er werkelijk aan fact-checking is gedaan.
*Gewetensvraag* Zou jij het vertellen aan vrienden/presentatie op school/groot evement herhalen? Omdat het zo mooi klinkt of zou je toch eerst fact-checking doen?
Alsof er juist tussen Nederland en Duitsland miljarden contant de geld over zou gaan. Dan hebben de Duitsers nog wel wat grenzen met een substantieel hoger risico te beveiligen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:32 schreef dvr het volgende:
Als we dan toch met onwaarschijnlijke verhalen bezig zijn:
Grote snelheidscontrole oostgrens
Nederlandse en Duitse politie gaat op 4000(?!) locaties in het grensgebied snelheidscontroles houden. Er zijn duizenden agenten bij betrokken.
Noem mij maar een complotdenker, maar dit gaat er bij mij niet in. Zo'n actie vergt onwaarschijnlijk veel mankracht en materieel terwijl het doel -terugdringen van snelheidsovertredingen in de grensstreek- dat nauwelijks rechtvaardigt. Toch? Ik vermoed dat ze in werkelijkheid aan het testen zijn, hoeveel inzet er nodig is om een x-aantal grensovergangen te controleren en een x-percentage auto's van de weg te kunnen plukken. Als Nederland of Duitsland (of allebei) uit de euro stapt, zal gedurende enige tijd intensieve grensbewaking nodig zijn om smokkel van contante euro's uit overblijvende eurolanden tegen te gaan.
De war on drugs wordt door de VS gevoerd, die zetten druk op andere landen om mee te doen met die waanzin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:08 schreef pberends het volgende:
Zolang de Mexicanen de War on Drugs maar niet naar ons exporteren.
Zo is dat gewoon legaliseren die handel, ik ga toch echt niet spuiten, al krijg ik het gratisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De war on drugs wordt door de VS gevoerd, die zetten druk op andere landen om mee te doen met die waanzin.
quote:Malaria returns to crisis-torn Greece
Global health bodies have issued warnings to travellers to the worst hit region in the south of the country, with fears that Athens could soon be affected. Austerity budgets have resulted in drastic cutbacks in municipal spraying schemes to combat mosquito borne diseases. In what is believed to be a first for Western Europe, Greece has experienced the first domestic cases of malaria since 1974.
Other mosquito-borne diseases that have slipped back into Greece include West Nile virus. Statistics show that there were 70 instances of mosquito borne diseases in Greece in the first nine months of the year. The vast majority were contracted abroad but more than ten per cent were caught within the country. The disease was recorded in seven regions across the country.
Scientists have warned that it is a matter of time until the disease spreads to the capital, Athens. Only eight of 56 districts around Athens undertook anti-mosquito spraying this year.
In de huidige vorm geeft zo'n oefening geen enkele aanstoot en wekt hij geen wantrouwen op. Maar er is geen enkele reden om te veronderstellen dat de resultaten alleen op de NL-D grens toepasbaar zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:00 schreef HiZ het volgende:
Alsof er juist tussen Nederland en Duitsland miljarden contant de geld over zou gaan. Dan hebben de Duitsers nog wel wat grenzen met een substantieel hoger risico te beveiligen.
Malaria in Griekenland.quote:
misschien is het een oefening als de landen uit de EU treden ?/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Alsof er juist tussen Nederland en Duitsland miljarden contant de geld over zou gaan. Dan hebben de Duitsers nog wel wat grenzen met een substantieel hoger risico te beveiligen.
Ik ga mee met het complotdenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef HD9 het volgende:
[..]
misschien is het een oefening als de landen uit de EU treden ?/
Dat mag wel, als het maar geen sigaretten, alcohol of drugs zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ga mee met het complotdenken.
Ik denk eerder dat er nu al veel Nederlanders in Duitsland shoppen en er gekeken wordt of er geen handeltjes ontstaan.
Wat dacht je van benzine?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef HD9 het volgende:
[..]
Dat mag wel, als het maar geen sigaretten, alcohol of drugs zijn
11% stijging?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef stinkie het volgende:
Er was ongeveer 3 weken terug een artikel (en ik kan het niet meer vinden, maar was ook op de radio) dat het met de 11% stijging van de BTW al vanaf Utrecht loont om bepaalde zaken in Duitsland te halen. Met de accijns verhoging op alcohol en tabel vanaf 1-1-2013 word dit alleen maar meer.
10.55 eigenlijk met wat afrondenquote:
ja, van 19 naar 21 is 10.55%. Niet 2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
11% stijging?
Je bedoelt 11% stijging van het percentage?
Ja, dat snap ik. Maar meestal ga je uit van de stijging van de prijs van het product. En die is 1,68% (ook geen 2).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, van 19 naar 21 is 10.55%. Niet 2
En dan mag je nu even uitleggen waarom de Duitsers er belang bij zouden hebben om dat in beeld te brengen voor landen die dan geen partner meer zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef dvr het volgende:
[..]
In de huidige vorm geeft zo'n oefening geen enkele aanstoot en wekt hij geen wantrouwen op. Maar er is geen enkele reden om te veronderstellen dat de resultaten alleen op de NL-D grens toepasbaar zijn.
Dan mag jij even teruggaan naar mijn eerste bericht, waarin ik dat al in de laatste zin vermeldde: Eurocrisis #62 - Waar bezuinigingen doorgaan tot de economie aantrektquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:54 schreef HiZ het volgende:
En dan mag je nu even uitleggen waarom de Duitsers er belang bij zouden hebben om dat in beeld te brengen voor landen die dan geen partner meer zijn?
Het terugwisselen naar NeuMarken zal slechts een paar weken duren, geen jarenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef HiZ het volgende:
Heb je binnen een paar dagen definitief geen probleem meer, in plaats van dat je jaren achter elkaar in de gaten moet houden of er niet een onverlaat is die eurobiljetten uit het zuiden probeert in te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |