Ik ben niet zo goed in versierenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Versier dan een studente, lopen er zat rond in Leiden
Voer ze dronken danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in versieren
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
Maar je bent toch vooral mijn neger.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat jij niet versierd wordt door Sint.
True.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je bent toch vooral mijn neger.
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.
Ik wel een beetje maar toch nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehad met een neger.
Meer info graag, want dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseld
Ik ben beter in internethosselen
Ik ben alleen een neger voor heloef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar uur wachten, stuk ongeduld.quote:
Ik gok S_Oquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist.quote:
Ik weet dr naam niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
S_O?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op me
Negerin dan
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat wasquote:
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet dr naam niet meer
Daar gaan je mokkakindertjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
Ik doe ook trapsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
I look forward to it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Ik ga je vanavond ook zo aankijken met inclusief die peuk in mijn bek.
Dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.
Ja dat wist ik toen toch nog niet.quote:
Zat wel 30 seconden tussen.quote:
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJKquote:
BEN IK SOMS NIET GENOEG VOOR JE?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Doen wij ook, is geen excuusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Zou raken na 8 bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe ook traps
[ afbeelding ]
GAAN WE ZO DOEN?quote:
Wat gaan we doen?quote:
Zou raken na aangeboden op presenteerblaadje.quote:
Meeten, ja toch.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou raken na aangeboden op presenteerblaadje.
Wat een vuige slet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien heeft ze al een ander
Nope, hoezo?quote:
Meeten!quote:
We hebben niks gehoord hoor, jij mooie casanova.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook maar ik wilde mijn bad-boy hard to get rep niet naar de maan helpen.
Je zou die trap raken na 8 bier, dus misschien bi je weet nooit hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een vuige slet.
[..]
Nope, hoezo?
WIJ GAAN HARD, WIJ GAAN LEKKER, WIJ GAAN LOS JA WE DOEN HET ALLEMAALquote:
Die trap?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou die trap raken na 8 bier, dus misschien bi je weet nooit he
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben niks gehoord hoor, jij mooie casanova.
Het is een trap/crossdresserquote:
quote:A man who dresses like a woman and is somewhat feminine in appearance. Could almost be mistaken for a woman until you are in the bedroom with one. Watch out for these types, they are usually afraid to get intimate because you might discover their little 'secret', but sooner or later you find out the truth!
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een trap/crossdresser
True that.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.
Ik dacht dat het een chick was die zich jongensachtig kleedde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een trap/crossdresser
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.
Dat voorbeeld is helemaal niet representatief. Ik ben 100x heter dan dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse untraps
QFTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is helemaal niet representatief. Ik ben 100x heter dan dat.
Oké vertel wat meer over jezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse untraps
Hou hem tegen! Je hebt hem nog nodig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.
Vanavond zul je het allemaal zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké vertel wat meer over jezelf
100 maar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan heel leuk staan.quote:
Dan zie je er zo uit:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.
Ik ben erg bescheiden.quote:
Hosselgids is wel iets wat ik heb toegepast vroegerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm is Fok! een beetje stuk? Quoten lijkt niet te werken :S
Wou sint quoten en vragen of die hosselgids dan imaginair is.
Ik wil hem niet meer gebruiken na het zien van dat mens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou hem tegen! Je hebt hem nog nodig.
Who knows.quote:
Nah, ik heb liever lang haarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan heel leuk staan.
Maar dat is slechts in 1 van de 10 gevallen zo.
Niet zo slijmen bij heloefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar als hij niet fokt heeft hij geen doel meer in z'n levenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
Heloef is gewoon een grote (te) amicale baas.
Niet fokken met hem
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij niet fokt heeft hij geen doel meer in z'n leven
Kies dan Bill Gates qua poen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.
Neuken
Geen kinderen krijgen door het neuken
Niet trouwen
Net zoveel geld verdienen als Edwin Evers
Ik heb ook doelen in m'n leven. Ik weet ze alleen nog niet helemaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.
Neuken
Geen kinderen krijgen door het neuken
Niet trouwen
Net zoveel geld verdienen als Edwin Evers
Das wel erg rijk, die gozer is zo rijk dat als hij een 1000tje op de grond ziet liggen, het voor hem niet de moeite waard is om dat op te rapenquote:
Ik wil ook niet trouwen. Ook niet samenwonen btw. In elk geval voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil absoluut niet trouwen, maar fiscaal partnerschap lijkt me wel gezellig.
Hiermee krijg ik vast wel een unbanquote:I asked for a rar that was circulating on /b/, about a girl about 16 yo (don't know for sure but surely not much younger) with her own facebook pictures. It didn't contain any nudity except one bikinipic she posted herself on facebook. It wasn't even banned from facebook so I don't get how this should be CP. I'm 100% sure I never posted or requested any real CP. If these facebook pics were considered CP I won't post or request any in the future. I just really miss 4chan.
regards
Ik zou eerst iemand moeten tegenkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil ook niet trouwen. Ook niet samenwonen btw. In elk geval voorlopig nog niet.
Ja maar die is geen DJ, dus ik wil zoveel mogelijk geld verdienen met het maken van radio.quote:
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou eerst iemand moeten tegenkomen
En ik ben zo kansloos kieskeurig dat ik gewoon weet dat de kans dat ik de ware tegenkom heel klein is. Ze moet mij immers ook nog zien zitten
Gast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee krijg ik vast wel een unban
Das heel netjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die is geen DJ, dus ik wil zoveel mogelijk geld verdienen met het maken van radio.
En de heer Evers strijkt die 3.000.000 eurie per jaar op.
Wel zonde dat ik meer dan de helft dan zou moeten afstaan aan Minister Big Mac.quote:
uhm...tsja. Succes dan maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar echt de kans is klein. En die paar keer dat ik echt verliefd was ging of een vriend van me er met haar vandoor of werd het niks. "Happy" single fo life.quote:
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel zonde dat ik meer dan de helft dan zou moeten afstaan aan Minister Big Mac.
Van 1,3 miljoen euro? Moet lukken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!![]()
Kan je prima van leven, toch?
Ik ben geen pedoquote:
Haha, jij vroeg om CP.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker opquote:
Haha jij wil 4jarige sletjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
Pics plzquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
D'r naam begon met een russische letter dus ik kan dr niet meer vinden op fbquote:
Zullen we afspreken om ervaringen uit te wisselen?quote:
quote:
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programmaquote:
Geweldig programma ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtfquote:
Die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtf
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.quote:
Ik heb hem al gevonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.
ja diequote:
Ik ga ook zo kort hoor, maar voor mij kost het geen geld...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik weet niet meer of ik wel zou gaan
Stel ik ben er om half 9, dan moet ik de trein om 22:52 alweer terug hebben, of de nacht doorhalen tot 5 uur 's ochtends
Hmm, ik moet nog een half uurtje langer als jij (Apeldoorn). Ik denk alleen dat ik half 9 niet eens haal, ben pas om 6 uur thuis, dan nog eten douchen enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo kort hoor, maar voor mij kost het geen geld...
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uitquote:
Jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf vanavond toch maar thuis, geen zin in haasten enzo
Next time better
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf vanavond toch maar thuis, geen zin in haasten enzo
Next time better
Ja, dat is minder. Wellicht een volgende meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu
Ik zit langer in de trein dan dat ik er kan zijn.
Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is minder. Wellicht een volgende meet
Hehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dank
Gaat wel lukken. Alleen weer een beetje de zenuwen, maar das normaal voor mij
ze vreten je niet op hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dank
Gaat wel lukken. Alleen weer een beetje de zenuwen, maar das normaal voor mij
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uit
Maar die gast doet zijn stem wel geweldig na.
Of ze zetten alleen meisjes in, misschien als je ook van die nep-kleine jongetjes in zet dat er ook vrouwenpedo's komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon niet
Kan 't filmpje niet zien, daarvoor moet ik inloggen en ben m'n inlog kwijt -_-quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uit
Maar die gast doet zijn stem wel geweldig na.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon niet
ik kom altijd geld tekort als ik wil reizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ben altijd zenuwachtig als ik moet reizen
Ze hadden ook nep-kleine jongentjes volgens mij maar daar kwamen homo's op af. je hoort ook wel eens dat een lerares een (mannelijke) leerling misbruikt toch, dan hoor je ineens iedereen 'nice', goed geregeld die 13jarige jongen enzquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ze zetten alleen meisjes in, misschien als je ook van die nep-kleine jongetjes in zet dat er ook vrouwenpedo's komen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hadden ook nep-kleine jongentjes volgens mij maar daar kwamen homo's op af. je hoort ook wel eens dat een lerares een (mannelijke) leerling misbruikt toch, dan hoor je ineens iedereen 'nice', goed geregeld die 13jarige jongen enz
Zal ik niet bij zijnquote:
die had ik een uur geleden alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
moet je ook een verfrissende douche nemen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef PeuRac het volgende:
Wamachine is traag![]()
En ik haat mijn toetsenbord
Ik vond die naald al erg genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed schatje.. haha
![]()
Wil je mn blauwe plek zien om het goed te maken?
16:28 hier.quote:
Deze denkwijze is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar flips![]()
![]()
Als ze jou niet wil wil ze mij misschien wel![]()
Iedereen wil in Flips haar broekje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar flips![]()
![]()
Als ze jou niet wil wil ze mij misschien wel![]()
Zou ze niet bij jou blijven slapen origineel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen wil in Flips haar broekje.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ze niet bij jou blijven slapen origineel?
Mwah, anderen hebben prioriteit wat dat betreft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen wil in Flips haar broekje.
Waar is het uberhaubt? In Leiden, maar waar in Leiden.quote:
Voor jou of voor mij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, anderen hebben prioriteit wat dat betreft.![]()
![]()
Ik hoorde het vanmiddag op hetzelfde moment als jij. Hier in dit topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ze heeft morgen al plannen ofzo?
Of je hebt gewoon niets gehoord?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds immens veel zijn.
www.buienradar.nlquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Wat voor weer is het vanavond? Pak weer of regen?
Voor mij ga ik even van uit.quote:
Bij de komende 24 uur lijk ik rond 12 uur vanavond dikke regen te zien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
EDIT: Droog zo te zien.
Lijkt droog te blijven, maar ik durf niet al te nette kleertjes aan te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Wat voor weer is het vanavond? Pak weer of regen?
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen niet aan de alwetende kaneel vragen.
Denken dat je kaneel van me af kan pakken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit je toch binnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de komende 24 uur lijk ik rond 12 uur vanavond dikke regen te zien?
Ik heb mijn handen vol aan jou ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat je kaneel van me af kan pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see about that.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mijn behoefte om veel fok!kers tegelijkertijd te zien is afwezig.quote:
Dat is wat uurtjes later. Nog steeds regen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar rond 3/4 zal ik toch naar huis moeten.
Meet in utrecht met alleen leuke fokkers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn behoefte om veel fok!kers tegelijkertijd te zien is afwezig.
een op een niet, mits vrouwelijk.
jep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat uurtjes later. Nog steeds regen dan?
Nee, ik kom ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Meet in utrecht met alleen leuke fokkers?![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft niet in Flips haar broekje?
te ver weg. en fokkers is meervoud.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Meet in utrecht met alleen leuke fokkers?![]()
Geen pak dus.quote:
Heb ineens zin om in pak te komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen pak dus.
Ik kom ook niet netjes hoor, dus niet te fancy kleden jullie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen in pak.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
vrouwen op hoge hakken.
En korte rokjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]Bluf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
vrouwen op hoge hakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dus![]()
Dan moet ik altijd denken aan secretaresses en moeder is/was een secretaresse.quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ok kort rokje danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd denken aan secretaresses en moeder is/was een secretaresse.Zo wel goed?
dus![]()
als evie en ik gaan daten gaat ze ook een rokje met hakken dragen zei ze.quote:![]()
anyway f00d. adiosss.![]()
![]()
alsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
als evie en ik gaan daten gaat ze ook een rokje met hakken dragen zei ze.![]()
anyway f00d. adiosss.![]()
dus![]()
Ik kan daar mee leven.quote:C'est la vie
Teh horrorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen met een hoedje
C'est la vie
![]()
Al is deze zo lekker dat je het hoedje gewoon automatisch wegdenkt.C'est la vie
Bolle neus/lippen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Al is deze zo lekker dat je het hoedje gewoon automatisch wegdenkt.![]()
Dikke pijplippen mang, stel je eens voor het genot als die zich om je 30cm+ gehaktstaaf sluiten.quote:
Those lips where made for blowjobs.C'est la vie
In haar vorige leven was ze een clown.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke pijplippen mang, stel je eens voor het genot als die zich om je 30cm+ gehaktstaaf sluiten.
Those lips where made for blowjobs.
Ze was maar een clown... In het wit en in't rood.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ja met zulke prietpraat krijg je nooit kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke pijplippen mang, stel je eens voor het genot als die zich om je 30cm+ gehaktstaaf sluiten.
Those lips where made for blowjobs.:')![]()
Waarom plaats je chubby lichaam op het internet.![]()
![]()
SPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
![]()
Toch maar niet aangekliktSPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaamSPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Mijn e-penis steigert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
In haar vorige leven was ze een clown.
Ze was maar een clown... In het wit en in't rood.I don't care anymore.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja met zulke prietpraat krijg je nooit kutC'est la vie
![]()
Zou haar raken.SPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True story, prima lichaam hoor.![]()
Broeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaamMet jou kan ik praten.
![]()
![]()
Ik probeerde gewoon een discussie uit te lokken, is gelukt dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaam
Maar nee lelijk niet echt, maar ik heb nu het idee dat ze nog wat dikker is dan mij. Dat is wel jammer.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik verwachtte echt een enorme walvisquote:
Gewoon een normaal lekker buikie
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Maak je geen zorgen, jij bent dikkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon een discussie uit te lokken, is gelukt dus.
Maar nee lelijk niet echt, maar ik heb nu het idee dat ze nog wat dikker is dan mij. Dat is wel jammer.:')![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij bent dikkerC'est la vie
Nee het zit anders, bij haar zie je dat het heel mooi verspreid is rond haar middel en heupen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wow hoeveel ben je afgevallen dan?
Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht gok ik, alleen het is allemaal vast geplakt op mijn buik en mijn borst.
Dus zo.C'est la vie
Gewicht is niet de goede term, vetpercentage eerder.C'est la vie
Ja wij zijn mensen, scherpe constatering.quote:C'est la vie
Dacht dat je een chimpansee wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wij zijn mensen, scherpe constatering.
Hmz zal ik wel of niet naar de meet?![]()
![]()
dus![]()
Waarom kondig je dat nou aan man.quote:
C'est la vie
Ik ben er, duh. Dat je er nog over moet na denken zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat je een chimpansee was
![]()
C'est la vie
Ben jij zo leuk dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er, duh. Dat je er nog over moet na denken zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zo leuk dan?
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Als je me wil zien, kom je maar naar de meet.quote:
C'est la vie
maar dan weet ik toch niet of ik wel naar de meet wil voordat ik naar de meet benquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me wil zien, kom je maar naar de meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Jawel, want de nieuwsgierigheid in jou wil die geweldige jongen die ik ben zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
maar dan weet ik toch niet of ik wel naar de meet wil voordat ik naar de meet benC'est la vie
zie edit <--quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, want de nieuwsgierigheid in jou wil die geweldige jongen die ik ben zien.dus![]()
Weet ik niet?quote:die foto die hij plaatste.. nee doelde niet op jullie onderlinge gesprekje
we dan![]()
Wat een racistische kutopmerking.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat je een chimpansee was
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee ik kwam het per ongeluk tegen op Tumblr.quote:C'est la vie
Oke grappig. Ik kom dit soort dingen altijd tegen op Tumblrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik kwam het per ongeluk tegen op Tumblr.
http://palvinbarbara.tumblr.comwe dan![]()
quote:whaha gekkie!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een racistische kutopmerking.was niet racistisch bedoelt
O Heeft heloef een lekker kleurtje?
dus![]()
Hier moet je zijn:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:15 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand waar ik moet zijn in Leiden?
Zo ja stuur maar een dm.
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
Aanvang 20:00![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:15 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand waar ik moet zijn in Leiden?
Zo ja stuur maar een dm.ik doe mee.. verveelmodus straks
dus![]()
Thnx.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier moet je zijn:
Aanvang 20:00![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van de zenuwen
Irritant is datkomt wel goed misschien kom ik ook
kan je lekker zenuwachtiger op worden
dus![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed misschien kom ik ook
kan je lekker zenuwachtiger op worden
![]()
![]()
sjah misschien toch maar invallen voor de mensen die onlangs zalm van de appie hebben gegeten he?!quote:
dus![]()
Hey dawgEn de rest natuurlijk
Hoest hier?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
koud kutweer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
Hey dawgEn de rest natuurlijk
Hoest hier?
verder wel relax, evie en ik gaan daten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zoveel gegeten dat ik geen seks meer wilde, zwaar leven.
C'est la vie
Nog steeds 30 graden hier, je probleem kan zo opgelost wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
koud kutweer.
verder wel relax, evie en ik gaan daten.![]()
Daten?Kusjekroel of ontvlambaar batsen?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
uhu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds 30 graden hier, je probleem kan zo opgelost worden![]()
Daten?Kusjekroel of ontvlambaar batsen?
ligt aan evie. ze weet het nog niet.![]()
![]()
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe heet de kroeg ook al weer?![]()
Duke of Ozquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe heet de kroeg ook al weer?C'est la vie
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
koud kutweer.
verder wel relax, evie en ik gaan daten.the lady heeft daar heel geen ja op gezegd
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu.
ligt aan evie. ze weet het nog niet.
dus![]()
nou, ladyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]the lady heeft daar heel geen ja op gezegd
[..], bij deze.
![]()
![]()
Raar wijfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu.
ligt aan evie. ze weet het nog niet.
Jullie gaan allen meeten en zulks vanavond? Veel plezier!Aut viam inveniam, aut faciam
Als je het wel had kunnen ruiken over teh interwebzz: helemaal raar wijfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]Hij verzint iets.. hoe kan ik dat nu ruiken?!
![]()
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn energie komt weer iets op gang, zo nog een energydrink op het station en het is hosselen geblazen in leiden:')![]()
Hosselen? In het gezelschap van Fok!kers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn energie komt weer iets op gang, zo nog een energydrink op het station en het is hosselen geblazen in leiden
Goed om te weten waar het is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
signatuurloossinterklaaskapoentje
![]()
Fokkers hosselenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosselen? In het gezelschap van Fok!kers?:')![]()
Dank.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Jullie gaan allen meeten en zulks vanavond? Veel plezier!C'est la vie
eerst je neus snuiten. dan je hakken en rokje aantrekken en hop, op de trein naar helmond. ik zal vast thee zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]Hij verzint iets.. hoe kan ik dat nu ruiken?!
![]()
![]()
We gaan dan joelen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosselen? In het gezelschap van Fok!kers?
Deden we ook toen Watertornado werd aangerand.![]()
"WT NEE VLUCHT NU HET NOG KAN'C'est la vie
We zijn er al eens geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Goed om te weten waar het is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
That sounds like dangerous shit. Bring a bowie knife and a compass.quote:Graag gedaanquote:Hossel een paar mooie vrouwen voor me, wil je? Make us all proud.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: