In haar vorige leven was ze een clown.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke pijplippen mang, stel je eens voor het genot als die zich om je 30cm+ gehaktstaaf sluiten.
Those lips where made for blowjobs.
ja met zulke prietpraat krijg je nooit kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke pijplippen mang, stel je eens voor het genot als die zich om je 30cm+ gehaktstaaf sluiten.
Those lips where made for blowjobs.
SPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
Waarom plaats je chubby lichaam op het internet.![]()
![]()
Toch maar niet aangekliktSPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaamSPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Mijn e-penis steigert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
In haar vorige leven was ze een clown.
Ze was maar een clown... In het wit en in't rood.
I don't care anymore.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja met zulke prietpraat krijg je nooit kut
![]()
Zou haar raken.SPOILER: Pas op, kans op oogkanker. Nee ga niet janken ik heb jullie gewaarschuwdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True story, prima lichaam hoor.
Broeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaam
Ik probeerde gewoon een discussie uit te lokken, is gelukt dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf man, dit vind je al lelijk en chubby? Prima lichaam
Ik verwachtte echt een enorme walvisquote:
Maak je geen zorgen, jij bent dikkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon een discussie uit te lokken, is gelukt dus.
Maar nee lelijk niet echt, maar ik heb nu het idee dat ze nog wat dikker is dan mij. Dat is wel jammer.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij bent dikker
Nee het zit anders, bij haar zie je dat het heel mooi verspreid is rond haar middel en heupen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wow hoeveel ben je afgevallen dan?
Ja wij zijn mensen, scherpe constatering.quote:
Dacht dat je een chimpansee wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wij zijn mensen, scherpe constatering.
Waarom kondig je dat nou aan man.quote:
Ik ben er, duh. Dat je er nog over moet na denken zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat je een chimpansee was
Hmz zal ik wel of niet naar de meet?![]()
![]()
Ben jij zo leuk dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er, duh. Dat je er nog over moet na denken zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij zo leuk dan?
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |