binnen 10 sec nieuw topic, dus bullquote:
oud en uitgedroogd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Salatrel het volgende:
en dan nog het soort kut waar je niets aan hebt
quote:
quote:
.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Salatrel het volgende:
en dan nog het soort kut waar je niets aan hebt
helemaal uitpluizenquote:
daar heb ik een gif van, maar die post ik maar nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef remi1986 het volgende:
ik hou van kut, ik wil me hoofd erin stoppen
pussyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
daar heb ik een gif van, maar die post ik maar niet
Wie ben jij?quote:
dmquote:
Dit is vervelend hč, zeggen dat je iets kan doen, maar het vervolgens niet doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
daar heb ik een gif van, maar die post ik maar niet
valt wel mee eigenlijkquote:
ja no shitquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hallo, mijn naam is Steen. En ik ben een rappert.
die heb ik geloof ik wel een keer gezien, of die keer bij bnn dat hij hem helemaal fliptequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kent er iemand 'het leven van Steen'? Precieze naam ben ik kwijt maar man wat ik met vrienden gelachen toen we dat keken. Een trieste held die Steen![]()
quote:
100 naaktfoto's voor de kutpiraat.quote:
hele vrouwvriendelijke tekstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
100 naaktfoto's voor de kutpiraat.
Je bent zo mooi wanneer je gedrogeerd bent.
Die moet je eens als openingszin testen.quote:
dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogenquote:
ik ook .. 6 minuten nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogen
quote:
hoe komt een stuk van 5cm in je keelżquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutleven, net een stuk van 5 cm verband in mn keel gekomen, kokhalzend naar het ziekenhuis toe om het eraf te knippen
tja het is idd zo weer maandagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
tijd is maar relatief. Daar nog op letten
Je hebt wel meer centimeters in je keel gehad zonder te hoeven kokhalzen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutleven, net een stuk van 5 cm verband in mn keel gekomen, kokhalzend naar het ziekenhuis toe om het eraf te knippen
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter netquote:
ik heb geen idee wat ze heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De neusholte kom achter in de keel uit misschien?
Je hebt dus echt je neus verrotgesnoven?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter net__________ En ja het kan dus je keel in schuiven.
Nice Vas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter net__________ En ja het kan dus je keel in schuiven.
tja, zit niet 24/7 op fokquote:
had je danżquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben gister geopereerd wiseneus
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.quote:
Best kut volgens mij want regelmatig helpt het niet eens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.
Jawelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best kut volgens mij want regelmatig helpt het niet eens?Dacht ik tenminste ooit ergens gelezen te hebben.
Oh, valt mee inderdaad. Hopelijk niet nog een keer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel70-80% heeft er baat bij en bij sommigen moet het nog een keer gebeuren.
Heb je Eternal Sunshine of the Spotless Mind al binnen gehaald?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel70-80% heeft er baat bij en bij sommigen moet het nog een keer gebeuren.
Ja maar nog niet gekekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je Eternal Sunshine of the Spotless Mind al binnen gehaald?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogen
4EBE, deze:quote:
Ik stopte met lezen bij Ummet.quote:
Ik werd afgelopen woensdag op school gebeld welke maat regenjas en polo ik had.quote:
Dat schrok mij in eerste instantie ook af.quote:
kleiner dan s hebben ze niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd afgelopen woensdag op school gebeld welke maat regenjas en polo ik had.
S natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schrok mij in eerste instantie ook af.
Ummetquote:
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NLquote:
Joh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NL
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NL
Ik mag klein zijnquote:
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop dan
schouderta he want kleine wijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop dan
Mowah.. klein maar lompquote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?![]()
Ik heb een keer klem gezeten in een steegje met een steigerende fiets en wat ik ook deed ik kreeg hem niet naar beneden
Mijn MI is compleetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]heb ik ook een keer gehad toen ik nog folder liep. Zo eigenwijs was ik en pleurde teveel folders in die tassen. Daar lag ik dan op de stoep
.
quote:
quote:
Dat zou wat zijn ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter dan een stoel in het toilet.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je seks nodig? Wil je uit elkaar gescheurd worden? Gillend klaarkomen? Squirten?
Zoenen met jou.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je seks nodig? Wil je uit elkaar gescheurd worden? Gillend klaarkomen? Squirten?
Je klinkt verrast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
Het blijft angstvallig stil. Vas zal wel haar maaginhoud eruit aan 't gooien zijn.
Een centimetertje te veel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
Het blijft angstvallig stil. Vas zal wel haar maaginhoud eruit aan 't gooien zijn.
Waar was je, we hebben je al opgegeven bij opsporing verzocht.quote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
Ik was in Ierland, ben mijn baan kwijt en ben nu bezig met verhuizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar was je, we hebben je al opgegeven bij opsporing verzocht.
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was in Ierland, ben mijn baan kwijt en ben nu bezig met verhuizen.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is iets voor een film.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt best extreem. Waarom was je in Ierland, waarom ben je je baan kwijt en waarom ga je verhuizen?quote:
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt best extreem. Waarom was je in Ierland, waarom ben je je baan kwijt en waarom ga je verhuizen?
Waar ga je wonen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.
Welk bedrijf en welke functie? Kun je nu klokkenluiden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.
Uitgeverij met vier man personeel, grafisch vormgever en bullshitoplosser.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk bedrijf en welke functie? Kun je nu klokkenluiden?
Ik. Tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Zosk het volgende:
Inderdaad, wat Fas zegt. Wie is de gelukkige?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ga weer even wat meubels verplaatsen en zo. Jullie zien me wel weer.
FOK!sociale controlequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
Doei hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
Haha, vind je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je was nog nooit zo makkelijk, ze heeft je echt goed afgericht he?
Maak er een topic over, doei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:21 schreef PoisonPrince het volgende:
Hallo.Ik kan gewoon niet wegblijven van deze site.
![]()
![]()
!
Beter dan met jou lijkt me?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
Eerst even een guin, het is goed met jullie.
Een scherpe conclusie, mijn beste Watson.quote:
En wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een scherpe conclusie, mijn beste Watson.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie wel, ik rol wel weer ergens in.
An Inch Too Far.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zo, geďnspireerd door jouw woorden heb ik net een hoop onzin getyped.
ok ok grgrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
An Inch Too Far.
Based on real events.
Inderdaad, echt een goed topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef PoisonPrince het volgende:
Jammer want het was een Kwaliteits topic.
Vind ik ook, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zeker weten.Dat kan ook niet anders als het door mij geschreven is.
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef PoisonPrince het volgende:
Jammer want het was een Kwaliteits topic.
Ik ook, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:
Pertinent niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, laat daar geen twijfel over bestaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.
Ik voel mij niet aangesproken, ben een Charlie die op een vissersboot werkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf beter dan die bčta's die iets met economie doen.
Oh shit, dat is héél erg mannelijk. Je bent een alpha, absoluut!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]! pfff zodat het voor lui als jij te begrijpen is, maarja biologie in utrecht als je het zo graag wilt weten
Zeker wel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh shit, dat is héél erg mannelijk. Je bent een alpha, absoluut!
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ben een Charlie die op een vissersboot werkt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Rawberry het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hater.
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.quote:
Geen wc-papier hebben en dan een boterham gebruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.
Ik ga eens even kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.
De mutantenquote strijkt alweer.quote:
Nee maar ooit zet ik je op de foto en post ik je in KLB SC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hey, heb je mijn tweelingbroer nog gespot?
Heeyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.
Doen! Ik weet toch dat jij iemand anders ziet dan mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar ooit zet ik je op de foto en post ik je in KLB SC.
Als straf.
We zitten in de ghetto van FOK!quote:
ja moet je niet gaan huilen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doen! Ik weet toch dat jij iemand anders ziet dan mij.
Zo'n topic neem je toch ook niet serieus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.
Nou nou. Ik heb je al getraceerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Huilen omdat iemand anders zijn foto hier komt te staan? Nee hoor.
Nu is het wachten tot Piye gay wordtquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen subtiele hint, hier mag het dus.
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n topic neem je toch ook niet serieus?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.
En dan wil jij zeker kijken, ik zie wel wat je doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Piye gay wordt
Ga jij er nou ook nog is serieus op in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zo, geďnspireerd door jouw woorden heb ik net een hoop onzin getyped.
Wtf??!!quote:
hoe wil je erop staan met je voor of achterkant? of een van je zijkanten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan maak volgende week een foto van mij alsjeblieft.
Jammer, open een nieuwe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het mocht niet meer in dat topic.
jijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.
Ja, zo ben ik geboren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ga jij er nou ook nog is serieus op in?
Ik open er wel eentje over handen.quote:
Pics zijn goed genoeg hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan wil jij zeker kijken, ik zie wel wat je doet.
quote:
Stik godverdomme in die stik handen van wie dan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik open er wel eentje over handen.
Ja graag weer eens een topic van jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik open er wel eentje over handen.
Dat mag jij zelf bepalen. Lief hč?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoe wil je erop staan met je voor of achterkant? of een van je zijkanten.
De camera kan ik nooit fatsoenlijk stilhouden.quote:
Ja wel lief,maar je wilt toch niet me slechte kant op FOK! staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat mag jij zelf bepalen. Lief hč?
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stik godverdomme in die stik handen van wie dan ook.
Oh dat mag eigenlijk niet hč.![]()
Ik neem het terug.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zit het nu eenmaal in elkaar, vreemdeling.
Dat hoor ik dan weer niet vaker, vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, he.
Het zal me een worst wezen van welke kant je foto's van die onbekende gaat maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel lief,maar je wilt toch niet me slechte kant op FOK! staan.
Tril je zo erg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De camera kan ik nooit fatsoenlijk stilhouden.
Nee, er zit geen handvat of zo op en dan moet je maar zien hoe je dat gaat doen.quote:
Anders maak ik ze wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er zit geen handvat of zo op en dan moet je maar zien hoe je dat gaat doen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zit het nu eenmaal in elkaar, vreemdeling.
brutaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen van welke kant je foto's van die onbekende gaat maken.
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Anders maak ik ze wel.
Hoelang ben jij nou? Meloewa zei dat je klein was.
1.74.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Anders maak ik ze wel.
Hoelang ben jij nou? Meloewa zei dat je klein was.
Wow.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinneren
quote:
Sorry voor mijn lengte obsessie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Jij bent 1.60 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent inderdaad kleinquote:
Dafuq man, lekker stalken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lange jannen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hč.
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?
[..]
Je bent inderdaad klein
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ging voor iets anders positiefs, maar dat kan ook.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hč.
En dan knap je af als het een bepaalde lengte is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom wel
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?quote:
Je zou niet willen weten wat voor ideeën ik heb om een staat te leiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede argumenten. Je zou de politiek in moeten gaan.
Heb ik ook man. Die van mij is bijna inwendig. Dat krijg je als je groot bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben niet klein dus ik heb wel een kleine piemel.
Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?
Praktijk > theorie.quote:
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan knap je af als het een bepaalde lengte is?
Heb jij er al mee leren leven?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik ook man. Die van mij is bijna inwendig. Dat krijg je als je groot bent.
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Je zou niet willen weten wat voor ideeën ik heb om een staat te leiden.![]()
Maarja, ik zou liever als gitarist door het leven gaan.
Hahaha, Meloewa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Needat niet. Maar dan vergelijk mijn eigen lengte met die persoon of ik ook wel echt een 1,60m ben.
Haha, oké. 1.60m is groot genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Needat niet. Maar dan vergelijk mijn eigen lengte met die persoon of ik ook wel echt een 1,60m ben.
Zulke valse noten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.
Nouja ik ken wel wat mannen die absoluut niet willen dat een vrouw langer is. En ik moet eerlijk toegeven (quote:
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Absoluut, ik moet het vooral van mijn prachtige innerlijk hebben.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?
Ja soms zeg een meisje dat ze 1,60m is en dan ben ik kleiner dan haar en dan voel ik me kutquote:
Op FOK! discussiëren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.
Zolang het maar leuke, aardige personen zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja ik ken wel wat mannen die absoluut niet willen dat een vrouw langer is. En ik moet eerlijk toegeven () dat wanneer ik iemand moet spreken waarvan ik weet dat hij kleiner is als ik ben (op hakken dan) dat ik dan geen hakken aandoe
Je moeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.
Nu zien we waarom lengte zo belangrijk is.quote:
Nee, maar ik ken wel Willem Kanon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Op FOK! discussiëren?Ken je Canon Rock?
Ja sorry dat ik zomaar kom binnenvallenquote:
gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zomaar kom binnenvallenMaar chai nodigde ons -soort van- uit.
Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel Willem Kanon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |