dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogenquote:
ik ook .. 6 minuten nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogen
quote:
hoe komt een stuk van 5cm in je keel¿quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutleven, net een stuk van 5 cm verband in mn keel gekomen, kokhalzend naar het ziekenhuis toe om het eraf te knippen
tja het is idd zo weer maandagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
tijd is maar relatief. Daar nog op letten
Je hebt wel meer centimeters in je keel gehad zonder te hoeven kokhalzen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutleven, net een stuk van 5 cm verband in mn keel gekomen, kokhalzend naar het ziekenhuis toe om het eraf te knippen
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter netquote:
ik heb geen idee wat ze heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De neusholte kom achter in de keel uit misschien?
Je hebt dus echt je neus verrotgesnoven?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter net__________ En ja het kan dus je keel in schuiven.
Nice Vas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zit 1 meter verband per neusgat/bijholte in zei de dokter net__________ En ja het kan dus je keel in schuiven.
tja, zit niet 24/7 op fokquote:
had je dan¿quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben gister geopereerd wiseneus
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.quote:
Best kut volgens mij want regelmatig helpt het niet eens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n bijholtes waren bijna dichtgegroeid en ik ben chronisch verkouden, dus de bijholtes zijn opengemaakt, zaten helemaal vol met slijm die er niet/amper uitkon.
Jawelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best kut volgens mij want regelmatig helpt het niet eens?Dacht ik tenminste ooit ergens gelezen te hebben.
Oh, valt mee inderdaad. Hopelijk niet nog een keer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel70-80% heeft er baat bij en bij sommigen moet het nog een keer gebeuren.
Heb je Eternal Sunshine of the Spotless Mind al binnen gehaald?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel70-80% heeft er baat bij en bij sommigen moet het nog een keer gebeuren.
Ja maar nog niet gekekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je Eternal Sunshine of the Spotless Mind al binnen gehaald?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn mensen die aftellen naar het moment dat ze naar huis mogen
4EBE, deze:quote:
Ik stopte met lezen bij Ummet.quote:
Ik werd afgelopen woensdag op school gebeld welke maat regenjas en polo ik had.quote:
Dat schrok mij in eerste instantie ook af.quote:
kleiner dan s hebben ze niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd afgelopen woensdag op school gebeld welke maat regenjas en polo ik had.
S natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schrok mij in eerste instantie ook af.
Ummetquote:
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NLquote:
Joh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NL
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niemand is zo klein als ik bij Post NL
Ik mag klein zijnquote:
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop dan
schouderta he want kleine wijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je fiets niet omvalt met die tassen erop dan
Mowah.. klein maar lompquote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?![]()
Ik heb een keer klem gezeten in een steegje met een steigerende fiets en wat ik ook deed ik kreeg hem niet naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |