quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
Het blijft angstvallig stil. Vas zal wel haar maaginhoud eruit aan 't gooien zijn.
Ik was in Ierland, ben mijn baan kwijt en ben nu bezig met verhuizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar was je, we hebben je al opgegeven bij opsporing verzocht.
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was in Ierland, ben mijn baan kwijt en ben nu bezig met verhuizen.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is iets voor een film.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt best extreem. Waarom was je in Ierland, waarom ben je je baan kwijt en waarom ga je verhuizen?quote:
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt best extreem. Waarom was je in Ierland, waarom ben je je baan kwijt en waarom ga je verhuizen?
Waar ga je wonen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.
Welk bedrijf en welke functie? Kun je nu klokkenluiden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd, dus gingen we er met een paar man naartoe, de verkoop bleef stagneren en ik was de laatste die erbij kwam en ik ga alweer het huis uit.
Uitgeverij met vier man personeel, grafisch vormgever en bullshitoplosser.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk bedrijf en welke functie? Kun je nu klokkenluiden?
Ik. Tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Zosk het volgende:
Inderdaad, wat Fas zegt. Wie is de gelukkige?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ga weer even wat meubels verplaatsen en zo. Jullie zien me wel weer.
FOK!sociale controlequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
Doei hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |